طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

نحوه طراحی دکوراسیون اداری آرامبخش

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 8 خرداد 1398 در ساعت 11 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

از آن جا که بیشتر ما زمان زیاد و در واقع مفید ترین اوقات مان را در محیط کاری و ادری سپری می کنیم بنابراین باید به محیط کاری که در آن مشغول به کار هستیم بی تفاوت نباشیم. اینکه هنگامی که به محیط کاری وارد می شویم و محیطی آلوده را می بینیم ناخودآگاه دچار کسالت می شویم بنابراین یک دکوراسیون اداری مدرن و شیک می تواند محیط را تاثیر مثبتی بر روی کارکنان و مراجعه کنندگان به اداره بگذرد.

دکوراسیون اداری بر اساس نوع کار شرکت

این که بگوییم یک شرکت دکوراسیون داخلی باید یک اداره را چگونه طراحی کند بستگی به این دارد که چه نوع کاری در محیط اداری انجام می شود و بر آن اساس دکوراسیون اداری را انجام دهد. شغل های مختلف نیاز مند دکوراسیون مناسب خودشان بوده و باید بر اساس نوع کار دکوراسیون اداری انجام شود. محیط کار یک آرایشگر با محیط کار کسی که در یک اداره رسمی کار می کند به طور حتم متفاوت خواهد بود و یک شرکت بازسازی و دکوراسیون داخلی با داشتن کاشناسانی مجرب و متخصص می تواند بهترین ایده ها را برای دکوراسیون اداری محل کار شما بر اساس آخرین معماری روز انجام دهد که البته برای دکوراسیون اداری باید نظر کارفرما نیز در نظر گرفته شود. استفاده از رنگ های مناسب از نکاتی است که باید توسط یک شرکت دکوراسیون داخلی  برای طراحی یک دکوراسیون اداری به کار گرفته شود.

اهمیت نور و انتخاب رنگ در دکوراسیون اداری

از آن جا که رنگ ها تاثیرات زیادی بر روی افراد دارند بنابراین در تعمیرات ساختمان  و دکوراسیون داخلی باید در انتخاب رنگ و میزان تاثیر گذاری و نوع تاثیر گذاری آن ها بر روی افراد دانش کافی داشته باشید. انتخاب رنک ها باید به گونه ای باشند که الهام بخش نوع کار اداره نیز باشد.

یکی از مهم ترین نکات که باید در محیط کاری در نظر گرفته شود استفاه از نور مناسب برای محیط کاری می باشد. نور باید به اندازه ای باشد که چشم کارکنان را نزند و همچنین باید به گونه ای اندازه باشد که چشم کارمندان را خسته نکند.

ارگونومیک بودن مبلمان اداری

نشستن های طولانی مدت باعث می شود تا دردهایی برای شما ایجاد شود که اگر از مبلمان و صندلی های ارگونومیک در دکوراسیون اداری استفاده شود باعث عدم ایجاد این دردها خواهد شد و راندمان کاری کارمندام تا حد زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. اهمیت دادن به این موضوع بسیار مهم است زیرا کارمندان بسیاری از زمان کاری خود را بر روی صندلی ها و در پشت میز طی می کنند. همچنین تهیه کامپیوترهای ارگونومیک و همچنین کیبورد و موس ارگونومیک از مواردی است که باید در دکوراسیون اداری رعایت شود.

قفسه و فایل در اتاق کار

برای این که هر شخصی در فضایی که کار می کند بتواند فایل ها و وسایل خودش را سامان دهی نماید و اتاق دچار هرج و مرج نشود نیاز است تا قفسه و فایل هایی داشته باشید که با دکوراسیون اداری انطباق داشته باشد و بتواند وسایل خود را جمع آوری نماید.

زیباسازی دیوارهای محیط اداری در دکوراسیون اداری

داشتن یک دیوار ساده باعث می شود تا افراد احساس کسالت نمایند. استفاده از تصاویری که با کار در ارتباط باشد و استفاده از پوسترهای مناسب باعث می شود تا دکوراسیون اداری زیباتر شود. استفاده مناسب از دیوارپوش ها و لوازم تزئیناتی بر روی دیوار باعث می شود تا افراد احساس نشاط کنند و فعالیت خود را با آرامش و نشاط بیشتری انجام دهند.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات