طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی کمد دیواری در دکوراسیون داخلی

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 7 فروردین 1399 در ساعت 9 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه استفاده ازکلوزت روم ها و یا واک این کلوزت ها در طراحی دکوراسیون داخلی هر خانه ای ، چه آن خانه کوچک باشد چه بزرگ بسیار مرسوم شده است و بیشتر افراد دوست دارند فضای گسترده ای در خانه ی خود برای قرار دادن تمام کفش ها ، لباس ها ، جواهرات و...داشته باشند.

واک این کلوزت در زبان فارسی به معنای راه رفتن در کمد لباس و کلوزت روم به معنای اتاق لباس می باشد.

واک این کلوزت ها انواع مختلفی دارند.برای آشنایی بیشتر با این کمد ها همراه شرکت معماری هیرادانا باشید.

همان طور که گفته شد واک این کلوزت ها انواع مختلفی دارند و دکوراسیون داخلی منزل شما را به دکوراسیونی لوکس تبدیل می کنند.هر کسی با توجه به سلیقه ، نیاز و فضایی که در اختیار دارد این اتاق های لباس را در خانه ی خود اجرا می کند. در صورتی که خانه ی شما یک اتاق اضافی و خالی داشته باشد می توانید آن را به طور کلی به واک این کلوزت یا اتاق لباس اختصاص دهید و یا اگرهمچین اتاقی در خانه ی شما وجود ندارد یک فضای کوچک را دراتاق خواب خود با استفاده از دیوارآجری یا پارتیشن بندی ایجاد کنید.

انواع کمدهای دیواری

طراحی کمد دیواری در دکوراسیون داخلی

شما می توانید این کمد ها را به شکل (ال) و یا به شکل (یو) در طراحی داخلی اجرا کنید اما به یاد داشته باشید که طراحی این کمدها به شکل یو مناسب تر است. زیرا علاوه بر ایجاد امکان جا به جایی و حرکت ، بزرگ ترین فضای ذخیره سازی را برای قرار دادن وسایلتان به شما می دهند و سه دیوار را اشغال می کنند. در صورتی که کمد های ال شکل دو دیوار را اشغال کرده و امکان حرکت در فضا را فراهم می آورند اما نسبت به کمد های یو شکل فضای کم تری را برای شما ایجاد می کنند.

طراحی کمد دیواری در دکوراسیون داخلی

یکی از مدل های واک این کلوزت ها ، واک این کلوزت با درب شیشه ای می باشد.زیبایی این واک این کلوزت به پیدا بودن لباس های درونش است اما  سوالی  به وجود می آید که گرد و خاک ها را چه کار کنیم؟

استفاده از شیشه های رفلکت رنگی پاسخ مناسبی برای این سوال می باشند که علاوه بر آن که موجب دیده شدن لباس ها می شوند دکوراسیون داخلی منزل ما را لوکس تر و جذاب تر جلوه خواهند داد.

فضاهای قفسه بندی شده، فضای آویزان کردن  ، کشوها و کمدهایی برای نگهداری لباس های فصلی همه فضاهایی هستند که در اتاق لباس ، مورد نیاز شما قرار می گیرند.

از جمله وسایلی که علاوه بر کمدها در واک این کلوزت ها دیده می شوند      آینه های قدی ، پاف ها و جزیرهای لباس هستند. آینه های قدی علاوه بر آن که برای لباس پوشیدن مورد نیاز ما هستند فضا را نیز بزرگ تر جلوه می دهند.از پاف ها هم می توانید در هنگام پوشیدن کفش کمک بگیرید. علاوه بر آن از     پاف هایی استفاده کنید که  داخل آن ها فضایی برای قرار دادن وسایلتان نیز وجود داشته باشد.در صورتی که فضایی بزرگ در اختیار دارید می توان با قرار دادن یک جزیره در وسط آن دکوراسیون لوکس را در خانه ی خود ایجاد کنید.

از آنجایی که معمولا این فضاها از نور طبیعی بهره مند نیستند نورپردازی مناسب یکی از کارهای اصلی و مهم ترین عنصر در این اتاق ها به شمار      می آید.این نورپردازی باید به گونه ای باشد که رنگ لباس ها به بهترین شکل ممکن دیده شوند.

اگر قصد بازسازی ساختمان  خود را دارید و در انتخاب کمدها نمی خواهید زیاد هزینه کنید استفاده از کمدهای باز یا بدون در به شما پیشنهاد می شود.این کمدها بسیار کم هزینه هستند. لباس ها و وسایل در اینجور کمدها مانند وسایل تزئینی عمل کرده و جلوه ی زیباتری به اتاق شما می دهد.

طراحی کمد دیواری در دکوراسیون داخلی

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات