طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون کافی شاپ در ویتنام

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 22 آبان 1398 در ساعت 13 : 59 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا در ادامه بحث بررسی پروژه های شاخص بازسازی ساختمان و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی از بازسازی منزل تا به دکوراسیون اداری و بازسازی های ساختمان های تجاری ، اکنون در این مقاله در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا میپردازیم به یکی از دکوراسیون های برتر در زمینه طراحی دکوراسیون تجاری که مربوط به طراحی و اجرای یک کافی شاپ در ویتنام که با سبک های مدرن و سنتی خود معماری ویتنام طراحی و اجرا شده است که در ادامه بیشتر با این بازسازی ساختمان و نکات برجسته آن آشنا میشویم .

سبک طراحی داخلی

بازسازی ساختمان

همانطور که اشاره کردیم سبک دکوراسیون داخلی تجاری این کافی شاپ به طور کلی مدرن و مینیمال میباشد ولی مجری دکوراسیون توانسته است با استفاده از المان ها و جاذبه های سنتی خود کشور ویتنام و با ترکیب این سبک های طراحی داخلی به یک طراحی و اجرایی مثال زدنی برسد که بازسازی این ساختمان را به نوعی از برترین های سال های اخیر کرده است .

از دیگر مواردی که در طراحی و اجرای فضاهایی مانند طراحی دکوراسیون اداری و یا تجاری از اهمیت بالایی برخوردار میباشد ایجاد شخصیت و پرستیژی مناسب با نوع ماهیت پروژه است همچنین جذابیت و متفاوت بودن باعث جلب نظر مشتری و شاخص شدن برند میشود که تمام این موارد را در دکوراسیون داخلی مشاهده کرد و در اصل این شرکت معماری و مجری دکوراسیون  است که باید بتواند به بهترین شکل ممکن این موارد را در طراحی و اجرای خود رعایت کند .

متریال های دکوراسیون داخلی

بازسازی و دکوراسیون داخلی

در نگاه اول ترکیب رنگی که در طراحی دکوراسیون این کافی شاپ مشاهده میکنیم ، کمپوزیسیونی از رنگ های سفید و خاکستری که رنگ های قهوه ای و سبز وظیفه کنتراست رنگی را ایفا میکنند و باعث ایجاد تمرکز بصری در بخش های خاص دکوراسیون داخلی میشوند . استفاده از بتن اکسپوز برای کف سازی به خوبی توانسته است که بک گراندی مناسب را ایجاد کند که تمرکز بصری به دیگر بخش های این کافی شاپ جلب شود ، همچنین استفاده از ساقه و گیاهان بامبو نقشی اساسی در زیبایی و جذابیت این دکوراسیون داخلی دارند که در ادامه بیشتر به آنها میپردازیم .

المان های معماری

دکوراسیون تجاری

ولی باید به خاطر داشته باشیم که دلیل شاخص بودن این دکوراسیون تجاری استفاده از المان های خاص معماری در دکوراسیون داخلی خود است ، المان هایی که از ترکیب سبک معماری مدرن با معماری سنتی ویتنام الهام گرفته شده اند ، استفاده از قوس های نیم دایره در بخش های متفاوت این بازسازی ساختمان و همچنین استفاده از بامبو و ساقه های بامبو در بخش های مختلف این کافی شاپ علاوه بر ایجاد یک فضایی مدرن توانسته است حسی نوستالژیک برای مشتریان خود ایجاد کند . به طور کلی فرم و کانسپت طراحی این کافی شاپ از احجام منحنی و کرو تشکیل شده است که باعث ایجاد فضایی آرام و و دلنشین برای مشتریان میشود . همچنین نباید از طراحی خاص نیمکت هایی با فضایی خصوصی تر که با استفاده از ساقه های بامبو با همان المان های طاق های نیم دایره ساخته و اجرا شده است قافل شویم که از نقاط عطف طراحی این بازسازی ساختمان میباشد .

10 / 10
از 6 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات