طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه یزد

مشخصات کلی

طراحی دکوراسیون تجاری پروژه یزد

کارفرما : مهندس زارع و مهندس سلطانی

با توجه به نیاز کارفرما مبنی بر ایجاد فضایی جهت نمایش محصولات که شامل چهار محصول مختلف با متقاضیان متفاوت و بررسی نوع محصولات و فضای لازم جهت نمایش هر کدام برآن شدیم طراحی دکوراسیون مغازه فضا به گونه ای صورت گیرد که هر محصول فضای مخصوص به خود را داشته باشد در این راستا جهت دسترسی راحت به بخش های مختلف پروژه از سازماندهی خطی استفاده شد و با سازماندهی بخش های مختلف سیرکولاسیون حرکتی راحتتر مسیر خواهد شد و مراجعین در امتداد خطی حرکت خود وارد بخش مورد نظر می شوند و از محصولات ویژه همان بخش استفاده خواهند نمود.

شرکت معماری هیرادانا از ابتدا تا انتهای پروژه علاوه بر طراحی داخلی این پروژه نظارت کامل بر نحوه ی صحیح اجرای دکوراسیون مغازه این پروژه را بر عهده داشته .

بعد از آنالیز کلی نیازهای کارفرما جهت پاسخگویی به خواسته های فوق استند هایی طراحی شدند که علاوه بر پاسخ به نیاز فوق بتواند تفکیک فضایی را میسر نماید.

 برای طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن را پیشنهاد کردیم که بتواند علاوه بر عملکرد، نظم و زیبایی بصری را به همراه داشته باشد برای طراحی استند ها از باکس هایی استفاده شد که در دو جهت کاربرد داشته باشند و با استفاده از متریال چوب  با دو رنگ متفاوت تیره و روشن زیبایی بصری استند ها ممکن شد.

در طراحی جداره ها از متریال آجر استفاده شد که منطبق با شرایط آب و هوایی اقلیم گرم و خشک می باشد و به نوعی در هارمونی با نما هم قرار بگیرند .

در طراحی جداره بالکن که در آکس ورودی قابل رویت است از ریتم صفحات چوبی کمک گرفتیم که بتوانیم زیبایی بصری فوق العاده ای به آن ببخشیم.

برای نور پردازی استندها از نورپردازی تاکیدی و موضعی استفاده شد که بتواند روی محصولات و جذابیت آنها تاکید نماید.    

از نمونه پروژه های بازسازی ساختمان | بازسازی منزل | دکوراسیون تجاری شرکت طراحی داخلی هیرادانا دیدن فرمایید

8 / 10
از 514 کاربر