طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

نکات طراحی داخلی

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 21 بهمن 1395 در ساعت 13 : 53 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در یک طراحی داخلی مناسب و اصولی باید به تمام نکات توجه کرد مثلا برای نصب کردن یک تابلو باید اطمینان حاصل کرد که فاصله آن از سقف و کف مناسب باشد تا تابلو را شکیل تر جلوه دهد و همواره این نکته را مد نظر قرار دهید که برای تمامی بخش ها و فضاها باید نور مناسب تعبیه کرد تا نور طبیعی بتواند انرژی و تازگی را به شما هدیه دهد و حتی میزان اثاثیه موجود در هر بخش نیز دقت لازم را به عمل آورید .

اگر در پی یک مجموعه خاص و بی نظیر هستید در انتخاب پرده نیز دقت کافی را داشته باشید همین عضو کوچک در دکوراسیون داخلی نقش بزرگی را ایفا میکند . به طور نمونه یک پرده کرکره ای با جنس چوب به سبک رستیک و یا مدرن در کنار یک مبلمان کلاسیک نه تنها زیبایی به همراه ندارد بلکه موجب میشود تا مبلمان نیز به چشم نیایند . اگر شما جزء افرادی هستید که مبلمان را با دوام و عمری استفاده میکنند بهتر است دنبال وسایلی که در یک دوره ی خاص بسار جلب توجه میکنند نباشید چرا که همانطور که در دوره ای خاص در اوج قرار میگیرند به همان شدت به سرعت از رده خارج میشوند پس حتی المکان تلاش کنید به دنبال مدل های ساده و شیک در دکوراسیون داخلی خانه خود باشید .

گاها یک دسته از از وسایل که بسیار بی اهمیت است در کنار مجموعه ای قرار میگیرد که میتواند مجموعه ای زیبا و چشم نواز را خلق کند . به طور مثال برای مبل راحتی کنار شومینه یک رومیزی دست دوز میتواند گزینه مناسبی باشد .

در طراحی اتاق کودک نیز باید توجه داشته باشیم که به سلایق کودک توجه کنیم و در طراحی داخلی اتاق کودک با چشم یک کودک ببینیم و انتخاب کنیم همچنین باید چیدمان اتاق کودک به نحوی باشد که همه وسیله ها قابل دسترس باشد و خطری برایش وجود نداشته باشد .

در طراحی داخلی حمام میتواند با قرار دادن یک نور ساده در بالای آینه ظاهری شیک و ساده به آن بخشید .

در طراحی داخلی پذیرایی و یا نشیمن میتوانیم یک ردیف قفسه بچینیم و یک کتابخانه مدرن کوچک در منزل خود داشته باشیم در واقع با قرار دادن چند طبقه بر روی دیوار و چیدن چند کتاب با قد های مشابه میتوانید مدل کتابخانه خود را کامل کنید .

شاید جزء افرادی باشید که علاقه زیادی به مبلمان و اشیاء خاص و منحصر بفرد دارید مثلا ترجیح میدهید در سالن خود از تک کاناپه ای با روکش گلدار راه راه و رنگی استفاده کنید تا علاوه بر زیبا کردن فضا دکوراسیون داخلی خود را از یکنواختی خارج کنید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :