طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

اجرای کابینت ممبران با بهترین کیفیت

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 7 آذر 1396 در ساعت 10 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

از جدیدترین طرح های کابینت، کابینت ممبران می باشد که به کابینت سه بعدی نیز معروف می باشد. کابینت ممبران در رنگ ها و طرح های مختلفی توسط شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا قابل نصب است. کابینت ممبران بر اثر استفاده از دستگاه CNC به جهت حکاکی بر روی ام دی اف بوجود می آید. حکاکی بر روی ام دی اف به مدل های مختلفی انجام می گیرد و روی آن را بوسیله یک روکش ضد آب پی وی سی به صورت یک دست می پوشانند. کابینت ممبران بیشتر با هدف دکوراسیون کلاسیک و بیشتر کلاسیک مدرن اجرا می شود و تنها تفاوت آن استفاده از چوب صنعتی به جای چوب طبیعی می باشد. همچنین در این نوع کابینت از نقش های تزئینی کمتری نسبت به کابینت کلاسیک استفاده می شود. طرح های مختلفی برای درب های کابینت ممبران، تاج بالای کابینت، ستون و سرستون استفاده می شود که همگی توسط مشتری قابل انتخاب هستند و پس از آن می توان نسبت به تولید و اجرای کابینت ممبران با بهترین کیفیت اقدام کرد.

در کل می توان گفت کابینت ممبران پیرو سبک کلاسیک می باشد و برای دکوراسیون داخلی سنتی و یا کلاسیک قابل استفاده می باشد. همچنین این نوع کابینت برای کسانی که علاقمند به استفاده از چوب در آشپزخانه هستند بسیار مناسب می باشد. البته اجرای کابینت با بهترین کیفیت بسیار به صرفه بوده و همچنین مقاومت بالای این نوع کابینت و تنوع در طرح و رنگ و دارا بودن روکش ضد آب از دیگر دلایل گرایش بسیاری از افراد به انتخاب کابینت ممبران می باشد. استفاده از رنگ سفید در اجرای کابینت با بهترین کیفیت باعث می شود تا حکاکی های انجام شده بر روی کابینت به خوبی خودنمایی کرده و زیبایی کار را دوچندان کند و همچنین رنگ سفید باعث می شود چشم از تزئینات زیاد کابینت خسته نشود. این نکته را نیز باید در نظر داشت که استفاده از رنگ سفید در کابینت ممبران، آشپزخانه را بزرگ تر نشان می دهد.

رنگ سیاه نیز بسیاری از مواقع به عنوان رنگ کابینت ممبران استفاده می شود. شاید حس خوبی نسبت به رنگ سیاه برای کابینت نداشته باشید اما باید بدانید استفاده از حکاکی ها و تزئینات زیاد بر روی این کابینت این حس را از بین برده و باعث جذابیت کابینت نیز می شود.  اجرای کابینت ممبران به  صورت ویترینی نیز امکان پذیر می باشد و استفاده از شیشه به همراه متریال ممبران زیبایی خاصی به اجرای کابینت می دهد.

در کل استفاده از کابینت ممبران به جای استفاده از کابینت کلاسیک برای دکوراسیون کلاسیک بسیار کم هزینه تر می باشد زیرا در اجرا کلاسیک کابینت حکاکی ها به صورت دستی انجام می شود ولی در این نوع کابینت آشپزخانه از دستگاه CNC جهت حکاکی استفاده می شود.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات