طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون اداری و تاثیر آن بر روند کار کارمندان

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 8 مرداد 1397 در ساعت 12 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دکوراسیون اداری یکی از فعالیت های شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا است که در زمینه های مختلفی همچون طراحی نما ، بازسازی منزل ، بازسازی ساختمان ، دکوراسیون مغازه و غیره فعالیت دارد. در یک اداره وسازمان تنها حقوق و رفتار خوب کارفرما نیست که باعث بالا رفتن راندمان کاری پرسنل میشود. دکوراسیون مناسب تاثیر بسیار زیادی در روحیه و راندمان کاری کارمندان دارد. یکی از مواردی که در دکوراسیون اداری و تاثیر آن بر روند کار کارمندان در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد رنگ و نقاشی ساختمان میباشد. رنگ آمیزی اولین و مهمترین موردی است که اگر در انتخاب و همچنین بکارگیری آن دقت لازم بعمل آید تاثیر بسیار زیادی را بر روند کار کارمندان خواهد گذاشت. برای دکوراسیون اداری نباید از رنگبندی هایی استفاده نمود که در منازل به کار میرود. رنگ هایی که برای دکوراسیون اداری به کار میرود نسبت به عوامل مختلفی انتخاب میشود. یکی از عواملی که تاثیر زیادی در انتخاب نوع رنگ دارد به زمینه کاری شرکت مربوط میشود. زمینه کاری شرکت میتواند تعیین کند که چه طیف رنگی باید برای طراحی دکوراسیون داخلی به کار رود. به طور مثال رنگ بندی دکوراسیون شرکت هایی که در زمینه فروش تجهیزات و لوازم ورزشی فعالیت میکند با یک شرکت فعال در زمینه تولید و یا فروش تجهیزات پزشکی متفاوت است. در شرکت های تولید و یا فروش لوازم ورزشی معمولا از رنگ های شاد و با نشاط استفاده میشود. نورگیر بودن فضای داخلی ساختمان در انتخاب رنگ تاثیر بسیار زیادی دارد. اگر فضای داخلی ساختمان نورگیر نباشد نمیتوان از رنگ های تیره استفاده نمود و رنگ های روشن مناسبتر میباشند.

دومین مورد در دکوراسیون اداری و تاثیر آن بر روند کار کارمندان را باید فضای مناسب کاری نام برد. بیشتر کارمندان تمایل دارند تا در فضاهایی ساکت کار کنند و همچنین وسایل مورد نیاز آنها در فضایی امن قرار بگیرد. از جمله تجهیزاتی که میتواند یک فضای ساکت و همچنین امن را برای کارمند به وجود آورد پارتیشن میباشد. در بسیاری از ادارات به اندازه کافی اتاق وجود ندارد تا در اختیار هر کارمند قرار گیرد. بکارگیری از پارتیشن برای حل این مشکل یک راهکار بسیار مناسب میباشد. پارتیشن ها از متریال های مختلفی مانند شیشه، آلومینیوم و ام دی اف ساخته میشوند که هر کدام نیز به نوعی باعث زیبایی دکوراسیون داخلی میشود. تمامی وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای کارمند را میتوان در داخل پارتیشن قرار داد تا کارمند بتواند در آرامش خاطر و به دور از سر و صدا کار خود را انجام دهد.

سومین مورد نیز در دکوراسیون اداری و تاثیر آن بر روند کار کارمندان را باید وسایل و تجهیزات مختلفی دانست که در یک اداره به کار میرود. وسایلی مانند گلدانها، تابلوها و همچنین تجهیزات دیگر همگی در روحیه و روند کار کارمندان تاثیر بسزایی دارند.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات