طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

آشنایی با بازسازی ساختمان در غرب تهران

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 28 مهر 1398 در ساعت 14 : 2 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در سال های اخیر توجه به بازسازی و تعمیرات ساختمان بسیار زیاد شده است . توجه به این امر در سالهای اخیر دلایل زیاد و گوناگونی دارد . به طور مثال در بازسازی ساختمان در غرب تهران هزینه ی کمتری صرف خواهد شد در مقایسه با خرید آپارتمان در غرب تهران که هزینه ی زیادی را در بر میگیرد . در بازسازی ساختمان ساکنان خانه میتوانند بر اساس سلیقه شخصی و علایق خود فضای داخلی خانه مانند اتاق خواب ها ، آشپزخانه ، سرویس و حمام را تغییر دهند . سومین دلیل ارزش بالای بازسازی این است که ساختمان های قدیمی و فرسوده که دچار تخریب شده اند را میتوان دوباره قابل استفاده کرد و ایمنی آن را افزایش داد . نکته آخر نیز این است که پس از بازسازی ساختمان ، ارزش خانه نیز افزایش پیدا میکند و قیمت ملک در هنگام فروش خانه زیاد میشود .

ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادنا در نظر داریم در این مجموعه مقالات از روند بازسازی ساختمان در مناطق مختلف ایران و تهران صحبت کنیم تا بتوانید از روند درست و مطمئن بازسازی ساختمان مطلع شوید .

اما بازسازی ساختمان دارای روش هایی است که میتوان از آنها استفاده کرد اما به طور مختصر اگر مهم ترین روش های بازسازی یک ساختمان در غرب تهران را بخواهیم بررسی کنیم به چهار روش میرسیم :

تغییر دکوراسیون داخلی منزل در غرب تهران

در این روش کل ساختمان دچار تعمیرات و بازسازی نمیشود و تنها دکوراسیون داخلی منزل دچار تغییر و تحول میشود . در این روش مبلمان خانه متناسب با شرایط و امکانات طراحی میشوند . به طور مثال انتخاب رنگ مناسب برای مبلمان فضای داخلی و هم چنین استفاده از متریال دقیق و به جا برای آنها میتواند فضایی ممتاز و جذاب را برای اهالی خانه رقم بزند . اجرای این روش زمان کمی را میگیرد.

نوسازی و تعمیرات ساختمان در زیر ساخت های خانه در غرب تهران

در این روش تمام سیستم های به کار رفته در ساختمان مورد بررسی و تعمیر قرار میگیرند . سیستم های معیوب لوله کشی ، برق کشی ، سیستم های تهویه و کانالهای کولر ، فاضلاب ، تیر ها و ستون های پوسیده در این روش تعمیر و قابل استفاده میشوند .

نوسازی و بازسازی ساختمان در رو ساخت های خانه غرب تهران

در این روش روساخت های خانه مورد بررسی قرار میگیرد و بازسازی میشوند . بدون تغییر زیر ساخت های خانه و تنها با تعمیر عناصری که در چشم بیننده قابل رویت هستند . مانند تعمیر دیوارهایی که دچار ترک خوردگی و پوسیدگی هستند و گچ کاری و نقاشی آنها ، نقاشی ساختمان ، تعویض پارکت ها و سرامیک های کف خانه ، تغییر در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه ، تعویض دربها و ...

تغییر و بازسازی فضاهای داخلی خانه در غرب تهران

در این روش میتوان فضاهای داخلی خانه را مجددا طراحی و تعمیر کرد . به طور مثال آشپزخانه ای که سنتی است و فضای کمی را داراست میتوان طی این روش به آشپزخانه ای مدرن تبدیل کرد که با در اختیار گرفتن متراژی از فضای داخلی خانه بزرگتر و وسیع تر شود . یا اتاق خوابی که اضافی است را تخریب و به فضای نشیمن کوچک ، اضافه شود . یا میتوان سیستم سقف کاذب را برای نورپردازی های مخفی یا سرویس و حمام ها تعمیر و بازسازی کرد .

تعمیر و بازسازی ساختمان غرب تهران

در این روش یک ساختمان در روند طراحی و بازسازی ساختمان به طور کامل تغییر پیدا میکند یعنی قبل و بعد از بازسازی تغییرات اساسی در ساختمان را مشاهده میکنیم .در این روش میتوان ترکیبی از روش های گفته شده را انجام داد یا تمام روش های قبلی را یعنی تعمیر زیر ساخت ها و رو ساخت های خانه ، بازسازی فضاهای داخلی خانه و تغییر دکوراسیون داخلی منزل را به همراه هم انجام داد و تعمیرات اساسی را در خانه مشاهده کرد .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات