طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ویژگی های بهترین دکوراسیون منزل

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 2 آذر 1398 در ساعت 13 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تغییر دکوراسیون داخلی میتواند عامل مهمی در زیبایی خانه ها باشد . در بازسازی منزل میتوان با یک طراحی مجدد دکوراسیون داخلی منزل فضایی را ایجاد کرد که خانواده ها در آن احساس راحتی و امنیت بیشتری داشته باشند و افراد بتوانند در خانه هایشان خلاقیت و استعداد خود را بروز دهند و تمام عملکرد های خانه مناسب حال انها باشد .

طراحی دکوراسیون داخلی اگر در شرکت معماری و دکوراسیون داخلی ممتازی صورت بگیرد که طراحی های حرفه ای و کارشناسی شده ای را در اختیار مشتری می گذارد میتواند برای بازسازی ساختمان و تعمیرات ساختمان ، مشتری ها را به خود جذب کند .

اما برای اینکه بتوانیم در فضای داخلی خانه بهترین دکوراسیون را برای رسیدن به فضایی ایده آل در آپارتمان ایجاد کنیم باید از رنگ ها ، متریال ها ، بافت ها ، مبلمان و عناصر به درستی و در جای مناسب خود استفاده کرد .

رنگ

رنگ عامل مهم و برجسته ای در زیبا شدن دکوراسیون داخلی خانه ها است . این رنگ میتواند در خیلی از عناصر خانه به کار رود . اما نکته ای که مهم است انتخاب درست رنگ و ترکیب آنها است که میتواند فضایی جذاب را در خانه ایجاد کند . هارمونی رنگی و تناسب و تضاد رنگی باید در فضای خانه رعایت شود تا دکوراسیون لوکس برای خانه ها به وجود آید .

در خیلی از مواقع میتوان رنگ های موجود در خانه را عوض کرد بدون این که بخواهیم عناصر و مبلمان را تعویض کنیم که این کار هزینه های زیادی را میتواند برای ساکنان ایجاد کند .

تغییر رنگ میتواند از دیوار ها شروع شود . اگر از رنگ دیوارهایتان خسته شده اید بدون هیچ اتلاف وقتی شروع به رنگ آمیزی آن کنید .میتوانید با مشاوره افراد خبره در این زمینه رنگی مناسب و مطابق سلیقه تان را برای دیوار ها انتخاب کنید و شروع به رنگ آمیزی آن کنید . از رنگ های شادتر و ترکیب های رنگی جذاب برای آنها استفاده کنید .

این رنگ ها میتوانند در کنار متریال ها و کاغذ دیواری ها قرار گیرند تا به زیبا شدن و برجسته شدن آن کمک کنند .

مبلمان

مبلمان خانه نیز از دیگر عناصری است که اگر درست و مناسب انتخاب شود میتواند به ایده آل شدن فضا کمک کند .برای این که مبلمان درست را انتخاب کنیم باید اول سبکی را که میخواهیم در فضای داخلی خانه استفاده کنیم ، بشناسیم و مطابق با آن مبلمان خود را انتخاب کنیم . اگر از سبک کلاسیک استفاده میکنیم پس بالطبع باید از مبلمان کلاسیک برای اجرای دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد و اگر به دنبال سبکی مدرن هستیم باید از مبلمان مخصوص به آن استفاده کرد . نکته ای که مهم است این است که باید انتخاب رنگ مبلمان با رنگ های سطوح داخلی خانه هارمونی فضایی مناسبی را ایجاد کند . میتوان برای این کار از تکنیک های تضاد ، ترکیب ، تعادل و تناسب رنگی استفاده کرد که مطابق با نظر طراح و سلیقه ساکنان خانه میتوان از انها استفاده کرد .

حضور طبیعت در خانه

یکی دیگر از عناصری که میتواند فضای داخلی خانه را جذاب و ممتاز کند حضور گیاهان و گلدان ها است . اگر بالکن یا تراسی دارید میتوانید این گلدان ها را در فضای آزاد برای استفاده از نور خورشید قرار دهید . اما اگر از این فضا در منازل خود محروم هستید میتوانید از آنها در فضای داخلی خانه هایتان استفاده کنید . هیچ محدودیتی برای استفاده از آنها در فضای خانه وجود ندارد . میتوان آنها را در کنج های دیوار ها یا در قفسه ها یا روی میزها استفاده کرد . ابعاد و اندازه های آن ها طبق سلیقه خودتان است اما توجه داشته باشید که ابعاد آنها تناسب فضایی خانه را بر هم نزند و با اجزای دیگر خانه در تعادل و هماهنگی باشد .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات