طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون داخلی املاک

مشخصات کلی

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی املاک ایران زمین

شرکت بازسازی ساختمان و طراحی داخلی هیرادانا پروژه املاک ایران زمین را بعهده گرفت تا با طراحی حرفه ای خود و اجرای آن بتواند محیطی مناسب جهت فعالیت های پرسنل ایجاد نماید.

در طراحی دکوراسیون داخلی محیط های کاری, طراحی عملکردی می تواند پاسخ مناسبی برای نظم بیشتر محیط باشد  و در کنار آن توجه به اصول زیبایی شناسی جهت بالابردن راندمان و انگیزه کارکنان بسیار موثر می باشد در این راستا در طراحی عملکردی می شود خرد فضا ها تعریف شود و برای هر فضا محیط مناسب آن نیز طراحی گردد همچنین با توجه به اصول رنگشناسی و نورپردازی می توان محیطی مناسب جهت انجام بهتر فعالیت ایجاد کرد.

شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا در اجرای دکوراسیون مغازه با علم بر موارد فوق و خلاقیت و استفده از المان های زیبایی شناسی همواره تلاش می کند علاوه بر طراحی عملکردی بر زیبایی شناسی بصری نیز توجه کند تا محیطی مناسب جهت ایجاد رفتارهای مثبت ایجاد نماید.

با نوجه به فعالیت این پروژه وجود مشتری در این محیط از الزامات می باشد که شرکت بازسازی ساختمان و طراحی داخلی هیرادانا از وجود این مشتریان نیز غافل نبوده و برای راحتتر بودن آنها مکان هایی تعبیه شده که فعالیت مشاوره و انجام خدمات به راحتی صورت بگیرد و مشتریان از بودن در این محیط احساس رضایت داشته باشند در این راستا شرکت دکوراسیون هیرادانا با چیدمانی مناسب به بهترین شکل ممکن به این نیاز پاسخ گفت.

ما در شرکت دکوراسیون داخلی منزل هیرادانا همواره تلاش میکنیم با استفاده از متریال چوب در طراحی داخلی بر اساس اصول فنگ شویی انرژی مثبت را به داخل محیط بکشانیم و با استفاده ار رنگ تیره کف استحکام خانه و بنا را به خاطر ه ها بیاوریم.

در کنار متریال چوب با رنگ تیره از جداره ای با نمای آجری استفاده کرده ایم تا بتوانیم کنتراست خوبی در فضا ایجاد نماییم.

تغییر رنگ و جنس متریال گزینه بسیار مناسبی جهت تفکیک فضای مدیریتی از کارکنان با توجه به فضای موجود پروژه می باشد که ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا به بهترین شکل ممکن پاسخگوی این مهم بودیم.

با در نظر گرفتن آواریوم در چیدمان فضا علاوه بر زیبایی بصری و افزایش انرژی مثبت محیطی فراهم کرد تا پرسنل بتوانند در کمال آرامش به فعالیت مشاوره و انجام کار بردازند

شرکت معماری هیرادانا در اجرای دکوراسیون تجاری با نورپردازی موفق خود توانست محیطی با نور مناسب و یکنواخت بدون خیرگی و خستگی چشم فراهم و با نورپردازی موضعی نوری مناسب هر بخش از فضا را تامین ساخت.

این مجموعه با طراحی شلف های چند منظوره که بخشی از آن به عنوان کتابخانه و بخش دیگری از آن بعنوان بایگانی مستندات می باشد علاوه بر تامین فضایی جهت نگهداری آنها به استفاده بهینه از فضا تاکید شده است که با جانمایی مناسب آنها دسترسی به آنها را سهل تر نموده است.

از نمونه پروژ های دکوراسیون اداری | بازسازی منزل | طراحی نما | کابینت آشپزخانه 

ما دیدن فرمایید 

8 / 10
از 514 کاربر