طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون مغازه خود را جدی بگیرید

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 13 تير 1397 در ساعت 9 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بسیاری از مغازه داران وجود دارند که از کسادی کسب و کار خود ناراضی اند. با نگاهی به این مغازه ها متوجه خواهید شد که عدم فروش آنها مربوط به دکوراسیون میباشد. به این افراد باید گفت طراحی دکوراسیون مغازه خود را جدی بگیرید. اما چرا باید طراحی دکوراسیون مغازه خود را جدی بگیرید؟ در ادامه این بخش از شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان هیرادانا با ما باشید تا پاسخ سوال خود را دریافت کنید.طراحی دکوراسیون مغازه باید به نحوی انجام شود که با نوع صنف شما متناسب باشد. برخی از مغازه ها وجود دارند که نوع دکوراسیون هیچ تناسبی با صنف آنها ندارد. به طور مثال در یک لباسفروشی باید قفسه بندی، نورپردازی، کفپوش، دیوارپوش و غیره کاملا مناسب با صنف باشد.

اجرای دکوراسیون مغازه باید به روز و مدرن باشد. اگر از عمر یک دکوراسیون مغازه ۳۰ سال میگذرد پس بهتر است آنرا مدرن و به روز کنید. مدرن و به روز بودن دکوراسیون مغازه از اجناسی که در داخل مغازه به فروش میرسانید مهمتراست. شاید اجناس داخل مغازه شما از بهترین ها باشند ولی تا وقتیکه از دکوراسیون داخلی مدرن استفاده نکنید نمیتوانید به فروش بالایی دست پیدا کنید. مشتری همواره تمایل دارد تا از مغازه ای خرید کند که دکوراسیون آن شیک و جدید باشد.

در طراحی دکوراسیون مغازه نورپردازی ها نباید فراموش شوند. نورپردازی مناسب در مغازه باعث میشود تا اجناس بیشتر به چشم بیایند و مشتری رغبت بیشتری برای خرید نشان دهد. نورپردازی برای جذب مشتری از فاصله دور نیز مناسب میباشد. البته در استفاده از نورپردازی نباید افراط شود زیرا نورپردازی بیش از اندازه باعث دلزدگی در مشتری میشود.

کفپوش و دیوارپوش هادر طراحی دکوراسیون مغازه خود را جدی بگیرید. کفپوش و دیوارپوش های فرسوده را با کفپوش و دیوارپوشهای نو تعویض کنید. البته حتما نباید پوشش های کف و دیوار فرسوده شده باشند تا آنها را تعویض کنید. زمانی که پوشش ها از مد افتاده باشند باید آنها را با مدل جدید به روز کنید.

از دیگر مواردی که باید در دکوراسیون مغازه خود را جدی بگیرید، قفسه ها و همچنین چینش آنها میباشد. قفسه ها را نسبت به صنف خود در جای مناسب قرار دهید. قفسه ها را با فاصله مناسبی از یکدیگر قرار دهید و زیاد به یکدیگر نچسبانید. نزدیک بودن قفسه ها و همچنین اجناس باعث سردرگمی خریدار میشود. متریال قفسه ها را نیز مانند گذشته از نوع فلزی انتخاب نکنید زیرا متریالهای بسیار زیبا و شکیلی وجود دارند که برای دکوراسیون مغازه شما جلوه خوبی را ایجاد میکنند.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات