طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی ساختمان در تهران

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 17 دی 1396 در ساعت 11 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از عواملی که باعث شده تا بازسازی ساختمان از رونق بسیار خوبی برخوردار باشد عمر کم ساختمان ها در برخی کشور هاست. عمر مفید ساختمان در کشور های پیشرفته ای همچون امریکا به صد سال میرسد ولی در کشور ما حدود ۳۰ سال میباشد.تهران نیز از جمله کلان شهرهایی است که بازسازی ساختمان در ان از رونق خوبی برخوردار است.البته هزینه بازسازی در شهری مانند تهران گاهی به اندازه خرید ملک در یکی از شهرستان هاست.بازسازی ساختمان میتواند از طریق خود فرد و یا شرکتهای فعال در بخش بازسازی ساختمان انجام شود.

اگر تمایل دارید که کار بازسازی ساختمان را خودتان انجام دهید ما به شما مواردی که در بازسازی ساختمان میتواند به شما کمک کند را در اختیارتان میگذاریم.

کابینتها از موارد بسیار مهم در بازسازی ساختمان هستند.جالب است بدانید کابینتهای مختلفی از جمله کابینت ام دی اف که خود به ۳ نوع ترک،ایرانی و معمولی تقسیم میشود وجود دارد که هر کدام نیز قیمت های مختلفی دارند.شما نسبت به بودجه خود میتوانید یکی را انتخاب و برای منزل خود به کار ببرید.

کاشی های حمام و دستشویی نیز از مواردیست که باید در بازسازی ساختمان در نظر گرفته شود و تاثیر زیادی در زیبایی و طراحی نمای ساختمان دارد.با در نظر گرفتن قیمت کاشی و دستمزد نصب ان میتوانید این قسمت از ساختمان خود را بازسازی کنید.

کاغذ دیواری یا نقاشی دیوارها و سقف از موارد بسیار مهم هستند.رنگ سفید از رنگهای محبوب و روشن است که جلوه خاصی به منزل شما میبخشد.برای رنگ اتاق ها نیز میتوانید از رنگ های روشن همچون ابی و صورتی استفاده کنید.

علاوه بر نقاشی میتوانید گچ بری های زیبا با نقوش خیره کننده را مد نظر قرار دهید. کف پوش یا پارکت یکی از بهترین گزینه ها برای کف منزل شما خواهد بود.کف پوش ها کیفیت ها و طرحهای مختلف وجود دارد که قیمتهای مختلفی نیز دارند.

شاید تاکنون به شما این نکته را یاد اور نشده اند که درب ورودی از جمله مواردیست که در بازسازی ساختمان بسیار تاثیرگذار است.درب های ورودی با طرح های مختلف وجود دارد که به بازسازی و زیبایی ساختمان کمک بسزایی میکنند.این درب ها علاوه بر اینکه زیبا هستند قابلیت ضد سرقت نیز دارند که در اصل شما با خرید این درب ها با یک تیر دو نشان زده اید.

شیر الات،سینک ظرفشویی و اینه ها از مواردی هستند که با هزینه کم میتوایند تعویض کنید و در بازسازی ساختمان بسیار تاثیرگذار هستند.

تعداد زیادی شرکت بازسازی ساختمان در تهران و همچنین کلان شهرها وجود دارند که میتوانند با مشاوره و بهره گیری از متخصصین خود به شما در بازسازی ساختمان کمک کنند. شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان هیرادانا یکی از معتبرترین این شرکت ها می باشد که می تواند شما را در این زمینه راهنمایی نماید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات