طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی مدرن و لوکس آپارتمان با پلان باز

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 3 شهریور 1399 در ساعت 10 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در این مقاله قصد داریم با استفاده از ایده های لوکس و دیوارهای شیشه ای به شما در طراحی داخلی مدرن  و لوکس آپارتمانتان کمک کنیم.

این سازه های شیشه ای مدرن با فریم و قابهای مشکی رنگ ، همراه با طراحی سالن های برجسته به رنگ تیره و آشپزخانه های براق ، دکوراسیون لوکس و مدرنی را با طراحی باز برای شما و افراد خانوادتان به ارمغان می آورند.

طراحی مدرن و لوکس آپارتمان با پلان باز

به طور کلی رنگ خاکستری برای طراحی سالن نشیمن برجسته ، یک گزینه ی مناسب است. عناصر چوبی می توانند گرمای بیشتری به فضای داخلی منزل شما ببخشند و از لحاظ بصری محیط چشم نوازتری را به وجود آورند. به کار بردن چراغ های آویز روشنایی با طراحی مدرن و منحصر به فرد ، زیبایی قابل توجهی را با خود به همراه می آورد همچنین به منطقه بندی و ایجاد مرز بین قسمت های مختلف نشیمن منزل شما کمک می کند. علاوه بر نکاتی که گفته شد ، ما در این مقاله می بینیم که چطور اتاق های دیوار شیشه ای می توانند بین قسمت های مختلف فضای داخلی آپارتمان ها اتصال و هماهنگی بر قرار کرده به گونه ای که فضای داخلی خانه با این دیوارهای شیشه ای به هم پیوند می خورند و یک محیط دلپذیر را خلق می کنند. پس برای اطلاعات بیشتر همراه ما در شرکت معماری هیرادانا باشید و این مقاله را از دست ندهید.

داستان های رنگی

طراحی مدرن و لوکس آپارتمان با پلان باز

اتاق خواب شیشه ای اولین صحنه ی مدرن این آپارتمان لوکس را به نمایش می گذارد ، زیرا یک قاب مشکی را درست در پشت مبلمان به وجود آورده است. یک فرش خاکستری رنگ در سالن نشیمن به همراه دیواری از جنس بتن و به رنگ خاکستری در داخل اتاق خواب ، با هم تعادل برقرار کرده و هماهنگی لازم را در دکوراسیون داخلی این آپارتمان مدرن به وجود می آورند.

بعضی از افراد دوست ندارد اتاق خواب آن ها از سالن نشیمن نمایان باشد اما در عین حال بنا به هر دلیلی می خواهند از این دیوارهای شیشه ای مدرن نیز استفاده کنند. بهترین راه حل برای چنین افرادی شیشه های طرح دار است که هم نور را از خود عبور داده و باعث بزرگ تر جلوه داده شدن فضا می شوند و هم اتاق خواب را به گونه ای مبهم نشان می دهند.

همان طور که می بینید میز های گرد وسط سالن در هماهمگی با دیوار تلویزیون به رنگ سیاه و سفید انتخاب شده اند. یک تخته سنگ مرمر سفید ، کابینت های سفید براق و قفسه کتاب مشکی مات ، تاثیر چشمگیری بر روی طراحی داخلی این آپارتمان مدرن گذاشته است. به طور کلی این قاب مشکی که اتاق خواب شیشه ای را بنا می کند باید با لهجه ای تیره در سالن نشیمن تعادل برقرار کند. پرده های سیاه رنگ ، مبلمان و اکسسوری های سیاه به این تعادل کمک خواهند کرد.

استفاده از دیوار های شیشه ای کشویی و باز شونده به شما این امکان را می دهند که هر موقع خواستید این دیوارها را باز کرده و فضای بزرگ تری از سالن نشیمن را به نمایش بگذارید.

استفاده از چراغ آویز مدرن

طراحی مدرن و لوکس آپارتمان با پلان باز

همان طور که در ابتدای متن اشاره شد ، با استفاده از چراغ های آویز با طراحی مدرن و منحصر به فرد می توان کاربری قسمتی متفاوت در سالن نشیمن را مشخص کرد و همچنین به زیبایی محیط افزود. در قسمت ناهارخوری این آپارتمان از یک چراغ آویز طلایی رنگ استفاده شده است که مانند جواهری طلایی رنگ بالای میز مرمری سفید رنگ می درخشد. صندلی های این میز با قاب طلایی ، تکمیل کننده طراحی زیبای این قسمت هستند.

انتخاب طرحی متفاوت برای قسمتی از کابینت ها

برای آن که آشپزخانه ی شما مدرن تر و جذاب تر جلوه داده شود یک راه حل مدرن و ساده وجود دارد که آن انتخاب کابینت هایی با طرح متفاوت برای قسمتی از آشپزخانه است. برای آشنایی بیشتر با این طراحی مدرن ، به این آشپزخانه ی ال شکل توجه کنید.

طراح در این دکوراسیون آشپزخانه  ال شکل از کابینت های طرح چوب استفاده کرده است. علاوه بر آن برای خارج کردن این آشپزخانه از یکنواختی و طراحی مدرن تر ، قسمتی از کابینت ها به رنگ سفید اجرا شده اند. و اما طراحی این آشپزخانه ی زیبا با انتخاب یک نور کم رنگ در لبه ی کابینت های سفید ، در نهایت زیبایی به پایان می رسد.

طراحی مدرن و لوکس آپارتمان با پلان باز

 

6 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات