طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون آشپزخانه جردن

مشخصات کلی

طراحی دکوراسیون آشپزخانه جردن

طراحی آشپزخانه

در این پروژه توسط شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا به سبک مدرن انجام شد و با استفاده از خطوط صاف و عمودی این سبک توانستیم روی نظم و زیبایی بصری تاکید نماییم.

در طراحی آشپزخانه از کابینت های گلاس براق (high glass) با رنگ روشن استفاده شد و با ایجاد قاب و قرنیز تیره کابینت های آشپزخانه بر ایجاد کنتراست و زیبایی کابینت ها تاکید شده است و برای هماهنگی با فضا از رنگ کاشی متناسب با کابینت استفاده شد و در کل با توجه به فضای محدود در آشپزخانه با استفاده از رنگ روشن در فضا و نحوه چیدمان فضایی سعی کردیم در بزرگ نشان دادن فضا شده است و با نورپردازی سقفی با ایجاد قاب های کنافی با طرح منحنی شکل و دایره ای بر زیبایی بصری سقف تاکید شده است.

طراحی سالن پذیرایی

بخش الحاقی به کابینت ها با توجه به خواسته های کارفرما، در ضلع کناری روبروی سالن از طرح دکوراتیوی (با کاربری بار مانند) با ایجاد شلف و کمد استفاده شد، که ضمن ایجاد کاربری برای کاربران با ایجاد المان های عمودی و مدرن بر زیبایی خانه می افزاید.

اجرای کابینت آشپزخانه در نهایت بصورت آشپزخانه مدرن به مدت 20 روز طراحی و اجرا شد و در نهایت با رضایت کامل کارفرما به ایشات تحویل داده شد .

جهت بازدید و مشاوره در خصوص بازسازی ساختمان و تعمیرات ساختمان یا بازسازی منزل خود با ما در تماس باشید .

8 / 10
از 514 کاربر