طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

شیت های پروژه اداری شرکت آذر نسیم

شرکت معماری هیرادانا در تمامی زمینه های ساختمانی از طراحی ، نظارت و در نتیجه اجرای پروژه های کارفرمایان گرامی همراه آنها خواهد بود تا پروژه ای فاخر را برای خود و کارفرمایان عزیز به ارمغان آورد . شرکت آذر نسیم واقع در خیابان آیت الله کاشانی طراحی دکوراسیون اداری ، نظارت و اجرای صفر تا صد پروژه ی خود را به شرکت طراحی داخلی هیرادانا سپرد .

جهت وسیع تر شدن فضا و دستیابی به نور مطلوب و با توجه به وجود نورگیر در جبهه جنوبی از پلان باز جهت این پروژه استفاده شد .

  در پی جلسه های متعدد با کارفرمایان گرامی این پروژه سه دسته بندی جهت ریز فضاها تایین شد و الگو های مشخصی را برای این سه دسته بندیدر نظر گرفتیم . در حالی که هر سه بخش در هماهنگی و یکپارچگیبا هم قرار دارند . در بخش اول فضای کارشناسان فروش در نظر گرفته شد که یک فضای جمعی است که توسط فلاور باکس ها برای هر کارشناس فضای خصوصی در نظر گرفته شد . در دسته دوم که مدیر پیگیری و مدیر فروش و کارمندان فنی فروش حضور دارند و با جایگذاری این کاربران در فرو رفتگی تاکید خاصی به دسته دوم گردید و در گروه سوم ، دفتر اتاق جلسات و دفتر مدیریت است که از شاخص ترین بخش های پروژه میباشد .

    شبکه بندی های کیوبیک از ایده های هیرادانا در خصوص طراحی دکوراسیون این شرکت بوده است که با توجه به فعالیت این شرکت در نظر گرفته شده است ، که در تمامی فضا قابل مشاهده است و نقطه اوج این طراحی کمد های آرشیو میباشد. در بخش سقف در قسمت راهرو نیز از این کانسپت استفاده کردیم را و نور پردازی نیز به گونه ای انجام شده است که تداخلی با این موضوع نداشته باشد .

جهت نور پردازی از نور های لاینی استفاده شد که زیبایی فضا را بی هیچ تداخلی دو چندان کند .   

   رنگ بندی های استفاده شده در فضا رنگ های سفید و طوسی و مشکی است که بیانگر صنعتی بودن فضا است . جهت گرم تر شدن فضا نیز از متریال هایی از قبیل موکت و چوب استفاده کردیم .

امیدواریم که از این پروژه بینظیر و خاص لذت ببرید .

در خصوص دکوراسیون داخلی و طراحی تمامی انواع پروژه ها آماده خدمت رسانی هستیم .

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :