طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

معماری و اجرای ساختمان مسکونی

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 9 دی 1398 در ساعت 14 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت معماری  هیرادانا تلاش میکند تا بهترین ها را برای شما طراحی و اجرا کند تا بتواند رضایت شما را به دست آورد .  مجری دکوراسیون  باید فضاهایی را به وجود آورد که بتوان برای زندگی و کار کردن مناسب باشد و ایده های جذاب و منحصر به فرد خود را در آن به کار ببرد . همیشه ایده های نو و بکر میتواند باعث زیبایی خانه شود . در بازسازی منزل و تعمیرات ساختمان در شرکت طراحی داخلی هیرادانا همیشه به این نکته عمل میشود که ایده های ممتاز میتواند دکوراسیون لوکس را در فضای خانه ایجاد کند . معماری و اجرای ساختمان مسکونی کاری دشوار است اما اگر از شرکت معماری و طراحی داخلی حرفه ای و مجربی برای اینکار استفاده کنیم ، میتوانیم به راحتی به آنچه مدنظر مشتری است ، رسید .

فضای بیرونی ، فضای درونی

برای اجرای یک ساختمان مسکونی در دو قسمت میتوان کار را انجام داد . اولین فضا طراحی و اجرای فضای بیرونی ساختمان و دومی ، طراحی دکوراسیون داخلی است . معماری هر کدام از این فضاها شرایط و ویژگی های مختص به خود را دارد . هر چند میتوان شباهت هایی را نیز بین آنها مشاهده کرد . از تمایز های طراحی فضای بیرونی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل میتوان به این موارد اشاره کرد که در طراحی فضای بیرونی ساختمان معمولا از متریال استفاده میشود . برای دیوار چینی محوطه و کف حیاط و یا حتی طراحی و اجرای باغچه استفاده از متریالهای سنگ ، آجر ، بتن و کاشی کاربردی تر و مورد استفاده تر است . این متریال ها حتی در نمای ساختمان نیز نقش مهمی در زیبایی و جذابیت آن ایفا میکنند . میتوان گفت استفاده از رنگ برای فضاهای بیرونی ساختمان چندان پرطرفدار و خاص نیست و استفاده از رنگ در فضاهای دورنی ساختمان ها بیشتر خود را نشان میدهد . هم چنین نحوه نورپردازی بیرون ساختمان و با داخل خانه تفاوت دارد و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند .

برنامه ریزی کار طراحی و اجرا

طراحی مسکونی

ابتدایی ترین قدم در طراحی و اجرای ساختمان مسکونی ، داشتن یک برنامه ی درست برای این کار است . برنامه ریزی به این معنا است که شرکت معماری باید در ابتدای کار پس از تهیه نقشه ها و گرفتن مجوز ها ، هزینه های لازم برای اجرای ساختمان را به طور دقیق محاسبه کند و آن را در اختیار مشتری قرار دهد . هم چنین مدت زمان اجرای طرح ، تعداد نیروی مورد نیاز و سلسله مراتب کار طراحی و اجرا را به طور دقیق پیش بینی کند . رعایت کردن تمام موارد فوق باعث میشود که معماری و اجرای ساختمان مسکونی بر طبق یک برنامه ی جامع و اصولی پیش برود و از این طریق کارفرما بتواند در روند پروسه طراحی قرار گیرد و خودش به طور مستقیم بر روند اجرای پروژه نظارت داشته باشد. داشتن برنامه ریزی درست ضامن بالا رفتن کیفیت کار اجرا است .

کیفیت فضایی

مهم ترین اصل در معماری و اجرای ساختمان مسکونی این است که ما پس از بازسازی ساختمان  و اجرای ساختمان به فضایی با کیفیت برای زندگی افراد دست پیدا کنیم . در اصل تمام تلاش های یک معمار برای رسیدن به این کیفیت فضایی است چون در این صورت است که رضایت کارفرما و مشتری جلب میشود . کیفیت فضایی به موارد زیادی ارتباط دارد از نوع رنگ و متریال مورد استفاده برای محیط ، مبلمان ، نورپردازی ، طراحی مناسب فضاها ، چیدمان و دکوراسیون داخلی منازل ، امکانات و ویژگی های ساختمان ، طراحی درست و اصولی سیستم های تهویه و تاسیسات ساختمان و خیلی از موارد دیگر که هر کدام از آن ها میتوانند این فضای با کیفیت را برای ما به وجود آورند .

کیفیت فضای مسکونی

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات