طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی نمای ساختمان شیک

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 12 ارديبهشت 1396 در ساعت 23 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی نمای ساختمان شیک | طراحی نمای خارجی ساختمان | نمای خارجی | بازسازی نمای ساختمان از صفر تا صد توسط شرکت معماری هیرادانا 44890732 - 44274146 - 44890732

طراحی نمای خارجی ساختمان کار بسیار پیچیده ای است و نیازمند به خلاقیت و مهارت بسیاری می باشد . نمای ساختمان بر ارزش مادی ساختمان نیز تاثیر گذار است و در ضمن می تواند یک دید کلی از آنچه در درون فضا رخ خواهد داد برای بیننده به تصویر بکشد . در ادامه توضیحاتی در مورد نمای مدرن ، نما کلاسیک و مینیمال توضیحاتی ارایه خواهیم کرد .

از مهم ترین ویزگی هایی که باید در طراحی نما ساختمان در نظر گرفته می شود زیبایی و جذابیت آن است چرا که طراحی نمای ساختمان است که نظر ها را به سوی خود جلب می کند . پس در نتیجه با توجه به اهمیت آن لازم است دقت و توجه لازم را به این کار اختصاص داد تا اصطلاحا لباس خوبی برای ساختمان در نظر گرفته شود .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/aatrt.jpg

نمای ساختمان با طراحی شیک

هر ساختمانی که در دل شهر بنا می شود جزئی از فضای شهری ما را تشکیل می دهد پس شکل ظاهری آن و کیفیت طراحی آن می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی زشتی یا زیبایی شهر ما بگذارد در ادامه تلاش میکنیم تا مطالبی مهم و کاربردی در جهت ایده گرفتن برای طراحی نمای ساختمان در اختیار طراحان و مالکان عزیز قرار دهیم .

نمای ساختمان مدرن

به منظور طراحی نمای خارجی ساختمان به سبک مدرن از انواع متریال ها مثل کامپوزیت ، سنگ ، سرامیک و آجر استفاده می شود که هر یک از آنها ویژگی های مختص به خود را دارا هستند و انتخاب آنها می تواند بر روی کیفیت طراحی تاثیر گذار باشد . برای انتخاب مصالح باید سبک طراحی نما و همچنین سلیقه ی شخصی افراد را در نظر گرفت . امروزه طراحی نما مدرن در کاربری های مسکونی و تجاری به دلیل زیبایی های ظاهری و منحصر بفردی که دارد طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است و از امتیازهای نمای مدرن برای ساختمان ها نو و جدید نشان دادن ساختمان است .

علاوه بر نوع متریال ها لازم است تا به رنگ بندی آنها نیز توجه شود چرا که اگر این بخش از کار مناسب و اصولی صورت بگیرد معایبی که در طراحی و یا تناسبات ساختمان وجود دارد کمتر جلب توجه میکند .

نمای ساختمان کلاسیک

نما کلاسیک که در کشور ما طرفداران بسیار زیادی دارد امروزه برای ساختمان های چند طبقه کمتر مورد استفاده قرار میگیرد . علاوه بر رنگ بندی و جنس مصالحی که در این نوع از نماها استفاده می شود نورپردازی نیز باید در طراحی نماها در نظر طراحان قرار گرفته شود چرا که نور پردازی باعث زنده شدن ساختمان و در شب هنگام می شود اما دقت کنید که در ساختمان ابدا نمای ساختمان و المان های به کار رفته در آن باید به چشم بیاید و سپس نور پردازی آن موجب جذب کردن نگاه ها بشود .

در این قسمت نمونه هایی از بهترین شاهکارهای معماری در زمینه ی طراحی نمای کلاسیک را برای عموم به اشتراک میگذاریم تا با الگو برداری از آنها نمونه هایی متفاوتی و شگفت انگیزی را برای ساختمان ها خلق شود . 

از پروژه های بازسازی نما ساختمان و بازسازی ساختمان شرکت معماری هیرادانا دیدن فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات