طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

چگونه از گلدان ها در دکوراسیون داخلی استفاده کنیم؟

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 1 مرداد 1399 در ساعت 15 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

برای زیبا سازی منزل هم نمای داخلی هم نمای خارجی می توانید از گلدان ها استفاده کنید. آنها جزو وسایل تزیینی حساب می‌شوند و در انتخاب آنها باید احتیاط کنید زیرا باید با بقیه وسایل خانه همخوانی داشته باشند. گلدان ها می توانند ایجاد شادابی و طراوت کنند و به طور کلی هر فضا را یک عطر و بوی ویژه ببخشند. قبل از اینکه گلدانتان را انتخاب کنید باید نوع سبک دکوراسیون تان را مشخص کنید و از گلدان هایی که قرار است به صورت طبیعی از آن‌ها در منزل استفاده کنید نحوه نگهداری از آنها را بیاموزید تا بتوانید آن ها را رشد دهید .در ادامه این مقاله میخواهیم نحوه انتخاب گلدان و چیدمان آن در دکوراسیون داخلی  را برای شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

 گل ها انواع مختلفی دارند اعم از گلهای مصنوعی و گلهای طبیعی .قطعاً گلهای طبیعی از نظر زیبایی و انتقال احساسات جلوتر هستند .گلدانها باید طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی در منزل داشته باشد تا بتواند با طراحی داخل خانه تان و با سلیقه چیدمان جور در بیاید گلدان ها را روی زمین قرار داد بهتر است که آنها را از دیوار آویزان و یا بر روی ارتفاع بگذارید. گلدان ها را می توانید در ابعاد کوچک و بزرگ انتخاب کنید و در محیط بسته به چیدمان و مقیاس آن گلدان را جایگذاری کنید.

چگونه از گلدان ها در دکوراسیون داخلی استفاده کنیم؟

 شما می توانید از ظروف مختلفی برای گلدان ها استفاده کنید مثل ظروف دور ریختنی که با کمی رنگ و خلاقیت می‌توان از آنها بهترین استفاده را کرد .گاهی خانه هایی هستند که حیات آنها پر از گل و گیاهان می باشد. وجود کمی از آن گیاهان در منزل می تواند در روحیه افراد تاثیر مثبتی بگذارد.

 گلدان ها می توانند روی میز ناهار خوری نیز مفید باشد زیرا آن طراوت و شادابی هنگام غذا خوردن به افراد منتقل می‌شود و  میل به غذا خوردن در آنها تقویت می‌شود.

 گلدان های کوچک این امکان را دارند تا هر مکانی را زیبا کنند و بتوانند در هر مکان از آن استفاده کنیم . برای مثال در دکور خانه و حتی وجود یک آهن ربا بر روی گلدان شیشه ای و نصب آن روی درب یخچال می تواند هر گاه که می خواهید درب یخچال را باز کنید انرژی مثبتی را به شما منتقل کند.

 چگونه از گلدان ها در دکوراسیون داخلی استفاده کنیم؟

قرار دادن گلدان در کدام قسمت خانه مناسب است؟

قرار دادن گلدان ها و گیاهان باید در قسمتی باشد که نور کافی وجود داشته باشد.نور تغذیه اصلی گیاهان است که به رشد سریع آنها کمک میکند.اگرقسمتی نورگیر در بازسازی منزل دارید میتوانید گلدان ها را در آنجا قرار دهید.اما همیشه سعی کنید که گلدان هایی لوکس و زیبا را در محیط اصلی خانه قرار دهید.

هر گلدان مناسب چه فضایی است؟

چگونه از گلدان ها در دکوراسیون داخلی استفاده کنیم؟

مثلا برای قسمت ورودی میتوانید گلدانهایی شاداب و رنگی را استفاده کنید که تاثیر مستقیم بر روی افراد دارد.مثلا میتوانید گلدانها را بر روی جاکفشی یا کنسول قرار دهید.وجود یک گلدان کوچک در مقابل آئینه میتواند بهترین گزینه باشد.قسمت بعدی که گلدان میتواند در آن موثر باشد استفاده از گلدانهایی بلند در کنار پرده های پذیرایی در اتاق پذیرایی است.در یک چشم به هم زدن متوجه میشوید که طراحی داخلی اتاق چقدر عوض میشود و حس طراوت را در محیط میتوانید حس کنید.برای مثال گیاه "سانسوریا".بسیار از این گیاه در محیط داخلی منزل استفاده میشود.

یا در اتاق خوابتان بر روی میز تحریر یا میز کارتان وجود یک کاکتوس زیبا هم به زیبایی اتاقتان کمک میکند هم هنگامی که کار میکنید مدام چشمتان به آن می افتد و انرژی مثبت از آن دریافت میکنید.

حتی در حمام و سرویس بهداشتی نیز میتوانید از گیاهان هم استفاده کنید.کاکتوس ها گیاهانی هستند که مناسب برای هر محیطی هستند و بودنشان زیبایی را به ارمغان می آورد.

در بازسازی منزل ، دکوراسیون آشپزخانه قلب خانه محسوب میشود که اگر بهترین چیدمان و طراحی را داشته باشد خانم خانه انرژی بهتری را دریافت میکند و آن را به سایر افراد منتقل میکند.

بر روی کابینت ها میتوانید گلدان هایی قرار دهید اما باید دقت کنید که گلدان ها را نزدیک آبگرمکن و گاز قرار ندهید زیرا باعث میشود گلدان ها به مرور زمان پژمرده شوند و دیگر زیبایی سابق را نداشته باشند.

چگونه از گلدان ها در دکوراسیون داخلی استفاده کنیم؟

 

9 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
احمد جوادپور : گل های شما عالی هستند
1 0
بی نظیره گل های شما و عالی هستند خیلی خیلی خوب هستند مخصوصاَََ دو گل آخری تون
مدیریت : پاسخ
1 0
ممنون نظر لطفتون هست سپاس از شما
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات