طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن و مینیمال

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 30 دی 1398 در ساعت 11 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی منازل در ساختمان های لوکس اقدامات و شرایط لازم برای طراحی دکوراسیون داخلی مختص به خود را دارد که باید آنها را رعایت کرد . این ساختمان لوکس در کشور تایوان و در یکی از بهترین و لاکچری ترین محله های این کشور قرار دارد .  این ساختمان دارای مناظر دیدنی کوهستان و رودخانه است و دارای استخر آب گرم خصوصی برای هر واحد است. بازسازی منزل این آپارتمان 460 متری در سال 2016 تاسیس شده است .

1 - وارد کردن حس و حال مناظر بیرون به فضای داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن و مینیمال

یکی از ایده های جذاب شرکت دکوراسیون داخلی در این ساختمان این بود که مناظر با شکوه بیرون از ساختمان مانند رودخانه را به درون خانه بکشاند . این ایده خلاقانه توسط کاشی های پرسنلی مواج به وجود آمده است که توانسته در کل فضای نشیمن طراحی شود و ضمن به وجود آوردن یک دکوراسیون لوکس در خانه ، حس و حال رودخانه ی بیرون را وارد فضای داخلی آپارتمان بکند .

2 - فضای بی انتها ، سادگی و عملکرد

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن و مینیمال

در اولین تجربه ی مشاهده این خانه با فضایی وسیع مواجه میشویم که رنگ ها ، متریال ها ، خطوط ، مبلمان و نور ، همه به ایجاد حس وحال فضایی بی انتها در محیط کمک میکنند . یک سبک مینیمال در این خانه جریان دارد و مبلمان و خطوط در نهایت سادگی و عملکردی بودن در فضا قرار گرفته اند. این طراحی داخلی  این مفهوم را به ما منتقل میکند که برای ایجاد یک دکوراسیون لوکس در ساختمان های لاکچری و مجلل میتوان از طرح های مینیمال نیز بهره برد و این دو با یکدیگر مغایرتی ندارند .

3 - رنگ های خنثی

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن و مینیمال

رنگ های به کار رفته در این محیط همگی از جنس رنگ های خنثی هستند . رنگ سطوح سقف ، دیوار و کف و مبلمان خانه همه از این رنگ های خنثی استفاده کرده اند . رنگ سفید سقف در کنار رنگ بژ و کرم دیوار ها ، خاکستری کف خانه و مبلمانی به رنگ های سفید ، مشکی و خاکستری توانسته اند حس و حالی متفاوت را برای خانه رقم بزنند . این باعث شده است فضایی شیک و روشن در آپارتمان به وجود بیاید . رنگ ها به جای عملکرد تزئینی خود ، برای تنظیم مرز ها در فضا کمک میکنند . طراحی دیوار پشتی خانه که به رنگ بژ در آمده است با الهام از نقاشی های پیت موندریان و از بین بردن رنگارنگی کارهای او ایجاد شده است .

4 - متریال ها

به غیر از رنگ های خنثی ، متریال هایی مانند سنگ تراورتن و گرانیت به رنگ های قهوه ای و سفید در کنار سرامیک کف توانسته است استحکام فضایی را در خانه به وجود آورد .

5 - آشپزخانه مدرن

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن و مینیمال

این آشپزخانه بصورت بدون مرز در محیط بی انتهای این خانه طراحی شده است و مرزی بین این فضا با دیگر قسمت های خانه وجود ندارد . در طراحی دکوراسیون آشپزخانه نیز همان تم رنگی جاری در محیط نیز در این قسمت وجود دارد . استفاده از تم سیاه رنگ برای کابینت ها و رنگ سفید و خاکستری برای وسایل آشپزخانه مانند یخچال توانسته است تضاد بین این رنگ ها را به خوبی در این قسمت نشان دهد و به جذاب شدن آن کمک کند . یک پیشخوان با استفاده از گرانیت برای قرارگیری سینک و گاز تدارک دیده شده است و یک سطح چوبی تیره به صورت معلق فضایی شیک برای خوردن صبحانه و عصرانه را در پشت این پیشخوان ایجاد کرده است . ضمن اینکه میز و صندلی های چوبی در کنار این آشپزخانه ی بدون مرز فضای غذاخوری این آپارتمان را شکل میدهند .

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات