طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی و دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن با متریال چوب و رنگ سفید

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 10 شهریور 1399 در ساعت 15 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

هر کدام از این سه طراحی داخلی مدرن در خانه هایی با متراژ زیر 120 متر به اجرا در آمده اند که پایه ی طراحی همه ی آنان ها چوب روشن و رنگ سفید است ، ما در ادامه می خواهیم با هم یاد بگیریم که چگونه و با استفاده از چه عناصر و راهکارهایی این مکان ها را به فضاهایی با انرژی بیشتر ، با نشاط تر و شاداب تر تبدیل کنیم.

ترکیب رنگ سفید با متریال چوب

طراحی و دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن با متریال چوب و رنگ سفید

در آپارتمان اول از رنگ کاراملی و خاکستری دودی برای اضافه کردن گرمای بیشتر به دکوراسیون چوبی و سفید استفاده شده است. در دکوراسیون داخلی آپارتمان دوم با استفاده از آبی پر رنگ سلطنتی و نارنجی روشن ، انرژی و شادابی جوانی به دکوراسیون چوبی و سفید اضافه شده است. و اما در آخرین خانه به شما نشان خواهیم داد که چگونه به زیبایی می شود فلز را با رنگ قرمز پرتقالی ترکیب کرد و با آن به دکوراسیون چوبی و سفید روح بخشید. برا آشنایی بیشتر با راهکارهای جذاب تر کردن دکوراسیون مدرن چوبی و سفید با ما در شرکت معماری هیرادانا همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

آپارتمان اول به مساحت 119 متر می باشد که برای یک خانواده در اوکراین طراحی شده است. دکوراسیون داخلی این آپارتمان به سبک مینیمال و بسیار ظریف طراحی شده است و ترکیب چوب روشن و رنگ سفید در نهایت زیبایی به اجرا رسیده است. علاوه بر آن ، طراحی این آپارتمان با اضافه کردن لکه های کاراملی و خاکستری رنگ کامل شده است.

دکور سفید مقابل مبل کاراملی به همراه یک ویدئو پروژکتور خانگی فضایی دوستانه را برای افراد خانواده خلق کرده است. کاشی های کوچک کرم رنگ ، دیوار پشت مبل کاراملی را از دیوارهای اطرف متمایز جلوه می دهند. دیوار دیگری طراحی شده با کاشی های کرم رنگ در آشپزخانه نیز دیده می شود که آشپزخانه ای مینیمال را در دکوراسیون این خانه به وجود آورده است.

در قسمت ناهارخوری این آپارتمان به جای استفاده از راهکارهای سنتی برای روشنایی ، از یک چراغ دیواری بازویی تاب دار به کار برده شده است و مجموعه ناهارخوری خود یک گروه منحصر به فرد و مستقل را تشکیل می دهد. این مجموعه از رنگ خاکستری در ترکیب با چوب رنگ روشن به کار برده است و به جای انتخاب صندلی های هماهنگ ، از یک دست صندلی تک پایه و یک مبل راحتی استفاده کرده است.

آپارتمان بعدی ما یک خانه ی کوچک به مساحت 118 متر در روسیه است. یک عنصر آبی به شکل یک مبل مدرن و یک لهجه ی نارنجی سرگرم کننده در پایه های تلویزیون بر جلوه ی این دکوراسیون چوبی و سفید تاثیر چشم گیری می گذارد. همچنین فرش ، بافتی خنثی به رنگ خاکستری ایجاد می کند و میز سفید رنگ با شومینه همسو می شود.

انتخاب پایه ایستاده برای میز تلویزیون این امکان را برای دکوراسیون خانه فراهم کرده است تا نور طبیعی بیشتری از پنجره به داخل سالن نشیمن راه یابد.

طراحی و دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن با متریال چوب و رنگ سفید

در طراحی داخلی ناهارخوری چراغ آویزی به شکل چتر بر روی مجموعه ای سفید رنگ فرود می آید و صندلی های سفید یک طرح کلاسیک را به ارمغان می آورند. هود آشپزخانه مسی انتخاب شده است و قسمت با شکوه و برجسته ی این طراحی به شمار می رود که بر روی یک جزیره ی سفید رنگ و ساده می درخشد. مس لهجه ای نارنجی رنگ و گرم را به دکوراسیون این بخش از خانه اضافه کرده و آن را به دکوراسیون سالن نشیمن متصل می کند و با آن هماهنگ و همراه می شود.

آخرین فضای داخلی طراحی شده با چوب روشن و رنگ سفید ما یک خانه ی 113 متری در بلاروس است که با استفاده از لوازم دکوراتیو پر زرق و برق ، گلدان کرومی و ... طراحی سالن پیچیده تر به نظر می رسد. دکوراسیون داخلی این آپارتمان چوبی و سفید با اضافه کردن ترکیب فلز و رنگ قرمز پرتقالی ، برای رسیدن به دکوراسیون لوکس ، در نهایت زیبایی به اجرا رسیده است.

طراحی و دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن با متریال چوب و رنگ سفید

قسمت ناهارخوری این آپارتمان جذاب با استفاده از یک لوستر مدرن فلزی ، بسیار هنرمندانه نورپردازی شده است. پایه شفاف میز جلوه ای شفاف را به وجود می آورد که باعث می شود میز شناور بی وقفه کف مرمری سفید را رها کند. همچنین کوسن های قرمز پرتقالی بر مدرن بودن صندلی های غذاخوری تاکید بیشتری می کنند

 

4 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات