طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی و دکوراسیون داخلی تالار

مشخصات کلی

طراحی داخلی این پروژه توسط شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هیرادانا صورت گرفت و با توجه به هدف و سلیقه کارفرما و پیشنهاد گروه هیرادانا با سبک نئوکلاسیک در پروسه طراحی قرار گرفت. بیشتر نتیجه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی تالار پذیرایی کلاسیک فضاها و سالن هایی لوکس و مجلل خواهد بود. در این سبک استفاده از عناصر معماری روم باستان همچون ستونها ، سر ستونها، انواع قابها، تاج دوریک، یونیک یا کرنتین نیز استفاده شده است.

طراحی داخلی تالار پذیرایی از این جهت مهم است که در واقع مهم ترین دلیل انتخاب آن توسط مشتریان همین طراحی دکوراسیون داخلی و معماری داخلی است که در آن به کار رفته است . تالارهای امروزی اگر می خواهند حرفی برای گفتن داشته باشند و توسط مشتریان انتخاب شوند باید بسیار شیک و مجلل و مدرن طراحی و ساخته شوند.

در خصوص تالار هایی که فرصت کمی برای اجرا دارند و سالن هایی با ارتفاع سقف متوسط دارند، طراحی دکوراسیون مدرن با فرمهای هندسی ( مانند مربع ، مستطیل ) گزینه مناسبی است. در این پروژه نیز طرح سقف به شکل ساده و شارپ و مینیمال تر کار شده و از متریال کناف استفاده شده است، که استفاده از کناف در سقف معمولاً مشکل اجرا شدن ندارد و چون این نوع سیستم ساخت و ساز خشک می باشد ( پنلها روی سازه پیچ می شوند) انجام کار خیلی سریع انجام می شود.

همیشه در مباحث مربوط به طراحی داخلی یکی از مهمترین نکاتی که می بایست به آن توجه ویژه ای داشت قطعا مساله نور پردازی است. در تالار های بزرگ این مساله به خوبی پوشش داده شده و کاملا خود را نمایان می کند، که توسط منبع های نوری متفاوت در این فضا اعمال شده است و توسط آینه ها این نورها انعکاس زیبایی در فضا ایجاد می کند، برای سقف از نورهای نقطه ای هالوژن استفاده شده است و روی سقف پتینه کاری شده است، که یکی از تکنیک های نقاشی ساختمان است که قابلیت اجرا بر روی سطوح مختلف از جمله دیوار، سقف و ... را دارد. این تکنیک پرطرفدار می تواند دیوار یا سقف ساده ساختمان را به دیواری زیبا و چشم نواز تبدیل کند.

از نمونه کارهای طراحی دکوراسیون مغازه | دکوراسیون اداری | دکوراسیون منزل شرکت معماری هیرادانا دیدن فرمایید و

از همه متدها مهمتر بحث هارمونی و یکنواختی محیط های دکوراسیون برای جشن است. معمولا وجود یک هارمونی رنگی و چیدمان منظم زیبایی جشن را دوچندان می کند. برای جداره های این سالن که درواقع نقش کلیدی را در طرح این سالن بازی می کند، به اندازه حدودا یک متر ازاره چوبی که با قاب ساده سی ان سی شده، طراحی شده است و قاب های چوبی روی دیوار تکرار شده است که به ترتیب در داخل آن آینه دکوراتیو و کاغذ دیواری با رنگ متناسب با فضا استفاده شده است که روی آن لوستر دیواری کلاسیک کار شده است و کتیبه ای با متریال چوب و طراحی دکوراسیون داخلی خاص برای قاب دورتادور زیر سقف در نظر گرفته شده است. ترکیب چوب با سنگ باعث گرمتر شدن فضای سرد کلاسیک شده است و در تمامی بخش ها تناسبات و تقارن بنا حفظ شده است.

برای قسمت سن این سالن که با چند پله با اختلاف ارتفاع از کف اصلی سالن قرار گرفته است، دو ستون با طرح کلاسیک کرنتین به شکل متقارن در دو طرف سن با قاب چوبی قرار گرفته شده که یکی از المان های اصلی سبک کلاسیک و نئوکلاسیک می باشد و بین این دو ستون قاب چوبی بزرگ که با طرحی خاص پتینه کاری شده است. (همچنین می توان از پوستر سه بعدی استفاده کرد.) و برای کف این قسمت سنگ گرانیت یک تکه با طرحی خاص استفاده شده است.

از پروژه های تعمیرات ساختمان | بازسازی و دکوراسیون منزل | بازسازی ساختمان شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا دیدن فرمایید

مورد بعدی نحوه پوشش تالار توسط میز و صندلی هایی است که قرار است در آنجا استفاده شود. با استفاده از چیدمانی مناسب می توان قدم بزرگی در جهت بهبود طراحی داخلی تالار برداشت. پس از این مورد نباید سرسری گذشت، که در این پروژه با انتخاب رنگ و طرح مبلمان متناسب با فضا، جلوه ی زیبایی به سالن بخشیده است

 

8 / 10
از 514 کاربر