طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

چیدمان دکوراسیون مغازه

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 29 آذر 1396 در ساعت 11 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع چیدمان برای دکوراسیون داخلی مغازه

نحوه ی چیدمانی که برای هر کاربری انتخاب می شود به ابعاد و اندازه ها و شکل کلی فضا وابسته است . عموما برای طراحی داخلی مغازه و فروشگاه ها بیترین موردی که در نظر گرفته میشود در دسترس قرار گرفتن کالا ها است که معمولا برای جدا سازی و قفسه بندی فروشگاه 3 راه وجود دارد :

شرکت دکوراسیون هیرادانا : 44274146 - 44890732

  1. چیدمان شبکه ای ( که به این طریق فضای موجود با جداره هایی که ایجاد می شود کاملا از یکدیگر جدا می شوند )
  2. چیدمان دایره ای ( که به این ترتیب تمامی قفسه ها حول یک نقطه ی مرکزی میچرخند )
  3. چیدمان آزاد ( که از قاعده ی خاصی پیروی نمیکند )

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/adecor-bootik.jpg

هر یک از چیدمان های ذکر شده معایب و مزایایی را به همراه دارند که به بررسی هر یک از آنها می پردازیم . به طور مثال وقتی چیدمان را به سبک شبکه ای انتخاب میکنیم تمامی اجناس فروشگاه ها در کنار دیوار چیده می شوند و این امکان وجود دارد که برای هر بخش که به وسیله ی دیوار های پیش ساخته از یکدیگر جدا شده اند یک نوع دکور متفاوت و جذاب در نطر گرفت و به این طریق این امکان به وجود میاید که هر یک از محصولات را به خوبی به مشتری ها معرفی کرد . در این دکوراسیون تجاری فروش بسیار راحت انجام می شود چرا که کالاهای اصلی را بدون مزاحمت بخش های دیگر می توان معرفی و به نمایش گذاشت .

در فروشگاه هایی که چیدمان آن ها به صورت دایره ای انجام می شود خریدارانی که به فروشگاه وارد می شوند معمولا از یک قسمت فروشگاه مشغول بررسی اجناس و خرید کردن می شوند و از سمتی دیگر به بخش خروجی فروشگاه می رسند از مزایای این چیدمان دکوراسیون مغازه است که این امکان را به وجود می آورد که تمامی محصولات به راحتی در معرض دید قرار بگیرند . اما معمولا به دلیل محدودیت هایی که در فروشگاه وجود دارد مثل کمبود فضا و روتین بودن دکوراسیون فروشگاه ها این دو روش در فروشگاه های بزرگ اجرا می شود . 

از پروژه های بازسازی ساختمان شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا دیدن فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات