طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون داخلی منزل ویلایی

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 14 دی 1396 در ساعت 13 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای یک منزل ویلایی می توان از انواع دکوراسیون داخلی، بر اساس کاربردی که دارد بهره گرفت. هزینه های یک طراحی دکوراسیون داخلی می تواند بسیار متغیر باشد. طراحی دکوراسیون داخلی منزل ویلایی به دلیل وسعت زیاد کار معمولاً بسیار پر هزینه می باشد. شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه انجام این نوع طراحی دکوراسیون منزل است.

از آن جایی که یک خانه ویلایی دارای فضای زیادی می باشد می توان ایده های مختلفی را در آن به کار گرفت ولی توجه به این نکته ضروری است که تغییرات متفاوت در فضاهای مختلف منزل ویلایی باید با هم هارمونی داشته باشند و نباید این موضوع در طراحی دکوراسیون داخلی منزل ویلایی فراموش شود در غیر اینصورت فضای خانه با صرف یک هزینه هنگفت دچار نابسامانی خواهد شد. برای یک خانه ویلایی معمولاً طراحی های گوناگون با امکانات فراوان مد نظر می باشد که به همین دلیل است که هزینه های دکوراسیون داخلی منزل ویلایی بسیار زیاد می باشد. در کل یک منزل ویلایی با توجه به معماری آن قابلیت فراوانی برای یک دکوراسیون داخلی بسیار زیبا را دارد.

اتاق نشیمن در یک خانه ویلایی باید بسیار راحت و دنج باشد.برای اتاق نشیمن باید از مبلمانی زیبا استفاده شود و همچنین می توان از یک کتابخانه در آن استفاده کرد. شما می توانید به جهت رهایی از استرس های روزانه از میز قهوه چوبی و همچنین از صندلی هایی با پایه چوبی استفاده کنید. اصولاً چوب به دلیل اینکه یکی از عناصر طبیعی می باشد یکی از المان هایی است که حس خوب و آرامش به افراد می دهد. استفاده از یک لوستر نیز در دکوراسیون داخلی می تواند فضای اتاق را بسیار زیباتر و جذاب تر نشان دهد.

اگر خانه ویلایی دارای آشپزخانه بزرگی باشد بهتر است کابینت ها را بر روی دیوار نصب کنید و کابینت های کوچک را در مرکز آشپزخانه قرار دهید.

اگر در خانه ویلایی تان یک اتاق کاری دارید که دارای پنجره های بزرگی می باشد ولی کف اتاق تیره رنگ است باعث می شود فضای اتاق تاریک و کوچک به نظر بیاید برای حل این مشکل باید دیوارها و همچنین کف اتاق را رنگ سفید بزنید. این اتاق کارها معمولاً برای اتاق کامپیوتر یا اتاق بچه ها و یا برای انجام کارهای هنری استفاده می شود.

یکی از کارهای دیگری که می توانید به راحتی برای منزل ویلایی تان انجام دهید رنگ کردن دیوارها و درب و پنجره ها و کف اتاق و مبلمان می باشد. این کار می تواند نسبت به بازسازی ساختمان هزینه کمتری براس شما داشته باشد.

 برای اطراف تخت خواب می توانید از چهار میله در اطراف آن استفاده کرد و از پرده هایی بر روی آن ها استفاده کنید و همچنین می توانید از رنگ های متنوعی در اتاق خواب بهره بگیرید تا اتاق جذاب تری داشته باشید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات