طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

10 ایده دکوراسیون لوکس منزل

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 29 مهر 1398 در ساعت 15 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا تصمیم گرفته ایم تا ایده های جذابی را که در سالیان اخیر در صنعت بازسازی و تعمیرات ساختمان در زمینه های مختلف بازسازی منزل ، دکوراسیون اداری ، دکوراسیون لوکس ترند شده اند را در طی چندین مقاله برای شما گرد آوری کنیم ، حال در این مقاله به 10 ایده برتری که در دکوراسیون لوکس منازل موفق در جهان طراحی و اجرا شده اند میپردازیم.

1 – استفاده از منابع نوری با طراحی های خاص

استفاده از منابع نوری با طراحی های خاص

نور و روشنایی از عوامل تاثیرگذار در زیبایی یک خانه به حساب می آید . استفاده از منابع نوری مصنوعی درست و مناسب با توجه به شرایط خانه از اهمیت بالایی برخوردار است . حال اگر این منابع نوری از شکل همیشگی و ساده طراحی خود دوری کنند و با طراحی های خاص  و مدرن در خانه قرار بگیرند ، شکل و شمایل جذاب تری به خانه میدهند .

2 – استفاده از پارکت های چوبی تزیینی

استفاده از چوب در سطح خانه میتواند فضایی گرم و لوکس را برای خانه به ارمغان آورد . این چوب میتواند در سطوح خانه و مبلمان آن خود را نشان دهد . استفاده از پارکت های چوبی با طرح های هندسی و الگوهای تزیینی ظریف متناسب با روند طراحی داخلی جلوه ای زیبا به فضای داخلی خانه میبخشد .

3 – طراحی های پارادوکسی و متضاد

ایجاد تضاد و پارادوکس در طراحی داخلی منزل میتواند فضا را در چشم بیننده جذاب و مهیج کند . این تضاد میتواند در انتخاب متریال ، رنگ ها ، پوشش یا ترکیبی از آنها ایجاد شود . همیشه تضاد سیاه و سفید یا رنگ های مکمل از مهم ترین طراحی های پارادوکسی برای فضاهای داخلی بوده است .

4 – استفاده از وسایل تزیینی متعدد و متنوع

استفاده از وسایل تزیینی متعدد و متنوع

حضور لوازم و وسایل تزیینی و لوکس میتواند جلوه ای دیگر به خانه ببخشد .عناصری که میتواند در کنار رنگ ها ، متریال و نقوش استفاده شود و در ترکیب با آنها فضای خانه را ممتاز کند . استفاده از تابلوهای نقاشی در سبک ها و رنگ ها متفاوت ، وسایل تزیینی که یا بر روی دیوار نصب میشوند یا بر روی میز ها جای میگیرند بر جذابیت خانه می افزایند .

5 – ایجاد فضای سبز با حضور گیاهان و گلدان ها

ایجاد فضای سبز با حضور گیاهان و گلدان ها

حضور گیاهان و گلدان ها در فضای داخلی خانه میتواند طراوت و تازگی را در داخل خانه ایجاد کند . فضای سبز جز عوامل تاثیرگذار در به وجود آمدن فضایی لوکس می باشد و در ترکیب با متریال و مبلمان خانه میتواند به جذاب تر شدن فضای داخلی کمک کند .

6 – استفاده از متریال های مدرن در فضای داخلی

این متریال مجموعه ای از مواد سطحی از سنگ های نیمه قیمتی و قیمتی که به طور سنتی در جواهرات مورد استفاده قرار میگیرد ( مانند کوارتز ، آمتیست ، عقیق یا جاسپر )  و سایر مواد طبیعی است که با چوب ها و طرح های فسیلی دیگر ترکیب میشود تا یک سطح جامد ایجاد کند که میتوان آن را در حمام ، آشپزخانه ، دیوار ها و مبلمان استفاده کرد . یک روکش سنتی جلا یافته به منظور برجسته سازی و تقویت رنگها و بازتاب آنها بر روی تمام قطعات اعمال میشود .

7 – استفاده از مبلمان مدرن

استفاده از مبلمان مدرن

طراحی مبلمان خاص و مدرن میتواند دکوراسیونی لوکس برای خانه ایجاد کند . مجری دکوراسیون داخلی میتواند با ایجاد مبلمانی منحصر به فرد و چیدمان درست آنها در فضا داخلی خانه و هم چنین استفاده از رنگ و متریال مناسب ، در ترکیب با متریال ها و رنگ های دیگر استفاده شده در سطوح داخلی منزل ، فضایی ممتاز برای خانه به وجود آورد .

8 – استفاده از متریال ها و رنگ ها متنوع

طراحی منازلی که از متریال ها و رنگ های متنوع و متعددی در فضای داخلی آنها چه در سطوح و دیوار ها و چه در مبلمان به کار رفته در خانه استفاده میشود میتواند فضا را در چشم بیننده پر زرق و برق و متفاوت جلوه دهد .

9 – طراحی فضاهایی با پنجره های بزرگ و سرتاسری

طراحی فضاهایی با پنجره های بزرگ و سرتاسری

طراحی فضاهایی که از پنجره های سرتاسری و وسیعی استفاده میکند میتواند نور طبیعی خورشید را وارد فضای داخلی خانه کند و بر روی سطوح و مبلمان انعکاس دهد و صحنه های زیبایی از بازی نور و سایه بر روی این سطوح و مبلمان خانه ایجاد کند  ، ضمن اینکه میتواند مناظر شهری و سبز فضای بیرون را برای ساکنین قابل دیدن کند .  

10 – استفاده از پالت رنگی تک رنگ

استفاده از پالت رنگی تک رنگ

طراحی فضاهایی که از یک نوع رنگ یا متریال در فضای بازسازی و دکوراسیون آنها استفاده میشود ، میتواند فضایی ساده و در عین حال شیک و زیبا را به وجود آورد . هم چنین استفاده از رنگ های ملایم و سرد برای این پالت رنگی تک رنگ میتواند تاثیر بیشتری داشته باشد .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات