طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

مجری دکوراسیون اداری

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 2 ارديبهشت 1396 در ساعت 16 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت معماری هیرادانا مجری دکوراسیون اداری و طراحی دکوراسیون داخلی اداری از صفر تا صد با کادری مجرب 

جهت سفارش و مشاوره با شماره های 09125754921 و 021-44274146 و 021-44890732 تماس حاصل فرمایید

طراحی دکوراسیون اداری

اولین نکته ایی که  در طراحی یک محیط اداری باید در نظر گرفت توجه به چارت سازمانی آن اداره و شرکت می باشد در  صورتی که طراحی داخلی یک اداره و بخش های آن متناسب با نیازهای  آن صورت گیرد . رعایت مبانی طراحی در محیط اداری از جمله دسترسی به خدمات سرویس میتواند طراحی اداره ایده آل نزدیک کند. اجرای دکوراسیون اداری  اداره نسبت به چیدمان آن و نوع مبلمان ها جانمایی میشود که البته  تغیراتی که درآینده در محیط داخلی به وجود می آید  باید آن را در فضای اداره پیش بینی کرد که برای سهولت کار و  انعطاف پذیری در محیط  داخلی ، استفاده از پارتیشن ها می باشد .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/a%D8%A8%DB%8C.jpg

امروزه در طراحی دکوراسیون اداری نسبت به گذشته تغییرات زیادی انجام شده یکی از این تغیرات بارز استفاده از پارتیشن های اداری  است که موجب میشود که کارمندان از فضای دفتری و حالت خشک  بیرون آورده شوند به فضای عمومی و در کنار کارمندان و مدیران شرکت فعالیت داشته باشند . هدف از طراحی پارتیشن افزایش راندمان و نوع خدمات و دسترسی  کارمندان و جذب مشتریان و رضایت مندی آنها شود و همچنین باعث برآورده شدن نیازها و نوع دسترسی مشتریان به محل یا دفتر مورد نظر شرکت می باشد. یکی از دلایل استفاده از پارتیشن در محیط اداری این است که باعث میشود همه فضای های اداری شبیه به هم نباشد بنابراین انعطاف پذیری یکی از خصوصیات پارتیشن اداری است  در صورتی که دیوار جدا کننده مانند دیوارهای معمولی هزینه زیادی را در بر دارد مانند  آجر رنگ زدن و انجام کاغذ دیواری و... اما هزینه پارتیشن فقط  هزینه ای خودش است و  دوام و ماندگاری و تغییرات آسان که از قوی ترین و مطمین ترین مواد که در قالب آنها ساخته شده  می باشد و همچنین ساختار اداری با فضای زیبایی خاصی  صورت میگیرد.

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/aUntitled-4.jpg

 

یکی ازدلایل دیگر برتری پارتیشن سهولت اجرای آن  است که به دلیل اینکه در کارخانه ساخت و حمل میشود و نصب راحتی دارد بنابراین باعث میشود که در نظم اداره اختلالی وجود نیاورد و همچنین ساختار کلی محیط به همان صورت باقی بماند. طراحی های متعدد و متنوعی برای پارتیشن اداری وجود دارد که قدرت انتخاب و قیمت مناسب  پارتیشن ها دو جداره و یک جداره وجود دارد که میتوان رنگ و متریال و مختلفی را انتخاب کرد.

 مواردی که باید در طراحی دکوراسیون داخلی اداری می بایست در نظر گرفت براساس اولویت ها ، اصل فنگ شویی –نور – فرم – رنگ- نوع مبلمان و کمد و کتابخانه و نوع چیدمان  آنها در یک اداره می باشد. یکی از نیازهای مهم اداره شبکه اینترنت یا تکنولوژی دیجیتال است که بخش جداناپذیر دفاتر کاری امروزی محسوب میشود به همین دلیل یکی از نکات مهم در طراحی داخلی اداره توجه به کابل کشی است که در طراحی دفترها سیم ها  یا از طریق تراکت های پارتیشن یا از کف به میز کارها رسانده میشود که این موضوع امروزه بزرگترین نکته ای است که در بیشتر آفیس های ایرانی باعث موضوع آزار دهنده ای در طراحی داخلی یک اداره محسوب میشود که رعایت نکردن آن باعث بی سلیقی در کابل کشی میشود که طراحان تلاش خود را میکنند در صورت ممکن فضای داخلی اداره را تحت تاثیر قرار دهند که محیط شکلی شلوغ و بی روح نشود .

از پروژه های بازسازی ساختمان و اجرای دکوراسیون داخلی شرکت دکوراسیون هیردانا دیدن فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات