طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

کابینت آشپزخانه ممبران لوکس

مشخصات کلی

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه ممبران لوکس

امروزه شاهد استقبال چشمگیر کابینت ممبران برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه هستیم و از الزامات این کابینت طراحی به سبک کلاسیک می باشد و همانگونه که می دانیم سبک کلاسیک فضایی بزرگ با ارتفاع زیاد می طلبد که آپارتمان های امروزی فاقد چنین فضایی می باشند در این راستا شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هیرادانا برای احترام به سلیقه کارفرما و همچنین رعایت اصول حرفه ای معماری سبک تلفیقی را پیشنهاد می کند که مورد استقبال کارفرما قرار میگیرد در این سبک از سبک مدرن نیز کمک میگیریم تا بتوانیم فضای مطلوبی برای کارفرما ایجاد نماییم.

طراحی و اجرای آشپزخانه فوق با شرایط وق به ما سپرده شد و طراحان شرکت دکوراسیون داخلی با توجه به علایق و نیاز کار فرما از کابینت ممبران با طرح ها و سرستون های سبک کلاسیک استفاده کرد و برای جلوگیری از شلوغی رنگ سفید را برای کابینت ها در نظر گرفتند و با جزئیات کمتر اجرا شد.

با توجه به پلان آشپزخانه کانتر مطابق با پلان طراحی شد و با زوایای زیبا جهت اجرای کانتر جداره جداکننده زیبایی برای آن به وجود آوردند.

لطفا از نمونه کارهای بازسازی منزل , دکوراسیون منزل , اجرای دکوراسیون اداری و اجرای دکوراسیون مغازه شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا دیدن فرمایید

8 / 10
از 514 کاربر