طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

کابینت آشپزخانه با بهترین کیفیت

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 15 مهر 1396 در ساعت 9 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در ادامه این بخش از مقالات وب سایت شرکت کوراسیون داخلی هیرادانا بر آن شدیم تا اطلاعاتی در زمینه کابینت آشپزخانه با کیفیت در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. کابینت در زیبایی خانه نقش مهمی دارد زیرا بخش اعظمی از دیوارهای آشپزخانه را می گیرد که از نظر طراحی دکوراسیون داخلی بسیار موثر و چشم گیر است و باید در انتخاب آن بسیار دقت کرد که دارای زیبایی و کیفیت مطلوب باشد. اجرا و تعویض کابینت هزینه بالایی دارد بنابراین بهتر است کابینت آشپزخانه با بهترین کیفیت را انتخاب کنید و در انتخاب کمی وسواس به خرج دهید تا بعد از مدتی دچار دلزدگی و متحمل شدن هزینه خرابی یا تعویض آن ها نشوید. در زیر نکاتی را در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا به منظور انتخاب مناسب ترین نوع کابینت آشپزخانه ارائه می کنیم.

کابینت آشپزخانه با بهترین کیفیت ، دارای درب ، بدنه و صفحه مرغوب است. در انتخاب برخی از اجزای کابینت مثل صفجه رویی کابینت باید دقت بیشتری شود و با کیفیت بالاتری انتخاب شوند چون هم بیشتر در تماس مستقیم با آب است هم اینکه احتمال برخورد با اجسام نوک تیز دارند و باید دربرابر خراشیدگی مقاوم تر باشند. روکش های HDL برای این صفحات مناسب هستند چون هم در برابر آب و هم در برابر خش بسیار مقاوم است.

اگر راجع به انواع کابینت اطلاعاتی داشته باشید و راجع به مزایا و معایب آن ها بدانید می توانید کابینت آشپزخانه با بهترین کیفیت را انتخاب کنید. کابینت دارای جنس های مختلفی نظیر pvc ، فلزی ، چوب و mdf  هستند. کابینت فلزی با گذشت زمان رنگشان کم می شود و در مکان های نمناک می پوسند. و همچنین دارای لبه های نوک تیزی هستند که امکان آسیب رساندن وجود دارد و درهنگام باز و بسته شدن پر سر  صداست ولی دارای قیمت ارزانی می باشد. انواع کابینت آشپزخانه از جنس چوب دارای قیمت بالاتری هستند ولی زیبایی خاصی به محیط می دهند.

کابینت آشپزخانه mdf در برابر رطوبت هوا و ضربه وحرارت مقاوم است و دارای تنوع رنگی بالایی است و بسیار مورد استقبال افراد قرار می گیرد. کابینت pvc  نیز دارای تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی است ولی به علت غیر طبیعی بودن، به محیط آسیب می رساند.

با این همه، کابینت آشپزخانه برای ماندگاری و حفظ زیبایی خود نیاز به نگهداری نیز دارد. برای مثال اگر برروی آن ها آب ریخته شود بهتر است سریع آن را خشک کنید، پایه های کابینت تنظیم باشند و از اتصال چیزهای غیر ضروری و تزئینی به آن خودداری کنید تا از ایجاد خش های اضافه بر روی آنها جلوگیری نمایید. با توجه به اطلاعات بالا می توانید کابینت آشپزخانه با بهترین کیفیت را انتخاب کنید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات