طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون مغازه با بهترین کیفیت

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 21 دی 1396 در ساعت 13 : 40 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا معتبرترین و برترین شرکت در زمینه طراحی دکوراسیون مغازه ، بازسازی سازی ساختمان ، طراحی نما ، طراحی دکوراسیون منزل و غیره می باشد. مغازه و فروشگاه های بسیاری در سطح شهر وجود دارند که هر کدام به فروش یک کالا یا چندین کالای خاص میپردازند.برخی از این مغازه ها و فروشگاهها به علت مروز زمان قدیمی شده اند و با همان بافت قدیمی و فرسوده مشغول به فعالیت هستند.برخی نیز دستخوش تغییرات بوده اند و با بازسازی ساختمان و طراحی های مدرنی که بر روی انها اعمال شده به صورت شیک وبه روز مشغول فعالیت هستند.

البته این نکته حائز اهمیت است که هر چه یک مغازه یا فروشگاه شیک تر و به روز تر باشد به طبع مشتری ان نیز بیشتر خواهد بود.یک فروشگاه سوپر مارکت یا یک بوتیک را که همچنان از بافت قدیمی و فرسوده برای فعالیت خود استفاده میکند و در کنار ان یک فروشگاه با تغییرات و طراحی به روز را تصور کنید.به طور حتم مشتری ترجیح خواهد داد که از فروشگاه شیک و مدرن خرید خود را انجام دهد.

علاوه بر زیبایی و شکیل شدن مغازه یا فروشگاه طراحی های دکوراسیون یک مغازه یا فروشگاه میتواند به گونه ای باشد که مشتری خرید راحت تری نیز داشته باشد.نوع قرار گیری قفسه ها و نوع چینش اجناس همگی باعث میشوند تا مشتری در هنگام ورود به مغازه دچار سردرگمی و گیجی نشده و به راحتی کالای مورد نظر خود را پیدا کند.

یکی از ویژگی های یک طراحی دکوراسیون داخلی خوب استفاده از المان ها و وسایلی تزیینی است که میتواند مشتری را به سوی خود جلب کند.شاید مشتری و رهگذری که از کنار یک فروشگاه عبور میکند احتیاجی به کالای موجود در ان فروشگاه نداشته باشد ولی طراحی و وسایل به کار رفته در مغازه به نحوی خیره کننده و جذاب باشد که رهگذر را مجاب به بازدید و خرید کالا از فروشگاه کند.

یکی از عواملی در دکوراسیون مغازه و فروشگاه بسیار تاثیرگذار است نور پردازی ان فروشگاه است.هر چه مغازه تاریک تر و از نور پردازی کمتری برخوردار باشد اجناس داخل مغازه به چشم نخواهند امد و در نتیجه فروش کاهش پیدا خواهد کرد.نور پردازی های یک مغازه که شامل نورهایی با رنگ های گوناگون و متنوع میباشد میتواند به جذاب تر شدن و شیک تر شدن مغازه شما کمک بسزایی کند.

دیوارها، سقف و کف فروشگاه نیز در طراحی دکوراسیون مغازه در زیباتر و شکیل تر شدن مغازه بسیار تاثیرگذار است.مغازه هایی وجود دارند که از طراحی ویترین و همچنین نورپردازی های خوبی برخوردار هستند ولی به دلیل بافت فرشوده مغازه هنوز از همان دیوار ها و کف پوش های قدیمی استفاده میکنند.این موضوع باعث تضاد در طراحی مغازه خواهد شد و از زیبایی مغازه میکاهد.

شرکت هایی تخصصی در حوزه طراحی دکوراسیون مغازه و فروشگاه وجود دارند که با استفاده از افراد متخصص و مجرب در طراحی دکوراسیون مغازه میتوانند با ارائه خدمات طراحی مغازه و فروشگاه شما را به هر چه زیباتر و شکیل شدن مغازه و فروشگاهتان کمک کنند. طراحی دکوراسیون مغازه با بهترین کیفیت و قیمت را از شرکت بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی هیرادانا بخواهید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات