طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون خانه در سعادت آباد

مشخصات کلی

پروژه ای که در حال مشاهده آن میباشید مربوط به طراحی دکوراسیون داخلی مدرن و مینیمال یک خانه 75 متری در سعادت آباد تهران به کارفرمایی خانواده حسینی میباشد که با توجه به سلایق ایشان و جلساتی که بین مهندسین شرکت معماری هیرادانا و کارفرما انجام شد کانسپت و نوع طراحی به شکلی مینمیال و بسیار ساده و با استفاده از پالت رنگی سفید و تنالیته های آن طراحی شد  که در ادامه بیشتر با جزییات طراحی این پروژه آشنا میشویم . مینیمال سبک ساده گرایی و حداقل گرایی میباشد که اگر در طراحی داخلی منزل مشاهده کنید متوجه میشوید که با کمترین وسائل بهترین چیدمان را خواهید داشت.

سیرکولاسیون

در قسمتی که وارد منزل میشویم فضایی را به جاکفشی و جالباسی اختصاص داده ایم که در بدو ورود فضای آشپزخانه را مشاهده میکنید که با کمترین وسائل و بهترین انتخاب متریال و رنگ توانسته ایم تا نیاز افراد منزل را تامین کنیم.محیط آشپزخانه به صورت اوپن میباشد که بوسیله کانتر از فضای نشیمن جدا شده است.اما به طور کلی هنگامی که کسی در آشپزخانه می ایستد ،اشراف کامل به اتاق نشیمن و پذیرایی دارد.

ترکیب کابینت هایگلاس سفید رنگ و چوب را در بازسازی به کاربرده ایم که تاکیدی بر سبک مینیمال است.

هنگامی که در خانه ایستاده اید متوجه پلان مستطیل آن میشوید زیرا کابینت در مرکز قرار دارد و اتاق ها در یک راستا و اتاق نشین و پذیرایی در سمت مخالف اتاق ها قرارگرفته اند.پلان های مستطیل و مربع بهترین پلان هایی هستند که توسط یک مجری دکوراسیون مجرب طراحی میشود.

مینیمال

مینیمال یعنی سادگی در انتخاب مبلمان و رنگ بندی آنها.تناژ رنگ که برای آنها انتخاب کرده ایم روشن میباشند و با کمی تغییر در رنگ صندلی های میزناهارخوری توانسته ایم تاخنثی بودن محیط را از بین ببریم ولی در عین حال ترکیب مینیمال را حفظ کرده ایم.

میزناهارخوری را از ترکیب فلز و سنگ در نظرگرفته ایم که سنگ روی آن از جنس مرمر است.سنگ مرمر را در هرقسمتی در طراحی داخلی به کار ببرید زیبایی آن چشمگیر خواهد بود.

در اتاق پذیرایی سعی کرده ایم که فرش را با تابلوهایی که در تصویر مشاهده میکنید هماهنگ و ترکیب کنیم که در کنار مبلمان مدرن ال مانند نمایی بی نظیر را بوجود آورده است.

جزئیات طراحی

در سبک مینیمال نیاز به خرید وسائل مارک دار و گران قیمت نیست.لوسترهای فلزی همیشه زیبا میدرخشند که با یک ردیف نور سفید زیبایی آنها تکمیل میشود.اینکه از اشکال هندسی برای لوسترهای منزل استفاده کرده ایم ،تاکیدی بر سبک مینیمال بوده است.لوسترهای تشریفاتی جایگاهی در این سبک ندارند .

در قسمت tv wall چوب های عمودی را در ترکیب رنگ سفید اجرا کرده ایم که باعث خستگی چشم نشود زیرا دیواری که ساده و یکنواخت است به مرور زمان باعث خستگی چشم میشود.

گیاهان از اصلی ترین المان های سبک مینیمال میباشند که کارشناسان ما آن را به طور استاندارد در بازسازی منزل لحاظ کرده اند.

سرویس بهداشتی

فضای سرویس بهداشتی باید عاری از وسائل غیرضروری و اضافی باشد.همچنین استفاده از ائینه های ساده و بدون قاب الزامی می باشد که در تصویر میتوانید نمونه آن را مشاهده کنید.

ترجیحا فقط مایع دستشویی یا یک گلدان کوچک در محیط سرویس بهداشتی لازم است و سایر وسائل را باید در کمد یا کابینت قرار دهید..

اتاق خواب

طراحی داخلی مدرن اتاق خواب ها را با ترکیب چوب و رنگ سفید ترکیب کرده ایم.رنگ سفید به خودی خود نشانگر پاکیزگی و آراستگی است.در اتاق خواب والدین از تلویزیون LCD استفاده شده است و آن را بر روی دیوار نصب کرده ایم که کمتر از میز و المان های دیگر استفاده کنیم.

در اتاق خواب دیگر هارمونیرنگ سفید را در روتختی،کمدها،رنگ دیوار اجرا کرده ایم که با کمی تغییر در رنگ فرش اتاق خواب سعی کرده ایم که یکنواختی محیط را از بین ببریم.

 

8 / 10
از 514 کاربر