طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

پتینه کاری در دکوراسیون داخلی

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 26 اسفند 1397 در ساعت 12 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر بخواهید برای دکوراسیون داخلی قسمتی از خانه خود فضایی قدیمی ایجاد نمایید می توانید از پتینه کاری استفاده نمایید. با استفاده از پتینه کاری می توانید برای دیوارها فضایی قدیمی ایجاد نمایید. این هنر هنری ایتالیایی می باشد. می توان در بازسازی ساختمان و یا تعمیرات ساختمان از پتینه کاری استفاده نمود. بسیاری از فضاهای تجملاتی در کاخ های ایرانی و یا خارجی از هنر پتینه کاری استفاده کرده اند. در ایران در مدتی بیشتر از گچبری های حرفه ای توسط هنرمندان داخلی استفاده می شد اما در حال حاضر بازهم می توان از پتینه برای دکوراسیون داخلی استفاده نمود.

ایجاد دکوراسیون کلاسیک یا مدرن با پتینه کاری

می توان  برای پتینه کاری از انواعی مختلف از پتیه استفاده نمود. می توان از پتینه کاری بر روی رنگ روغن، پلاستیک و یا آکریلیک استفاده نمود.  می توان در بازسازی ساختمان از پتینه کاری به شکل فلت و یا نقش برجسته استفاده نمود که این دیگر بستگی به نظر شما و کارشناسان شرکت بازسازی ساختمان دارد. در دکوراسین کلاسیک عموماً با پتینه کاری ایجاد فضاهای قدیمی می کنند. برخی از انواع پتینه که در تعمیرات ساختمان استفاده می شود در آن از رنگ های طلایی استفاده می شود و یا می توان با پتینه نقش هایی از آجر بر روی دیوار استفاده نمود.

استفاده های متنوع از پتینه در بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی

می توان با استفاده از پتینه کاری در بازسازی ساختمان می توان فضایی را به شکل قدیمی در آورد. با استفاده از پتینه کاری می توان برخی از وسایل خانه را نیز به حالت قدیمی درآورد. اگر بخواهید در دکوراسیون مدرن از پتینه کاری استفاده نمایید می توانید از طرح های ابر و باد و یا فرشته استفاده نمایید. پتینه بر روی هر سطحی قابل اجرا می باشد بنابراین می توانید با خیال راحت از پتینه بر روی هر پوششی از جمله چوب استفاده نمایید.

پتینه مناسب برای هر نوعی از دکوراسیون

تنوع پتینه باعث می شود تا دست شما برای اجرای بسیاری از طرح ها مناسب باشد. یکی از مزایای استفاده از پتینه این است که می توانید در تعمیرات ساختمان از آن برای ترمیم بسیاری از عیب های دیوارهای خانه استفاده نمایید. پتینه عمر بالایی دارد و در صورت نیاز می توانید پتینه را بشویید زیرا خاصیت ضد آبی دارد. اگر بخشی از پتینه خراب شود می توانید به راحتی آن بخش را ترمیم نمایید. یکی دیگر از مزایایی که پتینه دارد این است که سرعت اجرای بالایی دارد همچنین پتینه عمر بسیار بالایی دارد و در هنگام اجرای هیچ بوی بدی ندارد.

هزینه پتینه کاری در بازسازی ساختمان

اجرای پتینه جزء اجراهای کم هزینه می باشد و می توانید با پرداخت هزینه های اندک تغییرات زیادی را در محیط خود ایجاد نمایید. جنس مواد پتینه کاری مختلف می باشد که بر روی قیمت پتینه اثر می گذارد  و یکی دیگر از مسائلی که برروی قیمت پتینه در تعمیرات ساختمان تاثیر می گذارد متراژی است که باید پتینه کاری شود.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات