طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

مراحل نصب کابینت آشپزخانه

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 13 آبان 1396 در ساعت 11 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در این بخش از شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا قصد داریم در مورد مراحل نصب کابینت آشپزخانه صحبت کنیم. یکی از مهمترین کارهایی که هنگام نصب کابینت انجام می شود علامت گذاری بر روی دیوار است. علامت گذاری دقیق روی دیوار باعث می شود تا در مراحل نصب، کابینت آشپزخانه تراز نصب شود چون در غیر اینصورت عیوب زیادی در مراحل نصب بروز پیدا خواهند کرد.

دومین کار، نصب اتصالات کابینت بر روی دیوار است. اتصالات کابینت آشپزخانه باید محکم باشند. اتصالات مختلفی تا کنون تولید شده که بهترین آن ها اتصال 45 می باشد. با این اتصال کابینت به خوبی و سرعت بالا قابل نصب است و بار زیادی را نیز می تواند تحمل کند. پس از اینکه اتصالات نصب شدند ابتدا کابینت های پایین را نصب می کنند و سپس آن ها را توسط پیچ ثابت می کنند و پس از آن پایه های کابینت به طوری که تراز قرار بگیرند تنظیم می شوند. سپس کابینت های دیواری را روی دیوار می گذارند و ثابت می کنند.

حالا نوبت نصب تاج زیر مهتابی و پاخور می باشد و بعد از آن صفحه روی کابینت را با توجه به نوع و محل قرارگیری سینک و گاز نصب می کنند و پس از نصب صفحه اقدام به نصب گاز و سینک می نمایند.

مرحله بعدی اندازه گیری در کابینت و طبقات کابینت است. در اندازه گیری طبقات باید اندزه طبقات را یکی دو سانتی متر کمتر از اندازه واقعی حساب کرد. همینطور در اندازه گیری درب کابینت نیز باید آن را یکی دو میلی متر کمتر محاسبه کرد. حالا اندازه هایی که قبلا زده شده را برش می دهند و پس از آن لبه های درب ها و لبه های اپن را با نوارهای پی وی سی با ضخامت یکی دو میلی متر می چسبانند. برای چسباندن لبه طبقات از نوارهایی با ضخامت یک میلی متر استفاده می کنند و سپس لبه ها را تمیز می کنند.

در مرحله بعدی نصب کابینت آشپزخانه باید لولاها را نصب کنیم. محل نصب لولاها بوسیله دریل یا مته بر روی درب کابینت ایجاد می شود و سپس لولا را نصب می کنند. لولاها باید موازی لبه درب باشند تا هنگام نصب درب با مشکل روبرو نشوند و درب تاب بر ندارد و خش روی آن نیفتد. در نهایت نیز در کابینت آشپزخانه، طبقه های اماده شده و اپن نصب می شود و در ها تنظیم یا همان رگلاژ می شوند.

برای نگهداری وضعیت کابینت ها لازم است نکاتی را رعایت کنید:

درب های کابینت را بیش از حد باز نکنید و هنگام بستن در آنرا محکم به هم نزنید. لولایی که استفاده می شود باید با وزن درب متناسب باشد و در غیر اینصورت درب دچار افتادگی خواهد شد از تعداد زیادی پایه برای نگه داشتن کابینت استفاده کنید تا تحمل وزن بیشتری را داشته باشد. اگر هنگام باز کردن کشو، کشو گیر می کند آن را درآورده و پیچ ها را بررسی کنید و اگر هرکدام شل شده بود آن را محکم کنید. صفحه رویی کابینت آشپزخانه بهتر است به کابینت زمینی پیچ شود. در غیر اینصورت یعنی در صورت چسباندن صفحه رویی به کابینت زمینی هنگام بروز مشکل باید کل صفحه را به همراه صفحه کابینت زمینی عوض کنید. امیدوار هستیم مطلب ارائه شده در این بخش از شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا برای شما کاربران عزیز مفید واقع شده باشد.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات