طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

چیدمان در دکوراسیون اداری

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 29 آذر 1396 در ساعت 11 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چیدمان در دکوراسیون اداری

نوری که در فضا قرار میدهیم بسیار حایز اهمیت است که حتی الامکان طبیعی و کافی باشد تا موجب خسته شدن چشم ها نشود و این امکان را بدهد تا بتوانیم ساعات بیشتری به کار و فعالیت روز مره بپردازیم حتی گاهی ممکن است با ایجاد نورپردازی بخواهیم فضاها را ار یکدیگر تفکیک کنیم .

با قرار دادن یک دکور ساده متمایز از رنگ چیدمان فضای متفاوتی را به وجود آورد که محلی برای آرام گرفتن کارکنان باشد . دکوراسیون داخلی دفتر کار باید به نحوی باشد تا برای افرادی که برای اولین بار وارد محیط میشوند القا کننده ی حس اداری بودن محیط بشود و در ضمن باید به نحوی باشد که فرد در آن احساس راحتی و امنیت و اعتماد را داشته باشد .

در این خصوص چیدمان و دکوراسیون داخلی نقشی مهم و اساسی ایفا میکند بهتر است از مبلمانی با رنگهای روشن و ملایم استفاده نشود و رنگهای خنثی برای این کار بسیار توصیه میشوند .

استفاده از متریال فلز در دکوراسیون اداری بسیار مناسب است . فلز در کنار مبلمانی به رنگ تیره با ترکیب رنگهای روشن مثل قرمز بیشترین جلوه و زیبایی را برای دکوراسیون دفتر کار شما به همراه خواهد داشت . استفاده از متریال هایی با کیفیت بالا نیز از ملزومات مجموعه است زیرا فضاهای اداری معمولا دارای رفت و آمد بالایی هستند و در نتیجه بیشتر در معرض تخریب و آسیب هستند . به عنوان مثال مخمل های زخیم و یا چرم متریالهای مناسبی برای مبلمان هستند البته چرم این امکان را به ما میدهد تا بتوانیم به راحتی مبلمان را نظافت کنیم .

 نوع مبلمان نیز به نوبه ی خود دارای اهمیت فراوانی در خستگی کارمندان است . مبلمان اداری از لحاظ شکل ظاهری باید تمامی استانداردهای آرگونومیکی را دارا باشند تا در هنگام استفاده طولانی مدت در طول روز باعث خستگی و ایجاد درد و ناراحتی در افراد نشوند .

برای ایجاد نظم بیشتر در دکوراسیون داخلی پیشنهاد میشود قفسه هایی برای بایگانی مدارک و اسناد و همچنین برای قرار دادن وسیله های شخصی کارمندان در نظر گرفته شود 

جه بازدید و مشاوره با شماره های 09125754921 و 021-44274146 تماس حاصل فرمایید

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :