طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون لوکس

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 4 ارديبهشت 1396 در ساعت 16 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

جهت اجرا و طراحی دکوراسیون داخلی لوکس با شرکت معماری هیرادانا تماس حاصل فرمایید : 09125754921 و 021-44274146  

بیشتر مردم تصور میکنند کاری که طراحان انجام میدهد تنها در یک زمینه ایجاد تغییرات دکوراسیون داخلی خلاصه میشود اما واقعیت این نیست . البته که این یکی از مسئولیت های یک طراح است اما در واقع یک طراح باید بر علم فنگ شویی نیز مسلط باشد تا این توانایی را داشته باشد که در منزل کارفرما ساختاری به وجود بیاورد که بهترین و بهینه ترین استفاده را از محیط داشته باشد . اما این تمامی ماجرا نیست . باید بدانید که امروزه طراحی دکوراسیون به عنوان یکی از تخصصی ترین زیر شاخه های معماری یاد میشود و از هر کسی نمیتوان این انتظار را داشت تا یک طرح جامع و اصولی طراحی کند و این شخص باید حرفه ای و کارامد باشد . شما میتوانید یک دکوراسیون شیک و حرفه ای را با اعضای کادر هیرادانا تجربه کنید .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/aaaaa4.jpg

قاعده ی کار به این صورت است که رنگ هایی که دارای درخشندگی و شفافیت بالایی هستند معمولا در سالن پذیرایی و نشیمن استفاده میشوند چرا که این کار می تواند فضای موجود را بزرگتر جلوه دهد حتی این امکان وجود دارد تا به منظور ایجاد کردن تنوع در این بخش ها یکی از دیوارها را با سنگ های تزئینی ، کاغذ دیواری و ... آراسته کرد و به این ترتیب نمایی لوکس و زیبا به وجود آورد . سنگ های تزئینی میتوانند در فواصل بین کابینت ها نیز نمای بی نظیری در اجرای کابینت آشپزخانه بوجود بیاورند . همچنین یک تک ستون وسط سالن نیز میتوانند بخش مناسبی برای پیاده سازی تزئینات سنگی باشد .

در گام بعدی لازم است تا نوع کف پوش ها را مشخص کنیم . در انجام این کار لازم است تا دقت زیادی به خرج دهیم چرا که در نوع چبدمان و طراحی داخلی منزل تاثیر بسیار زیادی در زیبایی خروجی کار دارد . این امکان وجود دارد تا برای پوشش کف ها از انواع سنگ و سرامیک و یا پارکت هایی چوبی استفاده کرد . در صورتی که تمایل به استفاده از سرامیک را دارید نباید از رنگ های تیره استفاده کنید چرا که موجب ایجاد افسردگی می شود و از طرفی دیگر استفاده از رنگ سفید باعث ایجاد یکدستی و ایجاد خستگی می شود پس در انتخاب رنگ مناسب برای کف پوش ها دقت کنید و اصول روانشناسی و زیبایی شناسی را در نظر بگیرید 

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات