طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

7 رنگ در فنگ شویی قسمت دوم

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 2 شهریور 1399 در ساعت 11 : 36 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در ادامه قسمت قبلی این مقاله در شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا که به بررسی و توضیحاتی در باب خود هنر فنگ شویی داشتیم اینک به بررسی دقیق تری از رنگ ها و تاثیرات آنها در دکوراسیون داخلی خانه میپردازیم .

تاثیر رنگ ها:

  • استفاده از رنگ زرد در فنگ شویی

    رنگ در فنگ شویی قسمت دوم

این رنگ یکی از رنگهای نماد شهرت محسوب می ‌شود و برای اتاق کار رنگ مناسبی میباشد علاوه بر خانه در محیط  کار نیز می توان از این رنگ استفاده کرد. طیف تیره این رنگ نمادی از توسعه شخصی کار محسوب می‌ شود به طور کلی این رنگ برای طراحی داخلی مدرن محیط های کاری یکی از رنگ های مناسب و کاربردی می باشد.

 علاوه بر آن در مورد روشنایی و نور نیز پیشنهاد می شود از نور زرد و دیگر تنالیته های آن استفاده کنید همچنین با استفاده از پنجره های بزرگ نیز می توان از نور خورشید بهره برد.

  • استفاده از رنگ قرمز در فنگ شویی

    رنگ در فنگ شویی قسمت دوم

رنگ قرمز رنگ سر زندگی ،علاقه و عشق می باشد و بر اساس فرهنگ شرق دور این رنگ، رنگ شانس  شناخته می شود. هر چقدر هم که این رنگ نمادی از هیجان و شادی به شمار رود اما باید دقت داشته باشید که از آن در اندازه مناسب استفاده کنید زیرا استفاده زیاد و بیش از حد از رنگ قرمز باعث ایجاد ناراحتی و اذیت شدن خواهد شد.

در مکانی مثل دکوراسیون آشپزخانه لوازمی  مانند فر و گاز نمادی از آتش محسوب می‌ شود و نیازی نیست که از این رنگ استفاده کنید.

 به این نکته توجه داشته باشید که از  رنگ ها بر اساس معنی که دارند باید به جا و به درستی استفاده شوند.

  • استفاده از رنگ آبی در فنگ شویی

    رنگ در فنگ شویی قسمت دوم

رنگ آبی به  افراد حس آرامش بخش ایجاد کرده و  رنگی آرام شناخته شده است و  نماد اب نیز محسوب می شود.

این رنگ  یکی از رنگ های مناسب برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب است و می ‌تواند برای روتختی و هم برای دیوارهای اتاق خواب از آن استفاده کرد و در سرویس بهداشتی نیز از این رنگ استفاده می شود و در دیگر نقاط خانه نیز می توان با استفاده از تنالیته های مختلف این رنگ فضای زیبا ایجاد کنید.

  • استفاده از رنگ سفید در فنگ شویی

    رنگ در فنگ شویی قسمت دوم

 این رنگ که نمادی از پاکیزگی، تمیزی و سادگی می باشد به دلیل اعتمادی که به افراد می بخشد می توان در تمام نقاط خانه از آن استفاده کرد به دلیل حس سادگی که این رنگ ایجاد می نماید این رنگ در اتاق خواب می توان مورد استفاده قرار گیرد و فضایی آرام ایجاد کند علاوه بر آن به دلیل حس پاکیزگی که منتقل می نمایند برای استفاده در سرویس های بهداشتی و آشپزخانه نیز رنگ مناسبی محسوب می شود و در آخر هم به دلیل حس اعتمادی که به افراد منتقل می نماید می توان از آن برای بخش ورودی خانه نیز استفاده کرد.

  • استفاده از رنگ بنفش در فنگ شویی

    رنگ در فنگ شویی قسمت دوم

این رنگی است که خود آگاهی و انگیزه های ذهنی را افزایش می دهد و انرژی شفا بخش دارد رنگی با ارتعاش بالا می باشد و به همین خاطر باید از آن به اندازه استفاده شود.

 برای طراحی دکوراسیون  اتاق خواب رنگ بنفش رنگی مناسب محسوب می‌ شود و به دلیل اینکه رنگ بنفش رنگی الهام بخش نیز می باشد یکی دیگر از مکان های مناسب برای استفاده از این رنگ اتاق نشیمن می باشد.

  • استفاده از رنگ طوسی در فنگ شویی

    رنگ در فنگ شویی قسمت دوم

این رنگ نماد افراد خیرخواه محسوب می شود و یک رنگ مناسب برای اتاق کودک می باشد .طوسی از جمله رنگ هایی می باشد که باعث اذییت چشم و خسته شدن نمی ‌شود برای دکوراسیون اداری و اتاق کار نیز انتخاب مناسبی به شمار می رود .

از لحاظ فصلی این رنگ احساس پاییز را ایجاد می نماید و به همین خاطر بهتر است که با رنگ های متالیک به کار برده شود و ترکیب شود.

همانطور که می دانید رنگ ها دارای قدرت زیادی می باشند و هر کدام از آنها به تنهایی می تواند تاثیرات منفی و مثبتی بر روی افراد ایجاد نماید . رنگ از جمله عناصر قدرتمند و اصلی محسوب می شود و به همین خاطر اگر قصد دارید در خانه خود محیطی با انرژی مثبت و مناسب ایجاد نمایید باید در انتخاب رنگ دقت داشته باشید محیطی که شما در آن زمان خود را سپری می ‌کنید می ‌تواند به طور مستقیم بر روی فعالیت های روزانه شما تاثیر گذار  باشد.

 

4 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات