طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون مغازه لباس فروشی

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 1 خرداد 1398 در ساعت 14 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مغازه های خرده فروشی سال هاست که در بازار کسب و کار مشغول به کار می باشند و اهمیت حضور آن ها در بازار اثبات شده است. شما پس از این که محل مناسبی را برای مغازه خود انتخاب نمودید که دسترسی به آن آسان باشد باید به فکر طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی مغازه خود باشید زیرا چیزی که مشتریان را به داخل مغازه شما جذب می کند نوع طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه می باشد. یک شرکت بازسازی ساختمان می تواند با توجه به محل قرار گیری مغازه شما و نوع کار شما بهترین طراحی و دکوراسیون داخلی را بر اساس نوع نیاز شما و اجناس برای مغازه شما انتخاب و آن را اجرا نماید. بنابراین اولین کاری که شما باید در انتخاب شرکت طراحی داخلی انجام دهید این است که شرکت معتبری را انتخاب نمایید تا در کار خود تبحر لازم را داشته باشد. در این صورت است که شما با استفاده از تخصص یک شرکت بازسازی ساختمان می تواننید طراحی داخلی مناسب و حرفه ای را برای خود انجام دهید و به  این ترتیب در مدت زمان طولانی سود زیادی را عاید خود نمایید.

طراحی ورودی مغازه

مسلماً اولین جایی که مشتری برای ورود به مغازه لباس فروشی از آن جا عبور می نماید ورودی مغازه می باشد. مساحت ورودی مغازه باید بر اساس مساحت مغازه متفاوت باشد. در مرحله گذر از ورودی مشتری به این نتیجه خواهد رسید که آیا اجناس مغازه شما دارای قیمت ارزان، گران و یا مناسب می باشد همچنین نوع چیدمان و نورپردازی در دکوراسیون داخلی مغازه از اهمیت ویژه ای در طراحی دکوراسیون مغازه برخوردار بوده و مسلماً بر روی تصمیم گیری مشتری تاثیرگذار خواهد بود.

توجه به چیدمان مغازه بر اساس جهت مغازه

بر اساس بررسی های انجام شده ثابت شده است که بیش از 90% مشتریان هنگام ورود به مغازه به سمت راست حرکت می کنند بنابراین شما باید در بازسازی ساختمان مغازه و یا برای دکوراسیون داخلی مغازه باید توجه ویژه ای به دیوار سمت راست ورودی مغازه داشته باشید. بنابراین در سمت راست ورودی باید اجناس را به گونه ای بچینید که با هدف شما خوانایی داشته باشد. برای مثال محصولاتی را در این قسمت قرار دهید که محبوبیت بیشتری داشته باشد و یا سوددهی بالایی برای شما داشته باشد. در این قسمت همچنین می توانید از بنرهای تبلیغاتی که در اختیار دارید به درستی استفاده نمایید که این بر اساس سلیقه شما باید به بهترین نحو انجام شود تا شما بتوانید بیشتری سود را داشته باشید.

قرار گرفتن محصولات در دید مشتری

شرکت طراحی داخلی باید با توجه به مساحتی که در مغازه در دسترس تان می باشد باید محصولات را به نوعی بچینید که مشتری بتواند به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشد. اگر مسیری که مشتری طی می کند بر اساس فکر طراحی شده باشد مسلماً بر روی میزان فروش تاثیر خواهد داشت که متخصصان شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا با داشتن نمونه کارهای موفق به خوبی از عهده این کار بر آمده اند. همچنین شما می توانید هنگامی که مشتری به مغازه شما مراجعه می کند به نوع حرکت و محل های توقف مشتریان دقت نمایید و در چیدمان مغازه خود تغییراتی اصولی را انجام دهید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات