طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

فرایند تعمیرات و بازسازی ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 17 فروردین 1396 در ساعت 13 : 2 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرایند تعمیرات و بازسازی ساختمان

شرکت معماری هیرادانا با استفاده از دانش، خلاقیت و تجربه ایی که در زمینه بازسازی و نوسازی و طراحی داخلی ساختمان دارند، بهترین چیدمان را برای ساختمان در نظر میگیرند .

تیم طراحی هیرادانا با تحلیل کردن چند نمونه پروژه در زمینه باسازی و نوسازی و دکوراسیون داخلی سعی بر نشان دادن این که تغیرات منزل با توجه به نوع چیدمان وسایل و توجه به رنگ خانه و ... تا چه اندازه بر زیبایی محیط و روحیه افراد خانواده تاثیر گذار است، می پردازند.

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/aa554.jpg

اولین شرطی که برای زندگی لازم است انعطاف پذیری میباشد . بهتر است برای کسی که می خواهد زندگی اش تغیر کند فضایش را تغیر دهد ، و بهتر است که انعطاف پذیر باشد و خیلی سخت نگیرد و از این تغیرات فضا لذت ببرید به هر حال محل زندگی باید مکانی باشد که از آن لذت برد نه مکانی باشد که عذاب آور باشد. برآیند تغیرات باید به سمتی باشد که فضای بهتر و زندگی بهتری داشته باشیم . در مرحله اول برای باسازی ساختمان یک بنا ، بازدید از ساختمان توسط کارشناسان شرکت صورت می گیرد و اگر نیاز به براورد اندازه باشد باید انجام شود. مرحله  بعد نظرخواهی از کارفرما  و انتخاب  بهترین گزینه که مطابق میل آنها می باشد که در طراحی داخلی ساختمان و تغیر دکوراسیون منزل در نظر گرفته میشود. در کل در این مرحله درخواست مشاوره از شرکت است.

از پروژه های بازسازی و دکوراسیون بازسازی منزل و طراحی نما شرکت معماری هیرادانا دیدن فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات