طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

چگونگی و آشنایی با اجرای دکوراسیون مغازه

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 28 مرداد 1398 در ساعت 18 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت بازسازی و دکوراسیون داخلی هیرادانا با فعالیت چند ساله در امر طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مغازه و طراحی داخلی تجاری با دانش و تجاربی که دارد با استفاده از روش های به روز در جهان و خلاقیت تیم طراحی خود میتواند شما را در امر دکوراسیون مغازتان یاری کند .

دکوراسیون داخلی مغازه

تجارب و تحقیقات  در طی این سالیان نشان داده است که محصولات و اجناسی که در غالبی طراحی شده و زیبا عرضه میشوند و در اصل مکان مناسبی برای آنها طراحی و اجرا شده است در نظر مشتری بیشتر جلب توجه میکنند و فروش بهتری دارند . در اصل هدف اصلی دکوراسیون تجاری رونق و بیشتر کردن مشتری و کسب و کار است و تاثیر بسزایی در جلب مشتری برای کارفرمایان دارد .

علاوه بر اینکه زیبایی دکوراسیون و یک ویترین طراحی شده باعث جذب مشتری میشود به برند و فروشگاه مورد نظر پرستیژ و شخصیتی خاص میبخشد که این برجسته شدن از نکات مهم در برند سازی است .

در ساخت و طراحی یک ویترین علاوه بر در نظر گرفتن نوع محصول و ویژگی هایی که آن ایجاد میکند باید به نورپردازی و نحوه نمایش محصول هم دقت کرد تا ویترین بتواند به بهترین نحو وظیفه خود را که نمایش محصول به شکلی گیرا و جذب مشتری است برسد .

برخی و یا شاید بهتر باشد بگوییم هر محصولی نیازمند یک نوع نورپردازی خاص است تا بتوانند به خوبی نمایش داده شود از همین رو در دکوراسیون مغازه نورپردازی بسیار نقش مهمی دارد و طراحی و اجرای آن نیازمند تجربه بالا و همچنین دانش در رابطه با روانشناسی رنگ ها و علوم نورپردازی و تاثیر آنها است که گروه معماری هیرادانا با تجربه بالا و تسلط بر این علوم میتواند شما را در دکوراسیون تجاری کمک کنند .

در رابطه با طراحی و اجرای ویترین ها و دکوراسیون داخلی یک مغازه نظرات و پیشنهادات زیادی از استادان این زمینه وجود دارد که به اختصار به چند مورد از این توصیه ها و نظرات میپردازیم :

برای طراحی و اجرای یک بازسازی ساختمان  مناسب و کارامد که بتوانید تاثیر آن را بر کسب و کار خود ببینید نیاز به یک مشاور و معمار برجسته و قوی و خلاق دارید . در طراحی و دکوراسیون تجاری نکات بسیاری وجود دارند که ما میتوانیم با بازدید و مشاوره و یا به شکل حضوری در دفتر شرکت معماری و بازسازی ساختمان هیرادانا شما را در این امر یاری کنیم .

یکی از مواردی که بسیار مهم و اساسی است شلوغی و بیش از اندازه بودن اجناس در ویترین است . که این کار تمرکز بر روی جنس را برای مشتری سخت میکند .

خلاقیت در دکوراسیون داخلی مغازه

همه ما میدانیم که شکل و طرحی نو همیشه برای مردم جذاب و گیرا بوده است ، در امر دکوراسیون داخلی تجاری هرچقدر طراحی خلاقانه تر و جدید تر و ساختارشکن تر باشد بیشتر باعث جلب توجه مشتریان و مردم میشود و مردم سریع تر با برند شما آشنا میشوند که این آشنایی سریع یکی از اصول موفقیت یک برند است .

رنگ و هارمونی

روانشناسی رنگ ها و تاثیر آنها در دکوراسیون داخلی مغازه بسیار مهم است . یک رنگ مناسب میتواند برند شما را به خوبی متمایز و معرفی کند و بهتر است که رنگ دکوراسیون داخلی مغازه با رنگ برند شما دارای هارمونی باشند و داشتن یک رنگ خاص و غالب به پرستیژ و شخصیات سازی برند و مغازه شما بسیار کمک میکند .

نورپردازی

باید در نورپردازی بسیار دقت کرد تا اجناس به خوبی دیده شوند ، استفاده از لامپ های لایت و ال ای دی میتواند گزینه مناسبی برای مغازه باشد که باید با دقت لازم و مهندسی شده طراحی و اجرا شوند .

با نورپردازی ها متنوع و گوناگون که توانایی کنترل شدت و نوع و رنگ نور آنها وجود دارد میتوان جذابیت مغازه را دوچندان کرد.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات