طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

اجرای کناف

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 2 ارديبهشت 1396 در ساعت 0 : 23 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اجرای کناف سقف | دکور کناف | کناف در دکوراسیون

جهت سفارش اجرای دکوراسیون داخلی خود با شماره های 09125754921 و 021-44274146

تیغه های جدا کننده کناف

تیغه های جدا کننده ی کناف دیوارهای غیر باربری هستند که به منظور جدا سازی و زون بندی فضاهای داخلی از یکدیگر اجرا میشوند که ساختار این نوع دیوارها تشکیل شده از قابهایی از جنس فولاد سبک است که مقطع آنها به شکل U و یا C می باشد که به سازه های u شکل رانر و سازه های C شکل را استاد میگویند و بر روی این سازه ها صفحاتی روکشدار از جنس گچ فشرده شده نصب میشود که اتصال سازه با این پنل ها به وسیله ی پیچ های مخصوصی انجام میشود . ابعاد این پنل ها 120 سانتی متر در 300 سانتی متر و یا 120 سانتی متر در 240 سانتی متر میباشد که پس از نصب این صفحات درزهای موجود روی آن به منظور یکپارچگی و سطح کار با نوار و بتونه کاری پوشیده میشود و سپس با اجرای یک لایه ماستیک کناف آماده برای اجرای نازک کاری هایی مانند کاغذ دیواری ، رنگ ، کاشی کاری و ...  می شود . همچنین در بخش میانی دیوار امکان اجرای مصالحی برای افزایش کارآیی دیوار به منظور افزایش مقاومت صوتی ، رطوبتی ، حرارتی ، حریق و ... وجود دارد .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/20160820_094234.jpg

 کناف و سقف کاذب

سقف های کاذب که از کناف ساخته میشوند به دو طریق قابل اجرا هستند 1. سقف کاذب یکپارچه 2. سقف کاذب مشبک

  1. سقف کاذب کناف یکپارچه

سقف کاذب کناف سقف ی است سبک ، که در روند تولیدات صنعتی دارای ویژگی هایی از قبیل مقاومت در برابر زلزله و برخی دیگر از مشخصات فنی استاندارد میشود که میتواند جایگزین مناسبی برای سقف های کاذب گچ و رابیتس میباشد . اجرای سقف کاذب کناف به صورت اتصالات خشک انجام میشود به این صورت که زیر سازی هایی از فولادهای سبک که صفحات گچی روکش دار در یک و یا چند لایه روی آن قرار میگیرد و به هم پیچ میشوند . به طور کلی بزرگترین مزیت سقف های سقف کاذب کناف امکان ایجاد فضاهایی برای عبور تاسیسات و کانال ها است .

از دیگر مزایای کار با کناف داشتن انعطاف بالا در زمینه ی دکوراسیون بدون کار گذاشتن آویز است .

  1. سقف کاذب کناف مشبک

اجرای سقف کاذب کناف به صورت مشبک به این صورت است که سازه هایی سپری به شکل شبکه هایی با آویز هایی است که قابلیت تنظیم دارند بر روی سقف نصب میشوند و سپس تایل های مورد نظر در داخل این شبکه ها قرار میگیرند که از مزایای آن میتوان به امکان دسترسی داشتن به کانال های تاسیساتی اشاره کرد . که این تایل ها میتواند در انواع گچی ، معدنی (کناف ) و پوشالی باشد .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/20160816_160337.jpg

پوششی برای محافظت از تیر و ستون

بزرگترین نقطه ظعف سازه هایی که از فولاد ساخته میشوند مقاومت کم آنها در برابر حریق است و در زمان کوتاهی بعد از حریق پایداری خود را از دست میدهند و واژگون میشوند . طبق مقررات و استانداردهای ملی سازه های فولادی این ساختمان ها باید برای زمانی تعیین شده در برابر حریق مقاوم سازی شوند .

یکی از مزیت های کناف مقاومت بالا در برابر حریق و رطوبت است که این قابلیت را دارد که به عنوان پوششی برای تیرها و یا ستونها باشند . برای اجرا کناف به این منظور ابتدا یک زیرسازی با فلز سبک انجام میشود و سپس پنل ها بر روی این سازه ها قرار میگیرند و تیر ها و ستون ها را میپوشانند . 

عمدتا جنس کناف و اجرای کناف بسیار در بازسازی منزل , بازسازی ساختمان , تعمیرات ساختمان و اجرای دکوراسیون داخلی کاربرد دارد.

لطفا از پروژه های دکوراسیون لوکس و اجرای کابینت آشپزخانه ما دیدن فرمایید 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
علي : ريبا
1 0
بسيار استفاده كرديم تشكر فراوان مهندس موسوي
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات