طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی سرویس بهداشتی و حمام به سبک کلاسیک

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 23 شهریور 1399 در ساعت 12 : 2 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برخلاف سبک مینیمال که سبک حداقل ها میباشد سبک کلاسیک سبکی تجملاتی و اشرافی میباشد که باید در آن هزینه کنید تا حق مطلب ادا شود.استفاده از وسائل لوکس و شیک از ویژگی های این سبک است.ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که سرویس بهداشتی و حمام چطوری میتوانند از سبک کلاسیک پیروی کنند؟در ادامه مقاله همه موارد را برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی مورد بررسی قرار میدهیم.باما همراه باشید.

طراحی سرویس بهداشتی و حمام به سبک کلاسیک

رنگ سرویس بهداشتی و حمام

اغلب رنگی که همه برای سرویس بهداشتی در دکوراسیون داخلی استفاده میکنند سفید است.اما باید بدانید که اگر سبک کلاسیک را انتخاب کرده اید باید از رنگ هایی که نشان دهنده این سبک هستند استفاده کنید.رنگ هایی که میتوانید استفاده کنید رنگ هایی اعم از:بژ،طلایی،کرم،شیری،سبز کمرنگ و.... میباشد.

گاهی تضاد هم میتواند گزینه مناسبی باشد.ما اصول سبک ها را برای شما عزیزان میگوییم اما این شما هستید که انتخای میکنید چه رنگی با چه رنگی ترکیب شود.شاید شما از طرفداران رنگ سفید و سبک کلاسیک هستید.میتوانید رنگ سفید را با رنگ هایی که نام برده ایم ترکیب کنید و حتی ممکن است ترکیب زیبائی را خلق کنید.

مثلا برای انتخاب رنگ دیوار میتوانید از رنگ طلایی استفاده کنید و از حاشیه هایی بارنگ بژ آن را ترکیب کنید.

چه نوع شیرآلاتی مناسب برای سرویس بهداشتی کلاسیک است؟

شیرآلات جلوه بسیاری در حال وهوای سرویس بهداشتی دارند.برای سبک کلاسیک شیرآلاتی که طلایی یا برنز باشند بسیار مناسب هستند زیرا هم جلوه تجملاتی دارند هم تکمیل کننده طراحی تان میشود.هنگامی که شروع به بازسازی یک محیط میکنید اول از همه باید نوع سبکتان را مشخص کنید بعد ارز اینکه انتخابتان تکمیل شد باید به گونه ای طراحی انجام شود که هرکسی که وارد آنجا میشود بدون اینکه شما سبک را توضیح دهید خودش متوجه آن شود.به عبارتی باید همه متریال و زیر و بم طراحی را مطابق با اصول انجام دهید.

طراحی سرویس بهداشتی و حمام به سبک کلاسیک

استفاده از چوب

هنگامی که صحبت از چوب میشود ناخودآگاه همه فکر ها به سمت سبک طراحی داخلی کلاسیک میرود زیرا بیشترین کاربرد را در این سبک دارد.استفاده از چوب هزینه زیادی دارد.چوب های گردو و چوب راش از بهترین چوب ها میباشند که قیمت بالایی دارند.اگر علاقه به استفاده از چوب دارید میتوانید فقط برای درب کابینت ها از چوب استفاده کنید و رویه آن را با سنگ مرمر اجرا کنید.سنگ های مرمر هم جایگاه ویژه ای در سبک کلاسیک دارند.

انجام اینکار از نظر اقتصادی برای طراح مقرون به صرفه است.یعنی هم نیاز مشتری برطرف میشود و هم در هزینه صرفه جویی میشود.

نقش نور در سرویس بهداشتی کلاسیک

طراحی سرویس بهداشتی و حمام به سبک کلاسیک

نور کم از ویژگی های سبک کلاسیک است که محیط تنها به اندازی نیاز یا کمی کمتر نور داشته باشد.به وسیله دیوارکوب های مات که مانع از ورود کمتر نور میشوند میتوانید طراحی محیط را به پایان برسانید.نور زرد اولین اولویت برای دکوراسیون داخلی کلاسیک است.برخلاف سبک مدرن و مینیمال که فضا باید غرق در نور باشد و اگر نور طبیعی به داخل تابیده میشد نباید جلوی آن را با پرده بگیرید زیرا از خصوصیات آن سبک است.

گیاهان در سبک کلاسیک هستند؟

گیاهان جایگاهی در سبک کلاسیک ندارند.زیرا همه چیز رسمی و سلطنتی دارد و برخلاف سبک مدرن که گیاهان جز اصلی طراحی داخلی به حساب می آیند ، میباشد.در سبک کلاسیک استفاده از اکسسوری های قدیمی و عتیقه مانند تابلوهای اشرافی،بشقاب های قدیمی عتیقه،کره زمین طلایی رنگ و .... بیشتر کاربرد دارد.

آئینه

طراحی سرویس بهداشتی و حمام به سبک کلاسیک

آئینه هایی که برای سرویس بهداشتی انتخاب میکنید نباید ساده باشد.از آئینه های تجملاتی با قاب طلایی یا برنز استفاده کنید.آئینه بیشترین جلوه را در هنگام ورود به یک محیط دارد.امروزه مدل های مختلفی از آئینه کاری آمده است که نمونه آن را در تصویر مشاهده میکنید.

لوستر و دیوارکوب

طراحی سرویس بهداشتی و حمام به سبک کلاسیک

برای تکمیل دکوراسیون داخلی وجود لوستر و دیوارکوب لازم است.البته که از لوستر برای سرویس بهداشتی نیازی نیست که استفاده کنید.اما دیوار کوب های طلایی،قهوه ای،بژ را میتوانید استفاده کنید.برخی از دیوارکوب ها شیشیه های مات دارند که مانع از ورود نور میشوند و در برابر رطوبت مقاوم هستند.

دیوارکوب ها انواع مختلفی دارند که میتوانند روی دیوار های با رنگ های تیره جذاب به نظر بیایند.منظور از تیره مثلا سبزتیره یا سورمه میباشد.رنگ های تیره فضا را کوچکتر نشان میدهند اما ترکیبشان با رنگ های روشن این مشکل را برطرف میکند.

 

7 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات