طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی منزل محبی

مشخصات کلی

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و بازسازی منزل آقای محبی

پروژه فوق با توجه به نیازها و نظرات کارفرما و پیشنهادات شرکت طراحی داخلی هیرادانا به سبک مدرن طراحی و اجرا شد.

در فضای منزل دکوراسیون آشپزخانه دارای اهمیت زیادی است به دلیل اینکه وقت زیادی در آنجا صرف پخت و پز شده و باید جادار ، مناسب ، دارای نور کافی و در عین حال مطابق با سلیقه صاحب خانه باشد و بتواند نیاز افراد خانواده را تامین نماید و محیطی امن و آرام را به همراه آورد . در دکوراسیون منزل بالاخص دکوراسیون آشپزخانه رنگ ها دارای اهمیت بسیاری می باشند به گونه ای که می توانند درکل دکوراسیون آشپزخانه موثر باشند . در اجرای کابینت آشپزخانه از متریال mdf براق (high glass) با رنگهای تیره و روشن ( طوسی و سفید) استفاده شد که ترکیب رنگی خوب و دلنشینی در فضا ایجاد کرده است . با انتخاب رنگ روشن در کابینت آشپرخانه، لمنیت رنگ روشن کف و رنگ طوسی روشن کاشی کابینت، از کوچک شدن فضا جلوگیری و بازتاب نور را با رنگ روشن کابینت ها و رنگ روشن کف، به حداکثر افزایش دادیم.

در نهایت با طراحی به سبک مدرن محیطی جذاب و دلنشین که پاسخگوی تمام نیازهای کارفرما می باشد را خلق نمودیم. نور پردازی زیبای سقف با استفاده از نور مخفی و همچنین به وسیله نورپردازی با هالوژن ها نور پردازی  منعطفی را به همراه داشته باشد.

بخش الحاقی به کابینت ها با توجه به خواسته های کارفرما، در ضلع کناری روبروی سالن از طرح دکوراتیوی (با کاربری بار مانند و یا صبحانه خوری) با ایجاد شلف و کمد و میز کوچک اجرا شد، که ضمن ایجاد کاربری برای کاربران با ایجاد المان های مدرن بر زیبایی خانه می افزاید.

در طراحی دکوراسیون منزل مدرن تاکید بیشتر بر سادگی است به عبارت دیگر هر چه تعداد مبل ها و وسایل اتاق پذیرایی کمتر باشد بر زیبایی کار افزوده و اصل مهم بر تفکیک وسایل از یکدیگر است بر خلاف دکوراسیون سنتی و سابق که تاکید بر شلوغی و بر تعداد داشت در این دکوراسیون تاکید بر وسایل است نه تعداد آن ها و بیشتر رنگ سیاه و سفید مدنظر است برخلاف گذشته که ترکیبی از رنگ ها و طیفی از رنگ ها مدنظر قرار داشت .

در سالن شلف های دکوراتیو شیشه ای در قاب که بک گراند آن متریال سنگ آنتیک به کار گرفته شده است، طراحی شده است و برای این قسمت نورپردازی متناسب با آن نیز در نظر گرفته شده است . این شلف های دکوراتیو این امکان را می دهد که علاوه بر قابلیت نگهداری وسایل ، باعث زیبایی بیشتر فضا می شود.

طراحی سرویس ها به سبک مدرن و آبجکت های مینیمال در کنار متریال های نوین مثل سقف کاذب آی گلاس استفاده شده است و به علت کوچکی فضا برای آن کاشی با رنگ روشن در نظر گرفته شده است.

برای متریال کف از لمینیت طرح چوب روشن استفاده شده است. در دکوراسیون منزل قرنیزها به طور کامل دور تا دور فضا ها چرخیده اند تا علاوه بر مرتبط ساختن تمام بخش ها با یکدیگر حایلی میان دیوارها و کف باشند که در طراحی این فضا برای کنتراست با کف از قرنیز با رنگ قهوه ای تیره استفاده شده ست. 

جهت بازدید از نمونه کارهای بازسازی ساختمان , بازسازی , بازسازی منزل و تعمیرات ساختمان با شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا تماس بگیرید 09125754921 - 44890732 -44274146

8 / 10
از 514 کاربر