طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون زیر پله ها

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 27 فروردین 1399 در ساعت 14 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فضای زیر پله در بیشتر خانه ها تبدیل به فضایی بی مصرف و هدر رفته شده است.این فضاها گاهی در وسط و گاهی در گوشه ای از خانه قرار می گیرند و از نشیمن یا سالن خانه ی شما دیده می شوند.

اگر در خانه ای کوچک زندگی می کنید و بخش زیر پله ی شما خالی و بدون استفاده است ، با تبدیل آن به فضایی کاربردی هم از آن استفاده کنید و هم به طراحی دکوراسیون داخلی خانه ی خود زیبایی بیشتری ببخشید.برای آشنا شدن با ایده هایی برای طراحی دکوراسیون فضای زیر پله همراه ما در شرکت معماری و طراحی داخلی هیرادانا باشید و این مقاله را از دست ندهید.

ایجاد فضایی سبز در فضای خالی زیر پله ها

طراحی دکوراسیون زیر پله ها

اگر می خواهید اعضای خانواده ، دوستان و مهمانان خود را در بدو ورود به منزل غافلگیر کنید ، با اجرای ظاهر متفاوتی از یک باغ سرپوشیده در زیرپله ها ، جلوه ای ویژه به دکوراسیون داخلی  خانه ی خود بخشیده اید که توجه همه را به سمت خود جلب می کند.

بسیاری افراد می خواهند در تمام طول سال از شاخ و برگ های گیاهان در منزل خود لذت ببرند ولی فضایی مناسب برای نگه داری این گیاهان پیدا نمی کنند.راهکار ما به این دسته از افراد ، استفاده از فضای خالی زیر پله ها است. پس ، باید بهترین گیاهان خانگی را بیابند و با استفاده از ایده های خلاقانه ، این فضاهای هدر رفته و مرده را ، زنده و دل انگیز کنند که با نگاه کردن به آن ها لذت ببرند.فقط در انتخاب گیاهان باید دقت بسیاری شود. زیرا گیاهانی که آب کم تری مصرف می کنند برای این فضاها مناسب تر هستند.به طور مثال گیاه آناناسی یک گیاه معمولی و بسیار مناسب این فضا است.شرایط نگهداری این گیاه فقط دریافت نورمناسب است و به آب کمی نیاز دارد.اگر به دنبال اضافه کردن کمی رنگ هیجان انگیز به طراحی داخلی خانه ی خود با استفاده از گیاهان هستید این گیاهان بسیار مناسب هستند. بهتر است زیر این گیاهان سنگریزه بریزید و به ارتفاع کم تر سنگریزه ها آب ، که زیبایی بسیاری را به همراه خود می آورند.

همچنین این باغ های زیر پله مناسب خانه ی شهرنشین هایی است که به راحتی به فضایی سبز در بیرون از خانه دسترسی ندارند.

طراحی کتابخانه ای کوچک در فضای خالی زیر پله ها

طراحی دکوراسیون زیر پله ها

شما می توانید با سفارش دادن کتابخانه و یا قفسه هایی متناسب با فضای زیر پله ی بازسازی ساختمان  خود ، این فضا را تبدیل به یک فضای کاربردی کرده و با قرار دادن صندلی یا نیمکت فضایی دنج و مناسب برای مطالعه خلق کنید.

ساختن خانه ای برای حیوانات در فضای خالی زیر پله ها

طراحی دکوراسیون زیر پله ها

اگر شما از آن دسته از افراد هستید که به حیوانات بسیار علاقه مندند و یکی از آن ها را در خانه نگهداری می کنند پیشنهاد ما به شما ساختن خانه ای در فضای خالی زیر پله ها برای حیوانات خانگی است.علاوه بر زیبایی ، این فضای هدر رفته به یک فضای کاربردی تبدیل می شود.

طراحی آکواریوم هایی زیبا در فضای خالی زیر پله

طراحی دکوراسیون زیر پله ها

یکی از ایده های بسیار زیبا ، ساخت یک آکواریوم در فضای خالی زیر پله ها است که یک جلوه ی طبیعی ، خارق العاده و زیبا را به بازسازی منزل  شما می بخشد که افردا را غافلگیر می کند.

ایده هایی برای تبدیل فضای خالی زیر پله ها به فضایی کاربردی ، در خانه ها و آپارتمان های کوچک اگر در آپارتمان کوچک خود به دنبال فضایی برای تبدیل به دفترکار می گردید اما پیدا نمی کنید ، راه حل ما به شما استفاده از فضای خالی زیر پله ها است. همچنین با ساخت تعداد زیادی کشو یا قفسه بندی در زیر پله ها ، آن را به فضایی برای نگه داری وسایل در خانه های کوچک تبدیل کنید

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات