طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

سبک شناسی در دکوراسیون داخلی

123مجموع 51 مقاله
123مجموع 51 مقاله

با هدف آشنایی هرچه بیشتر شما عزیزان با معقوله های مختلف معماری و دکوراسیون اعم از بازسازی ساختمان ، طراحی نما ، دکوراسیون داخلی و غیره در ادامه این بخش از وب سایت شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا به سبک شناسی در دکوراسیون داخلی پرداخته ایم. سبک شناسی در دکوراسیون داخلی برای دانشجویان معماری داخلی و همچنین کلیه افرادی که قصد دارند تا در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فعالیت کنند ، بسیار مهم و ضروری میباشد .

جهت مشاهده نمونه پروژه های طراحی داخلی و اجرای دکوراسیون کلیک بفرمایید و جهت مشاوره حضوری و بازدید از پروژه با شماره های 09125754921/09127305449 تماس حاصل فرمایید .

به طور کلی فعالیت در زمینه دکوراسیون داخلی نیازمند ذهنی خلاق میباشد تا بتوان از سبک های جدید برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی استفاده کرد . بیشتر دانشجویان و افراد تازه کار ذهن خلاقی ندارند و برای این که بتوانند به رشد فکری در این زمینه دست پیدا کنند باید ابتدا با سبک شناسی در دکوراسیون داخلی آشنا شوند . سبک شناسی در دکوراسیون داخلی فرد را با تمام سبک های موجود و به روز دنیا که در کشورهای مختلف دنیا مورد استفاده قرار میگیرد آشنا میکند .

انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-1

شرکت معماری و دکوراسیون هیرادانا طراح و مجری دکوراسیون صفر تا صد پروژه های ویلایی ، نما ، اداری تجاری و مسکونی به صورت تضمینی و تخصصی : 09125754921 

انواع سبک های طراحی دکوراسیون

 سبک آسیایی ، چینی ، مراکشی ، مصری ، هندی ، روم باستان ، باروک ، روکوکو ، ویکتوریایی ، انگلیسی ، آرت نوو ، آرت دکو ، روستیک و و شابی شیک از جمله سبک هایی هستند که در مبحث سبک شناسی در دکوراسیون داخلی مطرح میشوند . در ادامه با برخی از سبک های بسیار مهم و پرکاربرد آشنا خواهیم شد . در سبک ژاپنی فریم غالب ، مربع میباشد و از مزیت های آن باید به تمیزی و جرئیات کم آن اشاره نمود . در سبک چینی پیدا کردن مکان مناسب برای هر وسیله یک اصل محسوب میشود . سادگی و  طبیعت و انرژی از دیگر اصول مهم در سبک چینی هستند . چوب از جمله متریال هایی است که در سبک چینی کاربرد زیادی دارد و اگر نگاهی به دکوراسیون داخلی ساختمان های چینی بیندازید متوجه این موضوع خواهید شد . 

انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-2

از جمله سبک های عجیب در مبحث سبک شناسی در دکوراسیون داخلی مربوط به سبک مراکشی میباشد . از جمله عناصر بسیار ممهمی که در سبک مراکشی به کار میرود باید به سفال ، فرش ، کاشی ، آثار فلزی ، فانوس ، کفپوش سفالی ، مبلمان منبت کاری شده ، حیاط های داخلی و رنگ های آبی فیروزه ای ، سفید و سبز اشاره نمود . در سبک مصری استفاده از سنگ های طبیعی که به شکل های مکعبی در آمده اند و پنجره های مشبک چوبی کاربرد زیادی دارد . از جمله سبک هایی که در آن رنگ نقش بسزایی در آن ایفا میکند سبک هندی میباشد . از خصوصیات سبک هندی میتوان به وسایل تزئینی در ابعاد کوچک مانند قلیان ، شطرنج ، چهل تیکه و سوزن دوزی اشاره نمود . از جمله سبک های بسیار زیبا و مهم که در مبحث سبک شناسی در دکوراسیون داخلی باید فراگرفته شود ، سبک رومی باستانی میباشد . 

انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-3

در سبک رومی باستانی بیشتر به اشیا تزئینی و مجسمه توجه میشود . علاوه بر اشیا تزئینی و مجسمه ، در این سبک از آبنما ، سونا ، استخر و طاق های نیم دایره نیز استفاده میشود که جلوه بسیار زیبا و باشکوهی را ایجاد میکنند . سبک های دیگری در مبحث سبک شناسی در  دکوراسیون داخلی نیز وجود دارند که در ابتدا نام برده شدند ولی سبک هایی که به اختصار برای شما شرح داده شد از اهیمت بالاتری برخوردار هستند .

انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-4

چرا دکوراسیون داخلی دارای اهمیت بسیاری است ؟

دکوراسیون داخلی به طور کلی به چگونگی چیدمان عناصر در یک محیط در کنار هم می گویند . چگونگی این دکوراسیون می تواند تاثیر زیادی هم روی بهره وری و هم روی زیبایی و جلوه ی بصری محیط بگذارند . درواقع یک فضا برای این دکوراسیون می شود که هم بتوان استفاده ی بیشتر و بهتری از آن نمود و هم زیبا و راحت تر بنظر برسد . انواع فضاها با کاربری های مختلف مانند فضای مسکونی ، فضای اداری ، فضای تجاری و ... همه و همه نیاز به داشتن دکوراسیون داخلی مناسب می باشند . در ساختمان های اداری و تجاری دکوراسیون داخلی مناسب می تواند حتی روی بهره وری اقتصادی آن و رضایت کارمندان از محیط کاری خود نیز تاثیر بگذارد و به همین دلیل اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه نشان داد . به طور کلی داشتن یک دکوراسیون داخلی مناسب برای یک فضا می تواند باعث رضایت بیشتر افراد از آن فضا و وقت گذرانی بیشتر در آن بشود و همچنین زیبایی آن را بیشتر کرده و ارزش آن را بالاتر می برد .

انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-5

انواع سبک ها در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی نیز مانند دیگر قسمت های مربوط به ساختمان دارای سبک های مختلفی می باشد که درواقع این تنوع در سبک باعث ایجاد تفاوت های ظاهری در دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف شده است . هر سبک دارای یک تاریخچه و پیشینه ی خاصی می باشد و نشات گرفته از فرهنگ ، تمدن و دلیل منحصر به فردی می باشد و به همین دلیل نیز ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارا می باشند .

انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-6

همین تفاوت در ویژگی ها باعث ایجاد تفاوت در ظاهر شده و در نتیجه می توان آن ها را از یکدیگر تشخیص داد . تفاوت های موجود در میان سبک های مختلف دکوراسیون داخلی تنها در ظاهر عناصر و ... خلاصه نمی شود بلکه در بطن کار نیز این تفاوت ها به شکل های مختلف وجود دارند . برای مثال تفاوت های فرمی ، تفاوت در متریال های استفاده شده و تفاوت در کیفیت آن ها و ... از جمله ی این تفاوت ها می باشند .

 انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-7

سبک مدرن در دکوراسیون داخلی

سبک مدرن یکی از جمله سبک هایی می باشد که امروزه در سرتاسر جهان به عنوان پر کاربردترین و محبوب ترین سبک ها در طراحی دکوراسیون داخلی انواع فضاها با انواع کاربری ها استفاده می شود . این سبک دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که همین تفاوت ها سبب شده تا این سبک بتواند مناسب برای تمام فضاها در دوران های مختلف باشد . از جمله ویژگی های این سبک می توان به این موارد اشاره نمود :

انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-8

  • سادگی

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های سبک دکوراسیون مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی توجه به سادگی و رعایت آن در تمامی مراحل طراحی و اجرا می باشد . درواقع در انتخاب متریال ها ، فرم ، رنگ ها و ... همه و همه باید این سادگی در نظر گرفته شود . سادگی به معنای بی ارزش شمردن دکوراسیون نیست و درواقع سبک مدرن تلاش دارد تا در عین زیبایی و شیک بودن ساده نیز بنظر برسد که این خود کاری هنرمندانه و بسیار سخت می باشد . این سادگی سبب می شود تا دکوراسیون شما سال های سال قابل استفاده باشد و زیبا بنظر برسد .

  • استفاده از عناصری با فرم های چهارگوش

فرم های ساده به ویژه چهارگوش مانند مستطیل و مربع محبوبیت زیادی در سبک مدرن دارد به طوری که می توان مشاهده نمود اغلب میزها ، صندلی ها ، مبلمان و دیگر عناصر در سبک مدرن با همین فرم ها طراحی شده اند . البته نکته ای که در این میان حائز اهمیت است این است که این سبک به انعطاف و نرمی نیز اهمیت زیادی می دهد به همین دلیل می توان مشاهده نمود که همین فرم ها به صورتی نرم و غیر خشک در فضا استفاده شده اند . از جمله ویژگی های فرم های اینگونه این است که می توان آن ها را به راحتی در کنار هم در فضا قرار داد و نظم و زیبایی را پدید آورد .

انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-9

  • به کار بردن رنگ های روشن و ملایم

انواع رنگ ها به طور کلی در سبک مدرن مورد استفاده قرار می گیرند و انتخاب رنگ بیشتر به سلیقه ی کارفرما و کاربری فضا اهمیت دارد . اما به طور کلی رنگ های خنثی ، ملایم و روشن بیشترین محبوبیت را در این سبک دارا می باشند . رنگ هایی مانند سفید ، طوسی ، کرمی ، آبی ملایم ، رنگ چوب و ... در سبک مدرن به وفور استفاده می شوند . نکته ای که مهم است طراح به آن توجه کند این است که تنوع طیف و تن رنگ ها نباید در یک فضا زیاد و قابل توجه باشد و بهتر است که از دو یا سه رنگ در یک فضا بهره برد تا هارمونی مورد نظر ایجاد شود و در عین سادگی فضا زیبا و پویا بنظر برسد .

  • توجه به راحتی فضا

به طور کلی سبک مدرن سبکی است انسان گونه که ارتباط زیادی با نیازهای انسان دارد و بیشترین تلاشش را می کند تا نیازهای فضایی مختلف انسان را پاسخ گوید . به همین دلیل می توان گفت که در طراحی دکوراسیون داخلی یک فضا به سبک مدرن حتما باید راحتی افراد را در نظر گرفت و تمامی عناصر در فضا به گونه ای طراحی شده و در کنار هم قرار بگیرند که تامین رفاه افراد کمک کنند .

  • طراحی فضاها به صورت منعطف و باز

همانطور که گفتیم این سبک به منعطف بودن و راحتی فضاها اهمیت زیادی می دهد و از طرفی علاقه دارد که فضاها را از آنچه که هستند بزرگتر جلوه دهد و دیوارها را تا جایی که می تواند حذف کند . به همین دلیل در طراحی دکوراسیون داخلی هر فضایی به این سبک نیز می توان مشاهده نمود که فضاها با استفاده از مبلمان و عناصر از یکدیگر جدا شده اند . برای مثال برای آشپزخانه امروزه به جای دیوار و اپن بیشتر از جزیره استفاده می کنند که این کار آشپزخانه و فضای نشیمن و پذیرایی را پیوند زده و آن ها را به یکدیگر متصل نشان می دهد ، همچنین این کار باعث بزرگتر و دلبازتر جلوه دادن آشپزخانه نیز می شود .

  • عدم استفاده از جزییات زیاد

همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره شد این سبک سادگی را بیش از هر چیزی می پسندد و به آن تاکید دارد به همین دلیل در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن نمی توان عناصر و جزییات زیادی را مشاهده نمود . در فضاها بیشتر از عناصر کاربردی استفاده می شود و اگر عنصری دکوراتیو نیز مورد استفاده قرار بگیرد اغلب دارای کاربرد ویژه ای نیز می باشند . برای مثال می توان به چراغ های دکوراتیو که علاوه بر زیبایی باعث روشنایی محیط نیز می شوند اشاره نمود . همچنین گلدان ها نیز علاوه بر زیبایی باعث بالا رفتن سطح انرژی محیط می شوند .

  • و ...

سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی

سبک دکوراسیون کلاسیک نیز در دسته ی پر طرفدارترین سبک های جهان در زمینه ی دکوراسیون داخلی قرار می گیرد . این سبک دارای تاریخچه ی بسیار قوی ای می باشد به طوری که سبکی فاخر و ارزشمند و اشرافی به شمار می رود . ویژگی های خاص این سبک سبب شده تا با گذشت سال های زیادی از حضور این سبک در معماری و دکوراسیون همچنان پابرجا و محبوب باقی بماند . بعضی از این ویژگی ها عبارتند از :

انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-10

  • ایجاد نظم

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های سبک کلاسیک که در تمامی مراحل طراحی دکوراسیون باید به آن توجه نشان داد ایجاد نظم می باشد . درواقع با رعایت تقارن و قرینه چیدن عناصر و طراحی فضاها می توان تعادلی را در فضا ایجاد نمود که ثمره ی آن ایجاد نظم در فضا می باشد . سبک کلاسیک عقیده دارد که هنگامی که عناصر مختلف متقارن چیده شوند مانند این است که هر عنصر دقیقا در سر جای خود قرار گرفته و به همین دلیل به این نکته در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک حتما باید توجه نمود .

  • استفاده از رنگ های گرم

از آنجایی که سبک دکوراسیون کلاسیک سبکی اصیل ، با شکوه و اشرافی می باشد تمایل دارد که علاوه بر این ویژگی ها صمیمیت و گرما را نیز در محیط به وجود بیاورد و شیک نیز بنظر برسد . به همین دلیل اغلب می توان مشاهده نمود که از رنگ هایی مانند کرم ، قهوه ای ، بژ ، سبز ، زرشکی و ... در این سبک به وفور استفاده می شود . ترکیب این رنگ ها با یکدیگر می توانند به راحتی فضایی گرم و در عین حال شیک و جلوه گر را ایجاد نماید .

انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-11

  • استفاده از چوب

در دکوراسیون کلاسیک متریال هایی مانند چوب ، سنگ و شیشه طرفداران زیادی دارد . به طور کلی می توان گفت سبک کلاسیک از آن دسته سبک هایی می باشد که اگر یک متریال را در فضا مورد استفاده قرار دهد دیگر بیشتر عناصر و جزییات را با استفاده از همان عناصر طراحی می کند . برای مثال می توان در بعضی از دکوراسیون های کلاسیک مشاهده نمود که مبلمان ، میز و صندلی ، کمدها ، پارتیشن ها و ... همگی از جنس چوب می باشند . نکته ای که باعث ایجاد تفاوت در چوبی که در این سبک به کار گرفته می شود و چوبی که در سبک های دیگر استفاده می گردد می شود ، این است که در دکوراسیون کلاسیک این چوب ها منبت کاری شده و دارای جزییات زیادی می باشند که همین جزییات شکوه و در عین حال ظرافت هنر این سبک را نشان می دهد .

  • استفاده از عناصر دکوراتیو آنتیک

سبک کلاسیک از آن دسته سبک هایی می باشد که به جزییات توجه زیادی نشان می دهد و از عناصر تزیینی زیادی در فضا استفاده می کند . در این سبک می توان مانند دیگر سبک ها از چراغ های تزیینی ، گلدان ها ، تابلوها و ... برای جان بخشیدن به فضا استفاده نمود اما نکته ای که در این میان اهمیت دارد این است که این موارد همه باید درخور سبک کلاسیک و آنتیک باشند . از طرفی کنسول ، آینه و ... همگی جز عناصر تزیینی به شمار می روند و باعث زیبایی محیط می شوند .

  • و ...

سبک گلم در دکوراسیون داخلی

سبک گلم یکی از سبک های طراحی دکوراسیون داخلی می باشد که دارای زرق و برق زیادی می باشد . متریال هایی مانند شیشه ، فلز ، مخمل و ... در این سبک طرفدار زیادی دارد و بسیار پر کاربرد می باشد . همچنین آینه ها ، چراغ های آویز فلزی و شیشه ای ، گلدان های فلزی ، کوسن های مخملی و ... از جمله عناصر کاربردی این سبک دکوراسیون می باشند . به طور کلی این سبک تمایل دارد تا فضا را ظریف و پر زرق و برق و جلوه گر نشان دهد . همچنین در طراحی دکوراسیون داخلی فضاها به این سبک به نور طبیعی اهمیت زیادی داده می شود و به همین دلیل سعی می شود که به نمای پنجره ها و چگونگی آن ها نیز توجه شود . رنگ طلایی و نقره ای و عناصر براق در این سبک جایگاه ویژه ای دارا می باشند .

انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-12

سبک روکوکو در دکوراسیون داخلی

سبک روکوکو به عنوان یکی از سبک های قدیمی در سطح جهان شناخته می شود که دارای شباهت های زیادی به سبک کلاسیک می باشد . این سبک نیز به نوعی سبک اشرافی شناخته شده و اغلب ثروتمندان از آن برای فضای ساختمان های خود استفاده می کرده اند . در این سبک نیز به جزییات اهمیت زیادی داده می شود . همچنین می توان مشاهده نمود که سطوح مختلف در این سبک با نقاشی ها ، پتینه ، کاغذ دیواری های طرح دار و ... پوشش داده شده اند .

انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-13

اکثر از لوسترها برای روشنایی فضا در این سبک استفاده می شود و تفاوت عمده ی آن با سبک کلاسیک این است که در این سبک از رنگ های روشن و ملایم استفاده ی زیادی می شود و به طور کلی اغلب فضاها دارای رنگ های روشن و ترکیب آن با رنگ هایی مانند طلایی می باشند . در این سبک نیز از متریال هایی مانند سنگ ، چوب ، مخمل ، چرم و ... استفاده ی زیادی می شود و عناصر تزیینی و آنتیک نیز جایگاه ویژه ای در دکوراسیون فضاها به این سبک دارند .

انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-14

سبک ویکتوریایی در دکوراسیون داخلی

سبک ویکتوریایی نیز یکی از جمله سبک هایی می باشد که شباهت های زیادی به سبک کلاسیک دارد و حتی بعضی از متخصصین آن را از زیرشاخه های سبک کلاسیک می دانند . این سبک به دستور ملکه ویکتوریا و برای طراحی دکوراسیون قصر ایشان پدید آمده و به همین دلیل می توان این سبک را نیز نوعی سبک اشرافی دانست . از شباهت های آن به سبک کلاسیک می توان اهمیت به تقارن ، استفاده از عناصر چوبی با جزییات فراوان ، استفاده از عناصر دکوراتیو آنتیک و ... اشاره نمود و از جمله تفاوت های آن با سبک کلاسیک می توان به استفاده از رنگ های روشن مانند صورتی ، گلبهی و ... اشاره نمود . این سبک را متخصصین سبکی زنانه و شاعرانه خطاب می کنند که دارای ظرافت زیادی می باشد و این ویژگی ها را حتی امروزه در دکوراسیون فضاهایی که به این سبک دکور می شوند نیز می توان مشاهده نمود . در این سبک نیز از کاغذدیواری های طرحدار به ویژه طرح گل برای پوشش فضا استفاده می شود و حتی کوسن های طرحدار را که روی مبلمان قرار می گیرند نیز می توان در این سبک مشاهده کرد .

انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-15

سبک نئوکلاسیک در دکوراسیون داخلی

سبک نئوکلاسیک را می توان سبکی میان سبک مدرن و کلاسیک دانست . امروزه به ویژه در کشور ما این سبک بسیار طرفدار دارد . درواقع این سبک برای کسانی به وجود آمد که هم از زرق و برق و شکوه سبک کلاسیک خوششان می آید و هم سادگی و شیک بودن سبک مدرن را به شدت می پسندند . درواقع سبک نئوکلاسیک از این نظر که نه مانند سبک کلاسیک در تزیینات افراط می کند و نه مانند سبک مدرن در سادگی ، سبکی میانه به شمار می رود . چرا که نه مانند کلاسیک شلوغ و نه مانند مدرن ساده و خلوت می باشد .

انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-16

این سبک از ویژگی های هر دو سبک برخوردار می باشد به طوری که می توان مشاهده نمود از تقارن و نظم در طراحی دکوراسیون استفاده می کند . همچنین از رنگ های روشن سبک مدرن نیز در طراحی بهره می برد . در این سبک از عناصر تزیینی استفاده می شود اما به طور اغراق آمیز نمی باشد . همچنین این سبک از چوب های منبت کاری و کنده کاری شده برای مبلمان و عناصر چوبی بهره می برد اما جزییات آن مانند سبک کلاسیک زیاد نمی باشد .

انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-17

قدیمی ترین شرکت معماری در ایران با ارائه طراحی دکوراسیون خلاقانه در تمامی سبک ها : 09127305449

سبک روستیک در دکوراسیون داخلی

سبک روستیک همانطور که از نام آن مشخص است دارای ریشه ای روستایی می باشد و در گذشته اغلب در روستاها از این سبک برای دکوراسیون فضا استفاده می کردند . امروزه از این سبک در دکوراسیون خانه ها ، کافی شاپ ها ، رستوران ها و ... نیز استفاده می شود . این سبک به دلیل اینکه از روستا پدید آمده دارای هماهنگی زیادی با طبیعت می باشد و از این رو می توان گفت که در این سبک چوب از پر استفاده ترین متریال ها می باشد .

انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-18

چوب هایی که در این سبک استفاده می شود اصولا چوب طبیعی بوده و به صورت خام و پرداخته نشده استفاده می شوند . چوب به دلیل اینکه از درختان پدید می آید می تواند باعث گرما و صمیمیت زیادی در خانه شوند و از طرفی به دلیل بافت جذابی که دارد زیبایی خاصی به فضا می بخشد .

انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-19

همچنین در این سبک از گیاهان نیز در فضای داخلی زیاد استفاده می شود و نور طبیعی نیز جایگاه ویژه ای در سبک روستیک دارد . اغلب از پارچه هایی مانند الیاف طبیعی برای مبلمان و پرده ها بهره برده می شود .

انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-20

سبک مینیمال در دکوراسیون داخلی

سبک مینیمال در طراحی دکوراسیون داخلی شباهت های زیادی به سبک مدرن دارد . این سبک نیز سادگی را ستایش می کند و حتی می توان گفت سادگی در آن نسبت به سبک مدرن بیشتر می باشد .

انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-21

به همین علت می توان از جمله ویژگی های این سبک به استفاده از یک یا دو رنگ در فضا آن هم رنگ هایی که به یکدیگر نزدیک می باشند ، استفاده از یک یا دو متریال به عنوان متریال اصلی ، استفاده از حجم های نرم و ساده مانند مستطیل ، دایره ، منحنی و ... ، استفاده از رنگ های روشن و ... اشاره نمود . سبک مینیمال درواقع به طور کلی استفاده از عناصر اضافه را رد می کند و فقط از عناصر کاربردی برای دکوراسیون استفاده می کنند . البته از عناصر دکوراتیو هم در این سبک برای چیدمان فضا استفاده می شود اما همین عناصر هم به صورت محدود و بسیار ساده و مینیمال می باشند .

انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-22

هزینه ی طراحی دکوراسیون داخلی

برای برآورد هزینه ی طراحی دکوراسیون باید در ابتدا موارد مختلفی را بررسی نمود . از جمله ی این موارد می توان متراژ فضا ، متریال هایی که استفاده می شود ، سبک دکوراسیون ، تیمی که پروژه را به عهده می گیرد ، عناصری که استفاده می شود و ... اشاره نمود .

انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-23

درواقع هر چقدر که مساحت فضا بیشتر باشد از متریال های بیشتر و عناصر بیشتری برای مبلمان فضا باید استفاده نمود در نتیجه بدیهی است که هزینه ی بیشتری صرف دکوراسیون آن شود . همچنین سبک دکوراسیون از این نظر که هر سبک متریال ها و جزییات مربوط به خود را در دکوراسیون داخلی دارا می باشد می تواند روی قیمت نهایی دکوراسیون داخلی فضا تاثیر بگذارد .

انواع-سبک-های-دکوراسیون-داخلی-24

به طور کلی باید در ابتدا تمامی این موارد با مشورت کارفرما بررسی شود و سپس با توجه به بودجه شروع به برنامه ریزی برای اجرای دکوراسیون نمود . در این صورت نتیجه ی کار باکیفیت تر خواهد شد و رضایت کارفرمایان بیشتر جلب خواهد شد .

از طریق شماره 09127305449 با مشاورین ، طراحان و متخصصین هیرادانا در ارتباط باشید .

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :