طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی لوکس آپارتمان های کوچک

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 13 مرداد 1399 در ساعت 14 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه با کوچک شدن آپارتمان ها ، دکوراسیون داخلی به یک دغدغه ی بزرگ افراد تبدیل شده است اما ما در شرکت معماری هیرادانا می خواهیم با معرفی ایده هایی بسیار جذاب ، کاربردی و لوکس ، به شما در این راه به شما کمک کنیم تا با طراحی داخلی بسیار زیبا و کاربردی این فضای کوچک را به یک محیط لوکس ، گرم و صمیمی برای خود و اعضای خانواده تبدیل کنید. پس با ما در شرکت معماری  هیرادانا همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

ایده های لوکس برای خانه های کوچک

طراحی لوکس آپارتمان های کوچک

یکی از ایده های پر طرفدار طراحی خانه به صورت پلان باز می باشد. این ایده بسیار مناسب خانه های آپارتمانی کوچک و کم فضا است که با کمبود جا مواجه هستند ، زیرا باعث صرفه جویی در فضای خانه ی شما می شود. این طرح بسیار پرکاربرد نیز طرفداران زیادی دارد و اگر نگران مشخص نبودن مرز بین قسمت های مختلف خانه هستید باید بگویم که می توان با استفاده از وسایلی از جمله مبلمان ، میز ناهار خوری و ... این مرز را مشخص کرد در حالی که فضای دلباز و بزرگ منزلتان را از بین نمی برند. علاوه بر استفاده از وسایل ، می توان با تقسیم بصری یعنی انتخاب رنگ متفاوت برای دیوار هر قسمت این کار را انجام داد.

به عنوان مثال می توانید از جزیره ی آشپزخانه به عنوان میز ناهارخوری استفاده کنید.

طراحی لوکس آپارتمان های کوچک

برای آشنایی بیشتر با این ایده به طراحی این آپارتمان ساده با یک دکوراسیون لوکس توجه کنید. با استفاده از جلوه ی بسیار زیبای رنگ سبز زمردی در اتاق نشیمن به رنگ قهوه ای خاکی فضایی بسیار زیبا ، مدرن و شیک طراحی شده است و با یک اختلاف ارتفاع و قرار دادن سازهای گیتار بر روی دیوار قسمت نشیمن از قسمتی با عنوان فضایی برای تمرین ساز جدا شده است و یک تقسیم بصری بسیار فوق العاده ایجاد شده است.

برای ایجاد کردن مرز بین آشپزخانه و سالن نشیمن از دو نوع طرح و جنس متفاوت در کف استفاده شده است ، علاوه بر آن با چیدمان یک میز ناهارخوری گرد کوچک بر این مرز تاکید بیشتری می شود. این میز سبز مرمری که در مجاورت مبل قرار دارد با پایه ای مخروطی شکل و لبه ای مسی فضایی افسانه ای تر را به وجود آورده است.

و اما قسمت اتاق خواب با یک دیوار شیشه ای که در قابی مشکی قرار دارد از فضای نشیمن جدا شده است و با استفاده از پرده در این قسمت شفاف حریم خصوصی نیز به وجود می آید. حتی شما می توانید از پارتیشن ها برای این جدا سازی استفاده کنید.

از طراحی داخلی مدرن  برای آپارتمان کوچک خود استفاده کنید. زیرا در سبک کلاسیک از مبلمان های بزرگ و کار شده ای استفاده می شود که مناسب فضای کوچک شما می باشند و فضای شما را کوچک تر جلوه می دهند.

طراحی لوکس آپارتمان های کوچک

به عنوان مثال در طراحی این آپارتمان 56 متری از مبلمانی خطی و مدرن در مجاورت اتاق خواب و جلوی دکوراسیون آشپزخانه  استفاده شده است که مرز اتاق خواب از طریق پرده ای بسیار زیبا از قسمت نشیمن مشخص شده همچنین  با استفاده از یک پارتیشن راهروی کناری از این اتاق خواب کوچک و جذاب جدا شده است.

در قسمت آشپزخانه هم از میزهای توردر تو برای تعیین مرز بین نشیمن و آشپزخانه به گونه ای مدرن به کاررفته است.

یکی از مزیت های دیگر استفاده از این پارتیشن ها آن است که اگر اتاق خواب شما در کنار پنجره قرار دارد ، می تواند نور روز را از خود عبور داده و سالن نشیمن شما را نورانی کند و در هنگام خواب از پرده ها برای ایجاد حریم خصوصی و مرز بین سالن نشیمن و اتاق خواب استفاده شود

طراحی لوکس آپارتمان های کوچک

 

6 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات