طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

نکات مهم در طراحی داخلی صنعتی

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 12 شهریور 1399 در ساعت 11 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

   انتخاب سبکی که هماهنگی و سلیقه و نیازهای شما داشته باشد به شما کمک می کند ازآسان ترین راه فضای خانه خود را به سبکی که دوست دارید طراحی کنید.   

  • ويژگی های سبک صنعتی

 سبک صنعتی یکی از سبکهای محبوب در طراحی  داخلی  می باشد که کاربرد آن بیشتر از گذشته است. سبک صنعتی در واقع فضایی را  که در آن عناصر خام ایده های جالب و متفاوت ترکیب شده است ایجاد نی کند و از دکوراسیونی سرد ، ولی راحت برخوردار است.

عناصر صنعتی و خام مثل :دیوارهای آجری  ،چوب بدون جلا و سطوح بتنی  از عنصر اصلی سبک صنعتی در بر گرفته می شود.

سبک صنعتی زمینه مناسبی است برای  انجام خلاقیت های زیبا و جالب که فضایی متفاوت را ایجاد می کند.

  • سرویس بهداشتی صنعتی

    نکات مهم در طراحی داخلی صنعتی

اگر می خواهید سرویس بهداشتی  را به سبک صنعتی طراحی کنید کاربردی ترین عنصری که میشود برای آن استفاده کرد لوله‌ های تاسیساتی هستند  که باید رو کار بوده و در معرض دید باشند؛ البته اگر لوله ها را با رنگ مشکی رنگ امیزی کنید ظاهری بهتر به دست می آید.

همچنین منابع نورپردازیی مثل چراغ های دیواری صنعتی در ترکیب با این لوله های آب فضای جالبی بدست می آيد .

  • آشپزخانه سبک صنعتی

     نکات مهم در طراحی داخلی صنعتی

   اگر قصد طراحی آشپزخانه  به سبک صنعتی را دارید حتما از ترکیب فلز و چوب در طراحی این فضا استفاده کنید. کابینت ها و یا جزیره ای که از ترکیب فلزو چوب طراحی شده باشد، به تنهایی جلوه ای صنعتی به فضا می بخشند.

به کار بردن عناصری مثل لوستر های صنعتی و دستگیره های فلزی و دیوارهای آجری و اینگونه   جزئیات  شامل سبک صنعتی می شود.

  • معماری صنعتی  

معماری صنعتی در واقع نتیجه یک جنبش نوگرایی است که با نمونه برداری از ساختمان هایی مثل  کارگاه ها و کارخانه ها و سوله هایی که در آنجا ماشین آلات، خطوط تولید و فضای کاری وجود دارد است.

 نکات مهم در طراحی داخلی صنعتی

  • اکسسوارهای سبک صنعتی

تنوع اکسسوارهای این سبک  با خلاقیت طراح یا کاربر محدود می شود. اکسسوارهای فلزی ، چوبی ، شیشه‌ای ، چینی و پلاستیکی رامی توان در این سبک استفاده کرد. به خصوص اکسسوارهای ، سنگی و فلزی ترکیبهای بی نظیری برای سبک صنعتی به شمار می رود در این سبک می توان با به کار گرفتن رنگ سفید در نقاط مختلف ترکیبی جالب به وجود آورد.

  • طراحی مبلمان به سبک صنعت

عناصری که به سبک صنعتی  طراحی می‌شود، معمولا طبیعی و خام هستند. صندلی و میز های ساخته شده از پالت های چوبی تخت خواب ساخته شده از تنه درخت، قفسه ها و کتابخانه های ساخته شده از جعبه میوه ،از نمونه هایی در طراحی صنعتی به شمار می رود.

  • ويژگی چراغ های سبک صنعتی

یکی از عناصر ی که از ویژگی ‌های این سبک به شمار می رود چراغ های سبک صنعتی است. لوسترهای فلزی که اکثرا از نور زرد برای آنها استفاده می شود کاربرد زیادی در این سبک دارد. اکثر ادر این سبک از یک منبع روشنایی سقفی و  چراغ های دیواری و آباژورهای بیشماری به کار گرفته می شود و یا استفاده از  آویزهای فلزی  که تا نیمی از ارتفاع اتاق پایین می‌آیند.

  • پوشش دیوار برای سبک صنعتی

دیوارهای آجری و بتونی از جمله انتخاب هایی هستند که در سبک صنعتی از آنها استفاده می شود .

  •  انتخاب کفپوش برای سبک صنعتی

در سبک دکوراسیون داخلی صنعتی می توان از کفپوش های فراوانی استفاده کرد . کفپوش های  براق و کف پوش سرامیکی ، کف پوش چوبی وکفپوش اپوکسی که اغلب در سبکهای مدرن و مینیمال مورد استفاده قرار می گیرد، کفپوش های  موزاییکی و کاشی که معمولاً به سبک روستایی کار می شود برای سبک صنعتی مناسب می باشد.

  •  منسوجات مورد استفاده در سبک صنعتی

     نکات مهم در طراحی داخلی صنعتی

 با وجود اینکه پارچه و منسوجات به ندرت در سبک صنعتی  استفاده می شود ولی پارچه هایی با طرح طبیعی و بافت برای این سبک مناسب میباشد ولی نباید فراموش کنیم که طراحی داخلی کلاسیک و رنگ های درخشان در این سبک جایی ندارند.

  • شخصی سازی  سبک صنعتی

مثل هر سبک دیگری  در بازسازی ساختمان سبک صنعتی نیز قابلیت شخصی سازی را دارد برای مثال اگر به موسیقی علاقه دارید می‌توانید طراحی صنعتی با تم موسیقی به کار ببرید.

  • عناصر خیابانی در سبک صنعتی

 می توانید از عناصر خیابانی فراوانی مثل: علائم تبلیغاتی و علائم راهنمایی و رانندگی و تابلو های خیابان به عنوان اکسسوار های سبک صنعتی استفاده کنید  وسبکی خلاق را میتوانید به نمایش بگذارید.

 نکات مهم در طراحی داخلی صنعتی

  • یکپارچگی سبک در دکوراسیون صنعتی

اگر از این سبک استفاده می کنید می‌توانید در اتاقها و فضاهایی مثل راهرو و پله ها نیز استفاده  کنید . دکوراسیون کردن این نقاط با نرده های فلزی و اکسسوار های صنعتی و سیستم روشنایی به این سبک امکان پذیر می یاشد این کار یکپارچگی  سبک را در هر قسمت از فضا  تضمین خواهد کرد این سبک بیشتر با دکوراسیون ساده انجام می شود.

 

5 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات