طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

کفپوش اپوکسی سه بعدی در بازسازی ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 در ساعت 10 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

استفاده از کفپوش اپوکسی می تواند بسیار زیبا و جذاب باشد ولی مانند هر نوع دیگری از انواع کفپوش ساختمان دارای معایب و مزایایی می باشد که در ادامه توضیحاتی در این باره به شما ارائه می نماییم پس با ما همراه باشید.

به دلیل انواع مختلف و زیبای کفپوش اپوکسی این نوع کفپوش از اقبال خوبی در تعمیرات برخی قسمت های ساختمان برخوردار شده است. این نوع کفپوش اپوکسی در بازسازی ساختمان در انواع مختلف امکان پذیر می باشد. از این رو از این نوع از کفپوش اپوکسی می تواند در ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی و بسیاری دیگر از ساختمان ها مورد استفاده قرار بگیرد. کفپوش اپوکسی دارای مدل های فانتزی می باشند که می تواند استفاده از آن ها بسیار جذاب باشد.

طریقه نصب کفپوش اپوکسی

نصب این کفپوش از دو مرحله تشکیل شده است. مرحله اول مربوط می شود به بتونه کاری زیر کفپوش اپوکسی که به این وسیله می توانید به راحتی سطحی یکنواخت داشته باشید. حالا می توانید با انتخاب یک کفپوش اپوکسی مناسب برای محل مورد نظر فضایی خارق العاده را ایجاد نمایید. برای محافظت از کفپوش اپوکسی می توان از لاک الکل استفاده نمود.

کفپوش اپوکسی در تعمیرات ساختمان بسیار مفید می باشد زیرا این نوع کفپوش در برابر ضربه ها مقاومت بسیار بالایی دارد. کفپوش اپوکسی به نوعی طراحی شده است و نصب می شود که حس سه بعدی را به انسان منتقل می کند.

مزایای کفپوش اپوکسی

یکی از مهم ترین دلایلی که از کفپوش اپوکسی استفاده می شود زیبایی فوق العاده کفپوش اپوکسی می باشد که برای بیننده خیره کننده خواهد بود. شما می توانید با انتخاب بهترین نوع از کفپوش اپوکسی زیبایی حیرت انگیزی را برای بیننده ایجاد نمایید. استفاده از کفپوش اپوکسی می تواند بر اساس تخیل شما و طراح طراحی شود .

اگر در بازسازی ساختمان توسط شرکت بازسازی ساختمان از کفپوش اپوکسی استفاده می کنید باید بدانید که این نوع از کفپوش مقاومت بسیار بالایی را در برابر اسید و هر گونه از مواد شوینده دارد. برای همین کفپوش اپوکسی برای محل هایی مناسب از منزل و همچنین برای صنایع بسیار مناسب می باشد. البته نوع نصب کفپوش اپوکسی نیز به ماندگاری آن کمک می کند و می توانید تا 15 سال بدون هیچ گونه تغییری از آن استفاده نمایید.

از دیگر مزایای کفپوش اپوکسی در دکوراسیون داخلی می تواند به نگهداری ساده این نوع از کفپوش اشاره نمود و از جایی که کفپوش اپوکسی دارای درزی نمی باشد بنابراین در برابر نفوذ گرد و خاک و مواد شیمیایی امنیت بالایی دارد. همچنین به همین دلیل است که از نظر بهداشتی کفپوش اپوکسی بسیار مناسب می باشد. یکی دیگر از مزایای کفپوش اپوکسی این است که در ترکیب آن از مواد دارای بو و گاز خورنده تشکیل نشده است و به این ترتیب استفاده از این نوع از کفپوش اپوکسی در دکوراسیون داخلی برای انسان مضر نمی باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد کفپوش اپوکسی می توانید به سایت شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا مراجعه و یا با شماره های درج شده در سایت برای دریافت مشاوره تماس بگیرید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات