طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی و بازسازی اداری در بلگراد صربستان

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 15 مهر 1398 در ساعت 10 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در دنیای امروز که بازسازی ساختمان روند رو به رشد در صنعت ساختمان سازی و بازسازی منزل دارد ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا تلاش میکنیم تا در این مجموعه مقالات برای شما پروژه هایی را معرفی کنیم که از لحاظ معماری و زیبایی شناسی حرفی برای گفتن داشته باشند و بتوان از آنها ایده گرفت . پروژه ای که امروز میخواهیم به آن نگاهی بیندازیم طراحی دکوراسیون داخلی اداری در شهر بلگراد صربستان است.

این پروژه از جنبه های مختلف قابل بررسی است و ایده های به کار رفته در آن ، ما را بر آن کرد که این پروژه را به شما معرفی کنیم .

این دفتر به مساحت 350 متر مربع و در سال 2014 ساخته شده است .

کانسپت دکوراسیون اداری

بازسازی و تعمیرات ساختمان

این دفتر که یک ساختمان قدیمی یک طبقه بازمانده از دهه 70 میلادی است پس از بازسازی و تعمیرات ساختمان به یک دفتر کار در زمینه طراحی ، معماری و  سایر زمینه های مرتبط تبدیل شده است .

در بازسازی این دفتر متریال بتنی که در ساختمان قدیمی استفاده شده بود و رنگ و روی آن تا حدودی از بین رفته بود به عنوان عنصری مهم و تاثیرگذار در دفتر جدید به کار برده شد. ستون های این دفتر جز عناصر برجسته ی این دفتر به شمار میرود که کاملا بتنی است . این ستون های بتنی به همان صورت باقی مانده اند و حتی بر روی آنها رنگ تازه ای زده نشده است و با نگاهی به آنها میتوان دید که تا حدودی دچار از بین رفتگی رنگ شده اند . این متریال بتن متریال اصلی این دفتر است . کفپوش بتنی و خشن در کنار دیوارهای بتنی این دفتر ، به ارزش های کهن این دفتر احترام گذاشته است و با هدف خدمت به عملکرد مفهومی این دفتر و حضور بصری این پروژه با طراحی گرافیکی و هویت توسعه یافته ی دفتر است .

حضور منابع نوری و لامپ های سقفی سنتی و قدیمی صربستان در کنار لامپ های مدرن ، استوانه ای و خطی و هم چنین مبلمان مدرن و چوبی در این دفتر که با متریال خاص خود حال و هوای گذشته این دفتر را زنده میکند توانسته است تقابلی زیبا از سنت و مدرنیته را برای این دفتر به ارمغان آورد و هارمونی فضایی جذابی را ایجاد کند .

فضاهای اداری

طراحی دکوراسیون اداری

در مرکز این طراحی داخلی اداری یک اتاق طراحی و ساخت وجود دارد که افراد میتوانند ایده ها و تفکرات خود را در این قسمت به واقعیت تبدیل کنند . این قسمت یک فضای طراحی با یک میز و اسباب و وسایل های مورد نیاز برای کار طراحی ، ساخت و کار با چوب ، فلز و سایر مواد است که میتوان تمام وسایل و لوازمی که افراد تصمیم به ساخت آن دارند را در آنجا به وجود آورد .

 یک اتاق کنفرانس با میز و صندلی های سفید  و قفسه هایی برای قرار دادن کتاب نیز در گوشه ای از این دفتر وجود دارد .

همه ی کارمندان در این دفتر میز کار خود به همراه کامپیوتر شخصی و کمد و لامپ رومیزی مخصوص به خود را در اختیار دارد . محیطی که کاملا مدرن طراحی شده است طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه است که با استفاده از کابینت هایی سیاه در کنار سطوح سنگی گرانیتی کاملا با فضای کلاسیک و بتنی دفتر متفاوت است و تنها با چهارپایه ها و پیشخوانی چوبی با دکوراسیون اداری داخل دفتر هم خوانی دارد.

اجرای دکوراسیون اداری

برای این که این فضای داخلی وسیع و مرتفع به نظر برسد با انتخاب سیستم سقفی دال بتنی سقف تا 50 سانتی متر از تیرهای سقف بالاتر گرفته شده است تا ارتفاع این دفتر بیشتر شود و فضای داخلی این محیط بزرگتر به نظر برسد.

این دفتر نمونه ی موفق یک محیط اداری است که توانسته است با متریال های بتنی که از دهه 70 میلادی در این دفتر باقی مانده است و بدون حضور متریال هایی مدرن و امروزی ، فضایی جذاب و مناسب را توسط این متریال خشن و سخت ایجاد کند .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات