طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

چگونه از طریق معماری وارد بازار کار شویم؟

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 3 تير 1399 در ساعت 15 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

زمانی که رشته معماری را انتخاب کنید ممکن است زمینه کاری و درآمدزایی آن برای تان مهم باشد و به آینده کاری تان فکر کنید. هنرجویانی که تمایل به ورود جامعه معماری و طراحی دارند دانشجویان  همه و همه این سوال برایشان پیش می آید که چگونه از معماری و انجام پروژه های مختلف درآمد کسب کنم؟ که ما در این مقاله از شرکت معماری هیرادانا نگاهی کوتاه و مختصر تنها در باب آشنایی به این موضع نگاهی داشته باشیم .

چگونه از طریق معماری وارد بازار کار شویم؟

 شما باید از همین امروز شروع کنید و از چند سال تحصیل و هزینه‌ای که برای رشته معماری کرده اید درآمدزایی کنید. یکی از راههای سریع که میشود بدون داشتن سابقه کاری و یا حتی آشنا و پارتی در شرکت خاص کسب درآمد کرد یادگیری چند نرم افزار تخصصی در زمینه طراحی داخلی است .یادگیری نرم افزارها در هر جای دنیا که باشید همیشه خواهان خود را دارد. شما به راحتی با کمی تلاش می توانید شروع به یادگیری چند نرم افزار تخصصی کنید و بعد از کسب مهارت به راحتی می توانید به صورت مستقل وارد بازار کار شوید.

 مهارت های خود را در پیرامون طراحی باید ارتقا دهید

چگونه از طریق معماری وارد بازار کار شویم؟

 اگر هرروز دارید کارهای روز قبل را تکرار می کنید و نمی توانید درآمد از آن کسب کنید ،باید بگویم که یکی از سریع ترین راه ها یادگیری نرم افزارهای تخصصی است که جایگاه ویژه در بازار کار دارند و  می توانند باعث پیشرفت سریع شما شوند. از همین امروز باید به فکر توسعه مهارتهای خود باشید علم خود را در این زمینه به روز کنید. امروزه روند طراحی معماری و یا طراحی داخلی ساختمان ، ایده پردازی ،ترسیم پلان اولیه با دست و ده ها کار دیگر تغییر کرده .شما با وجود نرم‌افزار می‌توانید بر روند طراحی و پیاده سازی پلان های معماری را سریع تر و ساده تر  انجام دهید. اما این را بدانید که یک معمار همیشه باید از توانایی های بسیاری برخوردار باشد .مثلاً اسکیس هیچ گاه قدیمی نمی شود ممکن است سیستمی در دست شما نباشد و بخواهید کاری را به کارفرما و آن چیزی که در ذهن تان هست را به او بگویید. شما باید این توانایی را داشته باشید که  آنچه در ذهنتان هست را بر روی کاغذ بیاورید به عبارتی می توان گفت شما باید همانطور که همگام با تکنولوژی پیش میروید بر روی مهارت های دستی تان هم کار کنید.

 همیشه مشغول یادگیری باشید

یکی از راه هایی که همیشه به انسان در هر رشته ای کمک میکند داشتن اطلاعات عمومی بالا است.چه بسا داشتن اطلاعات زیاد در رشته خودتان شما را مطرح میکند و همین امر باعث پیشرفت شما میشود.این یک حسن حساب میشود.تصورش را بکنید شما در یک جمع هستید که کسی درباره تخصصتان دارد صحبت میکند،اینکه تنها شما بتوانید پاسخ او را به طور صحیح بدهید خیلی حس خوبی را به شما منتقل میکند.همین موضوع باعث اعتماد به نفس شما و حتی پیداکردن کار موردعلاقه تان میشود.

 چگونه از طریق معماری وارد بازار کار شویم؟

در کار خود همیشه سعی کنید بهترین باشید

 بدون شک داشتن یک تخصص در رشته و حرفه خود به عنوان مثال بازسازی ساختمان ، همیشه و همه جا می تواند به شما کمک کند، اما همیشه این مورد را باید در نظر داشته باشید که دیگران در حال یادگیری هستند و باید همیشه این سوال را در ذهن داشته باشیم چه کار کنیم که بهتر از افراد هم رده خود باشم ؟ پس اگر دوستان شما توانسته اند شما هم میتوانید.مدام باید به خودتان اطمینان دهید و انرژی مثبت را در وجودتان احساس کنید.

 برای همین باید به یاد داشته باشید که هیچ گاه از یادگیری دست نکشید و هر روز مطالب جدیدی را یاد بگیرید .این کار باعث می شود که همیشه در بازار کار در بین بقیه بهترین باشید و اختلاف درآمد را در بین دیگر همکارانتان حذف کنید.

نکته آخر ! تسلیم نشوید!

چگونه از طریق معماری وارد بازار کار شویم؟

 همیشه در لحظه ای که ما ناامید میشویم نقطه شروع وجود دارد که می‌تواند ما را به اهدافمان برساند پس نباید تسلیم شوید. اگر این نکته را به درستی انجام دهید در جایی که بارها شکست خورده اید موفق خواهید شد و می توانید ایجاد درآمد زایی کنید.

 به قول یکی از معماران مطرح که پروژه های دکوراسیون داخلی  او بسیار معروف هستند :در سال ۲۰۰۹ یعنی زمان ظهور بحران اقتصادی جهانی فارغ التحصیل شد:میگوید: فرصت های شغلی معماری زیادی وجود نداشت برای مقابله با این شرایط و مانند شکارچی شغل عملکرد صبح زود بیدار می‌شود و به جستجو از صبح می‌پرداخت و تا شب ارسال ایمیل و تنظیم درخواست ها ادامه می داد. مطمئن باشید که اگر یکی از دوستان معمار شما هم اکنون مشغول حرفه و کار معماری است و شما نیز قطعاً می توانید.

 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات