طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

پروژه اداری شرکت پارس ایده

در طراحی دکوراسیون در هر پروژه ای اعم از دکوراسیون اداری ، مسکونی و ...موارد بسیاری مورد اهمیت هستند . مانند نیاز ها و درخواست های کارفرما و شرایط و محدودیت های بنای هر پروژه . در این پروژه شرایط ساختاری ملک به صورت پر رنگی مورد توجه بود . مانند محدودیت در جابه‌جایی دیوار ها که در طراحی محدودیت فضایی ایجاد میکرد .

با در نظر گرفتن موارد بالا ، کانسپت اصلی بر اساس همین محدودیت ها و با توجه به سلایق و خواسته های کارفرما در طراحی در نظر گرفته شده است . در قسمت بعدی طراحی دکوراسیون ، ریزفضاهای مورد درخواست کارفرما در نظر گرفته شده است ، که با استفاده از پارتیشن ها از نوع شیشه ای و درای وال ایجاد گردیده است . در حالی که در تمامی فضا ها پیوستگی در طراحی دکوراسیون وجود دارد . به این صورت که فرم ها و اشکال هندسی ایجاد شده با کاربرد های مختلف که در فضاهای مجزایی هستند ، دارای روابطی میباشند که با جاگذاری در فضای طراحی شده قابل رویت نیستند . استفاده از اشکال هندسی و خط های اصلی پلان های ترسیم شده از وضع موجود جهت فراهم سازی یک کریدور که شراط نظم دهی به فضاها و تقسیم آنها و تعریف جهت و مسیر طراحی را به ما میداد ، از دیگر موارد مهم طراحی است.

از نکات مهم دیگر در طراحی دکوراسیون ، ارگونومی بودن فضای داخلی به وجود آمده با استفاده از اشیا و متریال است ، که دارای توجه و اهمیت زیادی است که گروه طراحان با دقت کامل آنها را اجرا کرده است . مواد بکار رفته در این پروژه جهت تعریف فضاها و جداسازی استفاده شده است . به عنوان مثال جهت سوق و هدایت اشخاص در فضای حرکتی ، از مواد و متریال های مختلفی نسبت به سایر فضاها استفاده شده است و یا برای آسایش بصری و حس شادابی در فضای اداری خشک ، از عناصر زنده مانند گیاهان به کار گرفته شده است . همچنین از فلز نیز برای ایجاد تصاویر و جلوه صنعتی در ذهن مخاطبین استفاده شده است . استفاده از نور ، در قالب یک عنصر تاثیرگذار جهت ایجاد خط های بصری و ریتم ها و ایجاد حس پویندگی و حرکت و عامل هدایت کننده در فضای کوریدر حائز اهمیت است .

شرکت دکوراسیون هیرادانا آماده انجام طراحی و دکوراسیون پروژه های مختلف با کاربری های مسکونی ، اداری ، تجاری و ویلایی و ... را به صورت تضمینی دارد .

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :