طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

آشنایی بیشتر با اجرای دکور و کابینت

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 28 مرداد 1398 در ساعت 18 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همانطور که در مقالات پیشین مربوط به دکوراسیون آشپزخانه اشاره کردیم آشپزخانه قلب هر خانه بحساب می آید و کابینت آشپزخانه یکی از اساسی ترین بخش های دکوراسیون منزل و دکوراسیون آشپزخانه محسوب می شود. و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید در طراحی و اجرای کابینت بسیار دقت کرد . همچنین همانطور که میدانیم بیشتر مساحت آشپزخانه را کابینت ها در برمیگیرند پس انتخاب کابینت مناسب که دارای نگهداری آسان و طول عمر بالا باشد از فاکتور های مهم در انتخاب کابینت آشپزخانه است . متریال ها و کابینت های مختلفی امروزه در کشور تولید میشوند . کابینت های ام دی اف ، هایگلاس و کابینت ممبران از پرطرفدار ترین و مرسوم ترین کابینت ها در کشور هستند . شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا با اشراف کامل بر این محصولات و تجربه بالای طراحی و اجرای انواع مختلف کابینت ها میتواند شما را در جهت انتخاب بهترین نوع کابینت با قیمتی مناسب راهنمایی کند تا بهترین و با کیفیت ترین محصول را با مناسب ترین هزینه داشته باشید .

علاوه بر طراحی و نوع متریال و کیفیت محصول نحوه نصب و اجرای کابینت ها و دکورهای چوبی بسیار مهم است . و اجرای خوب است که میتواند تضمین کننده نمایش خوب جنس و نوع کابینت ها و دکور است .

موارد اساسی وجود دارد که در نصب و طراحی کابینت ها و دکورهای چوبی باید به آنها توجه کرد :

  • نوع و ابعاد فضاها
  •   Pvc بودن لبه ها
  • عمود و 90 درجه بودن لبه ها و نصب درست آنها
  • درنظر گرفتن جنس و بافت در طراحی و نصب
  • یراق آلات مناسب و مرغوب
  • تیم اجرایی و حرفه ای در نصب و ساخت
  • توجه به سلیقه و خواسته های کارفرما
  • ساخت و اجرای مطابق با طرح
  • درنظر گرفتن محدودیت های بودجه

تمام این موارد در کیفیت و خروجی کار تاثیر زیادی دارد و گروه معماری هیرادانا با سابقه چندین ساله و پروژه های بی شمار در دکوراسیون آشپزخانه و اجرای کابینت و دکورهای چوبی میتواند شما را کاملا در امور بازسازی و نوسازی آشپزخانه منزلتان یاری کند .

 

طراحی کابینت آشپزخانه

در معماری گذشته ایرانی کابینت های آشپزخانه ها به صورت طبقاتی و از جنس چوب و یا سنگ ساخته میشدند و به آنها گنجه گفته میشد . که در آنها ظروف و مواد غذایی انبار میکردند . در دنیای امروز و با پیشرفت های علمی و هنری و آمدن ایده های مدرن طراحی ، کابینت های آشپزخانه  از شکل و فرم طبقاتی و انباری در آمده اند و به فرم کابینت مدرن و یا کابینت کلاسیک تغییر شکل داده اند و با توجه به محدودیت هایی که در عرصه چوب ایجاد شده و قیمت بالای این متریال امروزه از فراورده های چوبی مثل نئوپان لترون ، ام دی اف ، ملامینه ، روکش های فرمیکا ، روکش های pvc و انواع پنل ها با روکش های طبیعی و مصنوعی استفاده میشود . استفاده از فراورده های چوبی و چوب در ساخت آشپزخانه ها علاوه بر حس نوستالژیک و زیبایی فوق العاده ای که دارد باعث صمیمیت و گرم کردن دکوراسیون آشپزخانه و دکوراسیون منزل میشود .

 

 

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات