طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

اجرای کابینت مدرن عبدی

مشخصات کلی

پروژه دکوراسیون آشپزخانه مدرن خانم عبدی

طراحی آشپزخانه

در طراحی و اجرای دکوراسیون آشپزخانه از کابینت mdf براق (high glass) با رنگهای تیره و روشن ( طرح چوب تیره و سفید) استفاده شد که ترکیب رنگی خوب و دلنشینی در فضا ایجاد کرده است . با انتخاب رنگ روشن در کابینت، سنگ کف و رنگ روشن کاشی کابینت، از کوچک شدن فضا جلوگیری و بازتاب نور را با رنگ روشن کابینت ها و رنگ روشن سنگ کف، به حداکثر افزایش دادیم. در نهایت با طراحی به سبک مدرن محیطی جذاب و دلنشین که پاسخگوی تمام نیازهای کارفرما می باشد را خلق نمودیم.

آشپزخانه های مدرن جوابی هستند در راستای شلوغی زندگی شهری که در آن بهتر است برای راحت زندگی کردن، از تجملات گذشت و سادگی در پیش گرفت. طراحی دکوراسیون آشپزخانه در یک بخش اصلی در اصول طراحی کابینت خلاصه می شود. اجرای کابینت آشپزخانه مدرن یک سری اصول و قوانین دارد که اگر به صورت کامل و درست اجرا شود نتیجه کار یک آشپزخانه فوق العاده شیک و زیبا خواهد شد، که در این پروژه با توجه به ابعاد لازم و استانداردها و نیازهای کارفرما درنظر گرفته شده است که در نهایت همین سادگی می تواند بسیار زیبا و آرامش بخش باشد.

 طراحی سقف و نورپردازی

برای طراحی سقف از کناف استفاده شده که با تایلهای چوبی ترکیب شده است. استفاده از کناف مزایای زیادی دازد از جمله سرعت و دقت بالا در طراحی و اجرا ، کاهش تعداد نیرو برای اجرای پروژه، هزینه کمتر نسبت به دیگر سقف های کاذب از جمله گچ ،چوب و …، به دلیل ساختار مفصلی که دارد در مقابل زلزله مقاومت خوبی دارد ، همچنین پوشش خوبی برای عبور تاسیسات ساختمانی است،دسترسی آسان و راحت در مواقع بازسازی و تعمیرات ساختمان دارد ، باعث سبک سازی ساختمان میشود و اینکه کاغذ دیواری ، بلکا ، رنگ و هر طرح دیگری را می توان بر روی سطح آن اجرا کرد. همچنین باز بودن دست طراح و اجرا کننده جهت طراحی و اجرای انواع مدل ها از مزیت های مهم کناف است.

نور پردازی زیبای سقف با استفاده از نور مخفی به این صورت که این منابع نوری در تایل های چوبی منبت کاری شده، قرار گرفته و قابی کنافی اطراف آن احاطه شده است و همچنین نور شلنگی خطی اطراف قاب کنافی در نظر گرفته شده که سبب نمایان ساختن بهتر فرم سقف می شود.

این تایل ها با حکاکی و کنده کاری بر روی چوب بر اساس نقشه های دقیق است که میتواند در طراحی سقف مورد استفاده قرار گیرد همچنین می تواند با دستگاه سی ان سی نقش ها را روی چوب در آورد که سرعت بالایی دارد،  استفاده از این تایل های چوبی باعث هماهنگی و هارمونی بیشتر با رنگ تیره و چوبی کابینت ها می شود و نور عبوری از این تایل ها سبب نمایان ساختن بهتر طرح و نقش این تایل ها می شود . همچنین قابی کنافی اطراف سقف نیز طراحی شده به وسیله نورپردازی با هالوژن ها  که در قاب کنافی تعبیه شده می توان نور پردازی  منعطفی را به همراه داشت.

از نمونه پروژه های اجرای کابینت ممبران | دکوراسیون اداری | دکوراسیون مغازه شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا دیدن فرمایید

8 / 10
از 514 کاربر